Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af murerfirma

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal starte alene til at starte med.

Hvordan var tiden da du startede op helle.

Kommende Murermester
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 23:25

Hej Kasper

På det tidspunkt var der ikke så meget arbejde som nu, men jeg tror der vil altid være godt at lave for dygtige trofaste håndværkere. Men undersøg sagerne godt inden du beslutter dig - og tag i betragtning at, du vil skulle bruge mere tid på at være selvstændig.

Held med det  Insert smiley

- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)

Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 12:16

Tak helle

Jeg vil kigge det hele igennem og så Tage springet.

Så må jeg prøve at få det til at gå lige opi starten

Kommende Murermester
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 12:51

Hej Kasper

Det er en stor beslutning, men hvad kan gå galt? Kan du tabe 100k, eller 200k, hvis du passer på hvad du bruger penge på?

Der er altid brug for gode reelle håndværkere, som holder hvad de lover, er færdig til tiden til aftalt pris.

Personligt bruger jeg kun håndværkere jeg har fået anbefalet af andre, og sådan tror jeg mange Danskere har det.

Et godt råd. Sørg for at der er pænt og ryddet når du er færdig med en opgave. Det giver et rigtig godt sidste indtryk, og så er det noget håndværkere generelt har et dårligt ry for ikke og gøre. Brug de 15 min. på at få afsluttet opgaven ordentligt, så har du allerede her givet over 80% af kunderne, mere end de forventede, og de vil anbefale dig til højre og venstre.  

Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 16:46

Havd kan gå galt ?  kun gæld og måske et personligt nederlag ?

Kommende Murermester
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 18:28

Penge er bare penge, og for 100k kommer du langt med opstart af et murerfirma.

Personligt nederlag? Nej det hedder erfaring.

Hvis tiden rent fakstisk ikke er til det, men det alligevel lykkes, har du et super godt fundament for fremtiden.

Tilmeldt 23. May 08
Skrevet kl. 19:27

jo det ved jeg godt, og regner hellere ikke med at skulle bruge så mange penge. Men mener mere at jeg skal stadig ha dækket mine personlige udgifter

Kommende Murermester
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:38

Vi har netop tilmeldt os www.byggetilbud.dk kender dem ikke, men har hørt godt om dem fra kolleger..

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:42

Som tidligere sagt er der altid arbejde til faglig dygtige håndværkere, og får man først foden inden for hos nogle kunder og levere varen.
Så skal der nok kommer flere kunder, reference kunder er guld værd, for jo flere der vil anbefale en, jo nemmere kommer arbejdet til en.

Helt enig om at der er mange forskellige tilbudsportaler derude, og nogle er direkte spild af penge, men nogle kan også levere rigeligt med opgaver, så man kan holde den kørende mellem de opgaver der kommer af sig selv, via. positive referencer.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:37

velkommen til!

hvis muligt tilslut dig en total entreprenør!

sørg for at have papir i orden når du går i gang med en opgave, det kan koste  dyrt hvis anden part ikke er tilfreds!

sørg for at have det rigtige gear, og gerne lidt ekstra evt en back up plan!

har du tænkt over at slå dig sammen med en elektriker, tømmer og en vvs mand? så kan i jo give tilbud på komplet badeværelse køkken osv!

alle kan give rabat, så få nogle gode leverandør aftaler, de er penge værd ;-)

mht. arbejde, så ja der er en hel del arbejde som der skal rettes op på, pga dårligt håndværk.

jeg kender en der har murer firma og han har masser at se til :-)

husk at have en back up kasse til hårde tider (ikke kun til personlige udgifter) til uventede udgifter!

en revisor kan være penge værd så tro ikke altid at du kan spare pengene ved selv at lave det, du kender nemlig ikke alle regler!

hvis du regner med at dine kunder skal komme fra internettet, så forvent en udgift på 30000-50000kr for design, opsætning og hvad der dertil hører!

kør måske noget adwords vedsiden af hvis du bliver anbefalet det af en uvildig prof!

husk at alting altid tager længere tid end du selv regner med :-( 

kør ikke dig selv i sænk for at spare små penge men sælg opgaver til folk der er gode til netop det!

det var bare lige nogle småting som jeg selv har med i mente :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)