Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN POLEN !!!

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan huske da jeg i mine unge naive dage, startede som acn repræsentant i Danmark..

Tiden var rigtig.. Det var nu acn mobil kom til danmark...

Idag, 7 år efter er acn mobil vidst stadig ikke en realitet i Danmark, efter mit kendskab. (ret mig endelig hvis jeg tager fejl) Men den kommer snart.!

Efter at have påduttet denne nemme vej mod de store penge til venner og bekendte, måtte jeg granske min logik, og kom til den endegyldige konklusion at MlM, er for naive mennesker, som fejlagtigt tror de har set lyset. Det er ikke en forretning man skaber, men en illusion.

Det kostede 5000 kr. at starte i acn konceptet. Jeg tjente aldrig en øre.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:16

Silacio:

Det er også mange år siden jeg fik introduktionen til ACN, hoppede ikke med på bølgen dengang. Hvad har du fået for de 5.000,-?

I det samme antal år som du nævner har jeg haft 3 "normale" virksomhedsopstarter, det ene fik jeg solgt med en skilling på lommen, det andet gik nogenlunde i 0, det tredie gav mig et kedeligt minus selvom der blev arbejdet konstant 7 dage om ugen.

Jeg har været kunde i stort set samme antal år i en af MLM firmaerne, og først med udgangen af 09 skiftet status fra at være kunde til at arbejde med forretningen.

Men jeg har også hørt om MLM i mange år, helt tilbage fra starten af 90'erne hvor det hed Quorum (eller noget i den stil), og jeg giver dig ret i at der i en lang periode var flere med snakken om  en "nem vej til hurtige penge" osv.  Men jeg syntes det er blevet ændret meget, i hvert fald de fleste jeg snakker med, har ikke denne attitude. 

Jeg kender ikke de øvrige firmaer i MLM branchen til at kunne bedømme dem, og syntes da det er ærgerligt at du "dømmer" en hel branche udfra dit kendskab til et af firmaerne. 

Har du tænkt over om din tilgang til vennerne har været rigtig? Jeg havde engang en kollega i mediebranchen som ikke fik et eneste salg i 3 mdr., dagligt ringede han til ca. 90 potientielle kunder. Det var ikke mediet der ikke kunne sælges men i dette tilfælde "salgstalen" der var forkert. 

Hvis jeg havde gjort det samme, så ville jeg have haft et par uplines som ville guide mig tilbage på rette spor.

Mvh.

Martin

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 12:19

Hejsa

Du havde ikke gjort dine undersøgelser ordentligt, og måske ikke fundet det rigtige firma... men din holdning til at MLM er for naive mennesker er meget modig synes jeg, MLM er nemlig IKKE for naive mennesker, men for mennesker som VED at for at få en varig succes, skal der gøres et stykke arbejde.

Mennesker der får succes i MLM, vælger det firma, hvor firma, etik, kvalitet og produkter/service harmonerer med deres egen indstilling og temperament.

Nem vej til store penge....NEM kan jo gradbøjes - og hvis du ser det i forhold til 40 år på arbejdsmarkedet med 37 timer om ugen...ja så er det nemmere, men i forhold til at vinde i lotto, nej. Der findes ingen NEMME veje til hurtige penge, andet end held i lotto.

OG at du skulle betale for at starte op...hmmmmm....det er nok ikke det smarteste... men der findes MLM firmaer hvor der ingen økonomisk risiko er fordi der IKKE er opstartsgebyrer, og hvor du er sikret fuld returret, så det er ikke et "branche" problem.

Ærgerligt at tabe penge....men hvis du spørger Finn Nørbygård, så synes han nok 5000 er småpenge for et forretningseventyr Smile

God vind fremad.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:18

Lasse:

Når nu samtalen er faldet på ACN: Er det nogen, der kan forklare mig, hvorfor ACN skulle være smartere/bedre end Skype, og hvad præcis forskellen er?

Hvilke andre produkter inden for mobiltelefonien findes der, som også kan give billede mens man taler (videotelefoni)??

Hej Lasse

Mærkeligt at der ikke er kommet et svar til dig, så jeg vil forsøge at hjælpe, her mere end 1 måned efter... Jeg har nemlig idag haft en snak med en ACN leder på topniveau. Hun fortalte mig at forskellen var kvaliteten af billedet og ACN var med digitalt billede (selvom jeg fortalte hende at jeg var bedøvende ligeglad med videotelefoni...)

Videotelefoni på mobilen...er det ikke det samme 3 har kørt med i årevis??

Men jeg kan nu sagtens nøjes med den kvalitet Skype giver mig.

Mvh.

Martin 

Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:53

Martin Slot:

Hej Lasse

Mærkeligt at der ikke er kommet et svar til dig, så jeg vil forsøge at hjælpe, her mere end 1 måned efter... Jeg har nemlig idag haft en snak med en ACN leder på topniveau. Hun fortalte mig at forskellen var kvaliteten af billedet og ACN var med digitalt billede (selvom jeg fortalte hende at jeg var bedøvende ligeglad med videotelefoni...)

Videotelefoni på mobilen...er det ikke det samme 3 har kørt med i årevis??

Men jeg kan nu sagtens nøjes med den kvalitet Skype giver mig.

Mvh.

Martin 

Hej Martin.

OK, tak for info, og ja jeg har da også undret mig over, hvorfor jeg ikke har modtaget svar tidligere - men tænkte, at det tydede på, at der nok ikke var den store forskel, når det kom til stykket. Jeg tænker umiddelbart, at det er hamrende upraktisk, at den ikke er transportabel som en mobiltelefon og man kun har glæde af videotelefoni, hvis andre har samme apparat..... holder bare ikke i min verden.

Og så undrer det mig, at der ikke er flere vakse ACN repræsentanter, som kan svare for sig (-;

Ha' det fantastisk, Lasse

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)