Ewire er skod, det har jeg altid sagt, men bedre end ingen ting. Bankoverførsel hjælper sikkert lidt, men ikke meget. |
Martin Thorborg:Forfatter:Forfatter:thorborg-test:Nu har jeg prøvet Ewire et par måneder og må konstatere at det ikke er den optimale betalingsløsning. Meget kontant har jeg mistet 5 ordrer fordi kunder ikke kunne finde ud af at melde sig rigtig ind hos Ewire. Kunden er bare væk selv om jeg skriver til dem om en alternativ betalingsløsning. Ewire tager et gebyr fra køber og det er også et unødigt irritations moment. Nu har jeg lavet bank overførsel som alternativ til Ewire så håber jeg det kan hjælpe på omsætningen.
Ewire er skod, det har jeg altid sagt, men bedre end ingen ting. Bankoverførsel hjælper sikkert lidt, men ikke meget.
Lav evt. en aftale med Brian Brandt fra Amino, han er ved at sætte en shop op til bøger.
Dbh Martin
Jeg forstår det sådan at det er en slet skjult anbefaling du giver Brian. Jeg kaster mig over sagen her i weekenden.
Jeg har kommunikeret en del med Ewire om mine problemer. De skubber det lidt væk og siger at de ikke har klager fra kunder! (Hvem mon orker det?) Nu har de en del klager fra mig med kopi af kunde reklamationer at tygge på. Jeg har foreslået at de læser din bog E-Pusher.