Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN POLEN !!!

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Goddag alle amino people.

Det ligner ikke mig at skrive indlæg. Men efter at have set folk som udtaler sig negativ over tingende som De intet kender til, blev jeg sur.
Disse personer  som er negative er dem som har aldrig haft en foretning ( med mindrer de kalder,  sælg af guleroder foran deres hus for foretningen). Disse mennesker er sjove, her på amino gemmer de sig efter nick navn som GURU, BIZNESS GURU, SELVSTÆNDIG MED APS hi hi hi... osv. Det er til at grine over. Livet gå ikke ud på at gemme sig bag ved  komputer skærm og se Nyheder i TV. Livet gå ud på at have det godt og hjælpe andre.
Desvære er der nogen som ønsker ikke hjælp og disse mennesker er dem som bruger alt sin energi at udtale sig negativ. Nok om det.

Jeg kan skrive kun en ting. Takket være ACN blev mit liv meget bedre !

Der jeg er polak er jeg meget glad for at ACN har startet i Polen. 

Og med glade invitere jeg alle folk til et samarbejde med mig.

Du har intet at miste med mindrer, du ønsker at forblive som negativ borger med TV blad i hånden.

Med Venlig hilsen

Dariusz Gawron
info@balticcircle.eu

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:28

MLM kalder du det en foretning?? Det er kun for taber der ikke selv kan skabe noget..Big Smile

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:44

Fedt at Du har skabt en forretning med ACN.

Hvor mange timer har Du brugt i alt til dato? Hvor mange brugte Du i sidste måned? Og hvad tjente Du i sidste måned?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:48

> Disse personer  som er negative er dem som har aldrig haft en foretni

Jeg forstår ikke helt. Du starter med at brokke dig over grundløs brok, hvorefter du fyrer ovenstående fuldkommen grundløse angreb afsted. Jeg er en af dem der har kritiseret MLM generelt, og gør det fortsat. Hvad ved du om hvilke forretninger JEG har lavet? Tydeligvis ikke en skid!

> Disse mennesker er sjove, her på amino gemmer de sig efter nick navn som GURU, BIZNESS GURU, SELVSTÆNDIG MED APS

Du blander to ting sammen her: Folks brugernavn, og den status som systemet tildeler. Folk finder ikke selv på det sidste - det er noget administratoren har bestemt.

Tilmeldt 8. Jan 08
Skrevet kl. 11:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er sjov Remy Big Smile ! Hvis Du kalder MLM virksomhed for taber der kan ikke skabe noget så er DU person uden viden.
Jeg har en Aps virksomhed og har selv skabt den.
Du har en enkelt mands virksomhed som blev etableret d. 1.1.2008 og kalder dig for foretnings mand ?!!!! Ha ha ha... Vent nogle år så skal vi se hvordan  din foretning kommer til at gå. Jeg håber og ønsker dig ikke et hjerte anfald men med din aldre og  din negativ stilling er alt i gods hånd.

Skriv noget om 2 år så skal vi se hvad det er blevet med din virksomhed og hvor DU stå henne. Jeg er sikker at om nogle år er DU stadigvæk i de samme gamle sko med huller og ondt i røven over andrer.

Ha ha ha... folk er sjove....

Tilmeldt 8. Jan 08
Skrevet kl. 12:07

Big Smile  Kære Svendsen.

Det er virkeligt sjovt at se hvordan I reagere! Jeg er klar over at ikke allesammen er negative. Men det er til at kaste op over folks negativitet.
Jeg har selv en foretning som jeg har skabt. Og hvad så ?! Selvom jeg er ejer og giver mine medarbejder løn er jeg ikke en bedre menneske end dem. Folk skal have den frihed til at vælge. Og ACN er en god foretning. Jeg tvinger ikke mine medarbejder til at være i min foretning og siger til dem altid at de skal have et ekstra ben. I disse dage er det ikke nok med en enkel løn. Man skal have øjne åbne.

Det kunne være at I vil kigge på MLM med andre øjne hvis man have mulighed for at vise Jer hvad det helle gå ud på.

Og det er ikke noget hemmlighed at der er penge i TELEFONI. Og der er kun tale og nogle uger før vi har Digital Voip.

Hilser 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:19

Du svarede stadig ikke på, hvad du ved om mine forretninger. Du påstår at jeg, der er negativ over for MLM, aldrig har lavet andet end at sælge gulerøder foran mit hus. Så svar nu, hvad ved du om mine forretninger?

Næhh du, sagen er, at du slynger om dig med anklager helt uden hold i. Det er ikke alene barnligt, det er tåbeligt. Særligt hvis du tror det vil få folk til at se på MLM i et mere positivt lys.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:59

Dimitri Hardorff:

Fedt at Du har skabt en forretning med ACN.

Hvor mange timer har Du brugt i alt til dato? Hvor mange brugte Du i sidste måned? Og hvad tjente Du i sidste måned?

Tilmeldt 8. Jan 08
Skrevet kl. 15:58

Kære Dimitri.

Takker mange gange for din positiv indstilling. Jeg er glad for at der er nogen som gav mig den chance for at se på ACN koncept.
Jeg er en glad person og elsker at hjælpe andre mennesker. Spørger du mig om de timer som jeg har brugt på ACN? Hmmm hvis det er op til mig så er det alt for lidt. Hvis jeg har brugt den samme antal timmer som jeg brugte på at skabe Baltic Circle på ACN. Ville jeg være meget længer frem af eng jeg er lige nu. Spørger mig ikke om tid, der jeg liger ikke mærke til det.
Hos mig er det sådan; Starter jeg noget idag og  siger til mig selv at det helle skal  køre  om  30 dage, så gør jeg alt for at holde mig til denne deadline.

ACN tvinger ikke nogen til at arbejde 24 timmer i døgnet. Idag kan jeg bruge en time om tre dage 3 timmer. Men alt hvad jeg gør, gør jeg det i min egen tempo.

Jeg ønsker Jer allesammen alt godt frem over og håber på at jeres foretninger vokser med jeres ideer Idea

Og er der nogen som gerne vil skrive til mig direkte så er de velkommen; dg@balticcircle.eu

PS. Kære Svendsen, jeg kender ikke noget til din foretning, men håber på at det kører for dig Yes

Fra Rønnede
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 09:43

Mvh Gleerup http://gleerup.acnrep.com www.acneuro.com http://www.acnintegrity.eu/acn/dk/integrity/ http://video.acninc.com/Training/product/IRIS3000/IRIS3000.html

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)