Ja men så undskyld da - jeg vidste ikke der var forbud imod at være selvstændig hvis man undervejs har taget nogle universitetseksamener. Så et land i politisk kaos der huser den samlede taliban og alquida bevægelse og evt. ligefrem bin laden på den ene side og et militær diktatur der i høj grad er støttet af amerikanerne på den anden side (også mangler vi endda de andre parter) får vi lige på ret kurs ved at investere lidt i landet og skabe noget stabilitet? Jeg synes det er fint nok i "falder" for det - men i bund og grund så handler det website om at du kan købe produkter hos et handelsfirma i pakistan - Men lad os da bare fastholde illusionen om det altruistiske budskabsbærende website som vil redde pakistan - jeg tror bare i er nød til at erkende at der skal helt andre ting til. Edit: Synes lige jeg ville copy / paste fra Udenrigsministerierets hjemmeside. REJSEVEJLEDNING PAKISTANGyldig 15-07-2008
Alle rejser til Pakistan frarådes. Danskere, der opholder sig i Pakistan, rådes til at udvise den største agtpågivenhed. |
Jeg vil ikke klantre dig; tingene blev nok bare sat lidt på spidsen. Du må undskylde ellers.. :) Du har sikkert en god grund til at synes som du synes.
Jeg vil bare gerne (måske ideologisk set) hjælpe vores ven med hans projekt - det er umiddelbart smukt og venturisøst. Jeg tror på, at man kan gøre gode ting de værste steder, og at det forhåbenligt vil belønne sig. - Det ændrer dog ikke på, at jeg stadigvæk ikke kan se denher 'skide' hjemmeside..
@Mohammad: Vil du ikke være sød at forklare mig og andre, hvad det er du tror du vil have folk til at gøre - og hvad du selv kan..?