Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN POLEN !!!

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

cio_gonc@hotmail.com:

Du må undskylde hvis jeg ikke har skrevet konkret nok. Men mener selvfølgelig kun abonnementet med udlandstakster. Den der koster 199 pm måneden. Det er den jeg mener, men du havde så ret med opkaldsafgften, men det er stadig lidt billigere med ACN. Ikk nok med det, så har du også mulighed for at se hinanden mens man taler i tlf.

Hvilke lande er med i den pakke til 89,- hos ACN, som ikke er med i den til 77,- hos Onfone? Desuden er der nogle tvungne omkostninger hos ACN i forbindelse med flytning.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 18. Jan 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:01

Nu har jeg ikke lige listen foran mig, men der er tale om mange lande som du kan ringe gratis til, og ikke 1500 min hver måned, det er ubegrænset hos ACN. Næsten hele Europa, plus Tyrkiet Canada USA osv. Men hvis landet langbortistan ikke står på listen, så kan du sende en video tlf afsted dvs, fra videotlf til vidoetlf er gratis, uanset hvor du er henne i verden.                                                                                    

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:13

cio_gonc@hotmail.com:

Nu har jeg ikke lige listen foran mig, men der er tale om mange lande som du kan ringe gratis til, og ikke 1500 min hver måned, det er ubegrænset hos ACN. Næsten hele Europa, plus Tyrkiet Canada USA osv. Men hvis landet langbortistan ikke står på listen, så kan du sende en video tlf afsted dvs, fra videotlf til vidoetlf er gratis, uanset hvor du er henne i verden.                                                                                    

Det vil sige at hvis man ringer mere end 25 timer om måneden til udlandet, så er ACN billigst.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:21

Nogen af Jer der vil ud med Jeres forbrug på mobiltelefoni hos ACN, så skal jeg komme med et bud på hvor meget der kan spares ved at skifte selskab.

Tilmeldt 18. Jan 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:29

Jeg har tænkt mig at købe en Iphone hos telenor, hvor du betaler 500 kr hver måned, fri tale, fri sms og uden opkaldsafgift og internet er indkluderet..Hvad synes du?

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:07

Nicolaj:

Nogen af Jer der vil ud med Jeres forbrug på mobiltelefoni hos ACN, så skal jeg komme med et bud på hvor meget der kan spares ved at skifte selskab.

Super idé, så må vi se om nogle af ACN'erne er åbne med detaljerne. 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:18

Martin Slot:

Nicolaj:

Super idé, så må vi se om nogle af ACN'erne er åbne med detaljerne. 

Tror det bliver svært.

Vi har tidligere forsøgt, at få oplysninger ud af dem, så de kunne komme med på http://telepristjek.dk/. Vi har endnu ikke fået nok oplysninger til, at de kan indgå i beregningen på samme måde som de øvrige, hvorfor de stadig ikke er medtaget.

Så hvis en fra ACN ville oplyse priserne her ville det være helt perfekt.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:27

cio_gonc@hotmail.com:

Jeg har tænkt mig at købe en Iphone hos telenor, hvor du betaler 500 kr hver måned, fri tale, fri sms og uden opkaldsafgift og internet er indkluderet..Hvad synes du?

Det kommer helt an på dit forbrug, samt hvilken iPhone der er tale om Smile

Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:06

Når nu samtalen er faldet på ACN: Er det nogen, der kan forklare mig, hvorfor ACN skulle være smartere/bedre end Skype, og hvad præcis forskellen er?

Hvilke andre produkter inden for mobiltelefonien findes der, som også kan give billede mens man taler (videotelefoni)??

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gleerup:

ACN mobil : http://www.acnmobile.dk/mobile/dk_dk/index.jsp

Eller vores samarbejds partner : https://www.callme.dk/acn/login , husk team.id. evt. 8101155670

HOLY CR**!! Jeg har fået fornyet respekt for ACN sælgere.

At I kan få kunder til at skrive under på de priser, er fandme flot!

Især er jeg vild med ACN Talk-A-Lot, hvor man - som jeg læser prislisten - betaler 99 kr. om måneden i abonnement, for at kunne ringe til alle de andre ACN kunder man kender. Ja altså i 100 minutter, hvilket giver en minutpris på 99 øre.Efter de 100 minutter falder prisen så til 49 øre (hvilket stadig er ret dyrt, men heldigvis ringer man nok sjældent til ACN kunder..)

Det er at gå imod strømmen hvor man som regel betaler et abonnement for at have en lav minuttakst de første x antal minutter, hvorefter det bliver lidt dyrere. Det er godt nok anderledes.

Jeg må formode at i redder kunderne i hus på et højt IMEI tilskud..

Jeg har set mange forskellige prislister i min tid, men dette tager nok prisen for at være den med flest henvisninger. Men hvis I gjorde det mere overskueligt, er det nok heller ikke sandsynligt at folk ville hoppe på.

Men som nævnt er jeg fuld af respekt for at I kan få kunder til de priser. Under forudsætning at I ikke udnytter at det er meget uoverskueligt, og dermed udnytter at folk ikke kan vide bedre naturligvis.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)