Har arbejdet på et lille hobby projekt som selvfølgelig også skal komme jer til gode, selvom det er lang tid siden jeg har været aktiv herinde.
I kan på Gratis-Link.dk tilføje jeres hjemmesidelinks helt gratis, uden redirect, og blive listet i en meget præcis og relavant kategori for netop jeres website.
Alle links bliver manuelt godkendt og tjekket, samt hele siden er lavet utroligt søgemaskine venligt, så i får den bedste service til jeres hjemmeside, helt gratis!
I skal være velkomne til at tilføje alle de links i har lyst til og bringe budskabet videre, der er hurtig validering på pt. :o)
Gipote.dk > der er skam også sektionen og de underlæggende kategorier under navnet "Dyr og natur".. Det har jeg skam taget højde for.
Sportsmanden > er du ikke flink at tage et screendump, og sende det til den email jeg lige PB'er til dig, så kigger jeg på sagen, der jo være der er et problem på hjemmesiden der lige skal løses.
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.