Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN POLEN !!!

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er jo egentlig interessant, at nogle personer ser det som deres mål at være negative over stort set alt der har med network marketing at gøre.
Uanset hvad du mener eller tænker så har du ret !!
- men det er alene dig der har ret - da du tænker således
Hvis du ikke finder denne forretningsform relevant for dig ja så er det dit valg og du vælger måske noget andet og det er dit valg og i dit valg der har du ret!
Du bliver hvad du tænker/vælger!!
Men at se helt bort fra de der har valgt et område og tilmed er glade derfor og har tilfredshed med de opnåede resultater ja så sig dog tillykke med de gode resultater og undlad at nedskyde de glade personer og deres gåpåmod blot fordi de har valgt at arbejde med et forretningsområde som du ikke har valgt eller har interesse i !

Selv har jeg set på bla. ACN og det udfordrede ikke mig og blev således ikke mit valg - jeg så derimod en udfordring i Forever Living Product og deres koncept - og var overbevist om at arbejde med denne branche (viden og produkter) ville motivere mig for arbejdet og derfor blev det så mit valg.
Fordi jeg ikke har kastet mig over noget andet godt så behøver jeg jo ikke at nedgøre de der arbejder med andre områder.

Vi ved godt at vi skal have øjne og øre åbne i et udbuds og efterspørgselsmarked for ikke at blive forført af udbydere der slår mønter af folk på deres serviceydelser og lovninger om alt godt hvis blot du ...........

Så tillykke polen med dine resultater - det er godt gået!!Wink

Hilsen john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 17:34

Jeg har stadig ikke fatter pointen her :D  og nej jeg er faktisk mega positiv.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 17. Mar 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:10

Remydk:

MLM kalder du det en foretning?? Det er kun for taber der ikke selv kan skabe noget..Big Smile

MLM er selvfølgelig en forretningsform som så meget andet - her er det bare sat i system.

Tabere som ikke selv kan skabe noget kaldes for virksomhedskonsulenter...

AHA

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 23:24

Stort tillykke med din succes i Polen, det glæder mig at høre når det lykkes for en MLM kollega

Glem de negativ indlæg, det er ren misundelse Wink Det samme ævl kom de også med for et år siden, der er intet nyt i det.

Så god vind fremover med projektet Yes

Mvh Brian Kiel

Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:37

Det jeg godt kan lide ved iden om mlm er at du både har en god produkt linje, hvor du har muglighed for at finde noget som passer til din stil.

Men noget jeg også syntes der er godt er at du har chancen for at bygge et stort netværk hvor det gælder om at hjælpe andre til at opnå det de vil.

Det kan kun skabe gode relationer som i det lange løb hvis det bliver brugt med omtanke, kun kan give nogle venskaber som er svær at finde andre steder

jeg har været selvstændig nogle år og har tit følt mig meget alene om det og et af de eneste steder hvor jeg har kunne få lidt forståelse for tanker ider og om min hverdag, har været os mine konkurenter. Når vi så har vendt ryggen til hinanden har vi forsøgt at erobre hinandens markedsandele

Jeg er sel lige startet med mlm og har meget at lære endnu men jeg håber da på sigt at jeg kan skabe et godt liv sammen med andre og tjene nogle gode penge på det også

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:05

Hej Dariusz

Jeg syntes det er et besynderligt indlæg du fyrer af. 

1. Du starter med at kritisere alt og alle uden at have kendskab til nogle af dem, så hvor er du anderledes??? 

2. Du taler ned til folk med din "bedreviden" igen uden at have en skid kendskab til de folk der skriver negativt. Du ved ikke hvorfor de er negative, men vælger at bedømme alle ens, som uvidende, negative folk med tv bladet i hånden.

3. Du taler og taler om ACN istedet for at kigge mere på MLM generelt. Dette virker mere som en reklametråd fremfor et forsøg på en fornuftig dialog omkring MLM, men ok din tilsvining af negative folk gør jo også at det er fuldstændig urealistisk at tro på en fornuftig debat.

4. Du snakker "dine medarbejdere".... Her bliver jeg helt i tvivl om du har et firma ved siden af din ACN forretning eller om det er din ACN forretning du snakker om. Giver du den løn? Hvis ikke, så syntes jeg det er en temmelig forkert måde at beskrive forholdene i en MLM forretning. 

Mvh.

Martin

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 11:12

Glem punkt 4 Big Smile skulle bare læse videre så kom svaret af sig selv.

Ørts: 

Hvad er du i tvivl om? Hvorfor han skriver sit indlæg? MLM ideen? ACN ? Spørg endelig, det kan være der er nogle der kan hjælpe. Jeg vil i hvert fald gøre mit bedste for at give dig et svar, hvis det er noget jeg har viden om.

Mvh.

Martin

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:12

Trådstarter har ikke været aktivAmino i mere end et år, så han har nok travlt med at sælge dyre abonnementer i Polen Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 18. Jan 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 12:20

jeg har en videotelefon, og har ikke problemer med den. ringer gratis til alle danske fastnet nu mmer, og til udlandet.(eksempelvis: USA, Frankrig, Tyrkiet, England, Sverige, og mange flere lande.)

betaler kun 89 kr om måneden.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 12:22

Nicolaj:

Kan du give os nogle priser fra ACN og dem der konkurreres med? Du må jo vide det siden du udtaler dig Confused

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)