Så er ShopNord.dk lagt på, så du kan tjekke op på den. |
Godt arbejde. Mit link tilgår snarrest. Tak for servicen.
Så er ShopNord.dk lagt på, så du kan tjekke op på den. |
Hej Daniel,
Super, altid fedt med flere linkarkiver. Held og lykke med projektet, jeg skynder mig ind og tilmelder mig :)
|
Jo tak for de rosende ord alle. Servicen, samt tråden er snart et halvt år gammel, men det hele har kørt rigtigt godt siden! Vi har idag over 1000 aktive links tilføjet til kataloget, hvilket er rigtigt godt gået, når man tænker på at samtlige er blevet manuel godkendt af mig, og er den tilmeldte side for dårlig, skriver jeg tilbage til den som har oprettet med besked om hvorfor det er blevet fjernet igen osv. Så systemet har virket efter hensigten :-) |
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
MILLA-PETIT Denmark var på hos Jer...men vi benyttede da lige lejligheden til at få vores nye butik med også... Så nu er vi hos Jer med ItalianBags Tak for det
|
Har netop tilmeldt mig og er allerede på. Super effektivt. Skal nok linke tilbage på min egen hjemmeside. Godt initiativ!!! Go aften i stuen. Nanna |
så er mit også sendt ind www.audiomontering.dk |
Hej Daniel og mange tak for tilbuddet. Har dags dato lagt vores hjemmeside (http://www.lillelyst.dk/) ind på dit site. Har placeret den under mad/drikke kategorien da der desværre ikke var en til FRUGT OG GRØNT. God weekend.
|