Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af aircondition og generel ventilation - Er der nogen Amino'er ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen Amino'er herinde som tilfældigvis har en virksomhed der beskæftiger sig med aircondition og generel ventilation?

Om et stykke tid står jeg og mangler nogen som har erfaring med montering af dette. Selve udstyret i form af blæsere, rør, filtre m.m til ventilationen samt indvendig blæser og udvendige kompressorer har vi, ligesom vores hus-elektrikker sørger for opsætning af de nødvendige grupper og trækning af kabler. Men jeg mangler en som kan stå for selve det med at bore huller i væggene og montere kompressorer m.m. på en bygning i 1. sals højde.

Jeg kan fanges på min email   jesper snabelA mediamouse.dk  - Alternativt er du velkommen til at svare herinde i tråden - Der er nok andre i denne tid som også kunne bruge en med erfaring i aircondition og ventilation Big Smile.

/Jesper

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 23:13

Hej,

Jeg kender en som har stor erfaring med især klimaanlæg og aircondition, samt varmepumper. Det er en iværksætter i Århus som jeg ikke ved om er herinde.

Send mig en mail på pm, hvis det har interesse, så skal jeg give info.

/JJ

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:27

Tak for svaret Big Smile.

Jeg glemte dog lige at skrive en vigtig detalje: Udstyret skal installeres i Allerød i Nordsjælland. Så det er måske en tand for langt for ham at køre fra Århus til Allerød for at bruge et par timer på at bore nogle huller og bolte noget fast Stick out tongue.

/Jesper

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:23

Hej Jesper

Min mor fik lavet køl i hendes forretning for nyligt - ikke mange hundrede meter fra hvor dit kontor ligger :-)
Du kunne jo prøve at høre hende, hvem der ordnede det... 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 11:49

Vi har lige fået repareret en lille køletingest her på kontoret af nogen der hed Horsdals Køleservice. Jeg aner ikke om de i øvrigt kan anbefales, men reparatøren var i hvert fald vældig flink. Smile

~
Anja

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)