Får også en fejl "Der er opstået en fejl. Prøv igen senere!.
|
Den fejl fik jeg også men da jeg reducerede antalet af søge ord gik den igennem.
Får også en fejl "Der er opstået en fejl. Prøv igen senere!.
|
Det lyder mystisk, tjekker lige databasen, kan være jeg skal have sat op så i ikke rammer den limit som måske er :o) Det bliver rettet! Støder i ellers på fejl, skal i være velkomne til at PB dem til mig, også kigger jeg på det med det samme. |
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
Hej Daniel.
Tak for tilbudet. Så har jeg også tilmeldt mig. Fin hjemmeside - og dejligt nemt at tilmelde sig.
Sommerhilsen Anne |
Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net
Hej. Har også lige tilføjet et par sider til din flotte linkside. Mvh.
|
sommerfugl > Mange tak for de pæne ord, jeg har også prøvet at gøre meget ud af brugervenligheden og navigationen :-) Så altid rart at høre det virker! ditbrugtmarked > Tak for den gode respons :o) I skal være mere end velkomne til at tilføje flere gratis links! |
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
Hej Daniel. Og tilmed er der billede af hjemmesiden ved linket. Det gør jo, at det virker mere spændende. Jeg benyttede mig også af dit fine tilbud om flere gratis links og tilføjede min mands hjemmeside www.erlingmusic.mono.net. Her mangler der billede af hjemmesiden. Vi glæder os, til billedet kommer på her også, når det engang bliver muligt. Alt godt fremover.
Mvh Anne |
Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net
Super side, jeg har tilmeldt min side. |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Sommerfugl og Computerlab > Mange tak for de positive kommentarer! Alle jeres sider er blevet aktiveret og det hele er online! Endelig tilføj flere gode sider hvis i har nogle, eller blot ønsker at vise andre et godt og brugbart website! :o) Håber i nyder varmen! |