Uanset hvad du mener eller tænker så har du ret !! - men det er alene dig der har ret - da du tænker således Hvis du ikke finder denne forretningsform relevant for dig ja så er det dit valg og du vælger måske noget andet og det er dit valg og i dit valg der har du ret! Du bliver hvad du tænker/vælger!! Men at se helt bort fra de der har valgt et område og tilmed er glade derfor og har tilfredshed med de opnåede resultater ja så sig dog tillykke med de gode resultater og undlad at nedskyde de glade personer og deres gåpåmod blot fordi de har valgt at arbejde med et forretningsområde som du ikke har valgt eller har interesse i ! Selv har jeg set på bla. ACN og det udfordrede ikke mig og blev således ikke mit valg - jeg så derimod en udfordring i Forever Living Product og deres koncept - og var overbevist om at arbejde med denne branche (viden og produkter) ville motivere mig for arbejdet og derfor blev det så mit valg. Vi ved godt at vi skal have øjne og øre åbne i et udbuds og efterspørgselsmarked for ikke at blive forført af udbydere der slår mønter af folk på deres serviceydelser og lovninger om alt godt hvis blot du ........... Så tillykke polen med dine resultater - det er godt gået!!![]() Hilsen john sommer
|
Jeg har stadig ikke fatter pointen her :D og nej jeg er faktisk mega positiv.