Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsmuligheder i Pakistan.

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

davidchristensen:
hvis du har en universitetsgrad i internationale forhold, hvorfor sælger du så de ting som jeg kan se på din 'signatur'?

Ja men så undskyld da - jeg vidste ikke der var forbud imod at være selvstændig hvis man undervejs har taget nogle universitetseksamener.

Så et land i politisk kaos der huser den samlede taliban og alquida bevægelse og evt. ligefrem bin laden på den ene side og et militær diktatur der i høj grad er støttet af amerikanerne på den anden side (også mangler vi endda de andre parter) får vi lige på ret kurs ved at investere lidt i landet og skabe noget stabilitet?

Jeg synes det er fint nok i "falder" for det - men i bund og grund så handler det website om at du kan købe produkter hos et handelsfirma i pakistan - Men lad os da bare fastholde illusionen om det altruistiske budskabsbærende website som vil redde pakistan - jeg tror bare i er nød til at erkende at der skal helt andre ting til.

Edit: Synes lige jeg ville copy / paste fra Udenrigsministerierets hjemmeside.

REJSEVEJLEDNING PAKISTAN

Gyldig 15-07-2008

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 23:08

Jeg vil ikke klantre dig; tingene blev nok bare sat lidt på spidsen. Du må undskylde ellers.. :)  Du har sikkert en god grund til at synes som du synes.

Jeg vil bare gerne (måske ideologisk set) hjælpe vores ven med hans projekt - det er umiddelbart smukt og venturisøst. Jeg tror på, at man kan gøre gode ting de værste steder, og at det forhåbenligt vil belønne sig. - Det ændrer dog ikke på, at jeg stadigvæk ikke kan se denher 'skide' hjemmeside..

@Mohammad: Vil du ikke være sød at forklare mig og andre, hvad det er du tror du vil have folk til at gøre - og hvad du selv kan..?

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 02:15

Jeg er blevet en smule mere oplyst. Jeg kan henvise til DR2's Deadline 22.30, d. 15., hvor det bla. handler om Pakistan. Det kan ses på DR's hjemmeside.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:34

Kære læser.
Vidste du at der er blevet bygget en ny lufthavn i Sialkot.
Her kan du læse en artikel omkring projektet og se nogen af de muligheder.
Den internationale lufthavn er bygget af 60 folk og den er derfor efter hvad jeg ved verdens første privat finanserede lufthavn.

Læs artiklen her: http://www.sialkotexport.com/airport.aspx

Se et billede af lufthavnen her:

ATT: David

Det der er problemet er at siden design er lavet til Internet Explorer 7.0 og du kører vist en lidt ældre, måske 5eren? :)

Jeg har været så fræk at tage mig den frihed og finde et direkte link til dig så du kan opdaterer din explorer gratis :)

http://www.microsoft.com/windows/downloads/ie/getitnow.mspx

Håber det kan bruges :)

Fra 8654 Bryrup
Tilmeldt 2. Oct 05
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 17:31

Hej

Jeg vil undlade at kommentere på risikoen ved at handle med Pakistan. Istedet vil jeg gerne ønske jer held og lykke med et rigtig godt projekt. Hvis man vil danne bro mellem to kulturer, så er det en rigtig god måde at handle med hinanden eller at foretage rejser i det enkelte land.

Super initiativ og flot hjemmeside.

Mvh

Finn

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 22:43

Hej Aminoer,

Ja der er meget man kan sige om pakistan.Jeg synes ikke man skal være bange for handle med pakistan pga politiske situation dernede.Den politisk situation der har intet gøre med selv handlen. Selvfølig hvis man har tænkt sig handle i stor mængder, så skal man tænke en ekstra gang.

Jeg er selv pakistaner og rejser hvert enste år til Pakistan og kan slet ikke kende til det billede medierne giver om pakistan.!

¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:15
Tilmeldt 15. Jul 08
Skrevet kl. 00:54
Tilmeldt 15. Jul 08
Skrevet kl. 21:33

Vi har nu opdateret siden med en række nye artikler, samt et nyt forum.
Hjemmesiden er også færdig efterhånden :)

Tilmeldt 15. Jul 08
Skrevet kl. 17:02

http://www.business.dk/article/20080602/industri/806020377/

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)