Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

224 råd om hvordan du bliver rig

Side 34 ud af 41 (404 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Forfatter:

Forfatter:

thorborg-test:

Hvis man ikke kan få en PBS løsning, så er Ewire sikkert det bedste alternativ.
Jeg vil bare ikke tages til indtægt for at man får en 50 % stigning i omsætningen med den løsning ;-)

Dbh Martin

Nu har jeg prøvet Ewire et par måneder og må konstatere at det ikke er den optimale betalingsløsning. Meget kontant har jeg mistet 5 ordrer fordi kunder ikke kunne finde ud af at melde sig rigtig ind hos Ewire. Kunden er bare væk selv om jeg skriver til dem om en alternativ betalingsløsning. Ewire tager et gebyr fra køber og det er også et unødigt irritations moment. Nu har jeg lavet bank overførsel som alternativ til Ewire så håber jeg det kan hjælpe på omsætningen.

Ewire er skod, det har jeg altid sagt, men bedre end ingen ting. Bankoverførsel hjælper sikkert lidt, men ikke meget.
Lav evt. en aftale med Brian Brandt fra Amino, han er ved at sætte en shop op til bøger.

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:44

Martin Thorborg:

Forfatter:

Forfatter:

thorborg-test:

Nu har jeg prøvet Ewire et par måneder og må konstatere at det ikke er den optimale betalingsløsning. Meget kontant har jeg mistet 5 ordrer fordi kunder ikke kunne finde ud af at melde sig rigtig ind hos Ewire. Kunden er bare væk selv om jeg skriver til dem om en alternativ betalingsløsning. Ewire tager et gebyr fra køber og det er også et unødigt irritations moment. Nu har jeg lavet bank overførsel som alternativ til Ewire så håber jeg det kan hjælpe på omsætningen.

Ewire er skod, det har jeg altid sagt, men bedre end ingen ting. Bankoverførsel hjælper sikkert lidt, men ikke meget.
Lav evt. en aftale med Brian Brandt fra Amino, han er ved at sætte en shop op til bøger.

Dbh Martin

Jeg forstår det sådan at det er en slet skjult anbefaling du giver Brian. Jeg kaster mig over sagen her i weekenden.

Jeg har kommunikeret en del med Ewire om mine problemer. De skubber det lidt væk og siger at de ikke har klager fra kunder! (Hvem mon orker det?) Nu har de en del klager fra mig med kopi af kunde reklamationer at tygge på. Jeg har foreslået at de læser din bog E-Pusher.

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 19:11

Hej Michael

Du har fuldkommen ret. Rigdom står nederst på listen for selvstændige.

Plejer at sige penge er kun et problem, hvad man mangler dem. Smile Så hvis man

har til dagen og vejen (lidt i reserve). Ja, så er det problem jo løst.

Mennesker med mange penge, har tit flere problemer end almindelige mennesker.

Penge som motivation holder ikke særlig længe.

Men det gør det indre drive Smile her kan nå det meste man måtte ønskeIdea Hvis man vil

betale prisen Zip it! I form af andre afsavn.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49

kijo:

Tjek dette link 31% ud af 3,86 mill har alm.dankort.

Dankort tallene taler for sig selv. Man fraskriver sig 31% af kunderne hvis man ikke tager Dankort. Om de med rene Dankort så er mine kunder er en anden sag. Forretningsfolk eller de som gerne vil være det, har vel mindst VISA kort.Confused

www.rigmand.es

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:57

Forfatter:

Jeg forstår det sådan at det er en slet skjult anbefaling du giver Brian. Jeg kaster mig over sagen her i weekenden.

Skjult???

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:39

Martin Thorborg:

Forfatter:

Forfatter:

thorborg-test:

Hvis man ikke kan få en PBS løsning, så er Ewire sikkert det bedste alternativ.
Jeg vil bare ikke tages til indtægt for at man får en 50 % stigning i omsætningen med den løsning ;-)

Dbh Martin

Dbh Martin

Hej Martin

Du har glemt at fortælle Brian at han skulle bruge en PBS betalingsløsning. E-pay er KUN for Dankort. Ellers er hans butik fik.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:19

Epay er ikke kun for Dankort.... Epay er en betalingsgateway... Du kan sagtens få Mastercard ...

(og korrekt, lige nu er der ikke Mastercard i vores løsning, men det skyldes en misforståelse med PBS.. og nu skal vi igennem hele trædemøllen med PBS for at blive accepteret for Mastercard også, selvom vi har en Dankort løsning hos dem allerede... ihhh)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:36

Brian Brandt:

Epay er ikke kun for Dankort.... Epay er en betalingsgateway... Du kan sagtens få Mastercard ...

(og korrekt, lige nu er der ikke Mastercard i vores løsning, men det skyldes en misforståelse med PBS.. og nu skal vi igennem hele trædemøllen med PBS for at blive accepteret for Mastercard også, selvom vi har en Dankort løsning hos dem allerede... ihhh)

Håber at du tager hele den internationale pakke som inkluderer VISA, Master Card m.m.

Kan godt forstå at PBS undersøger kunderne grundigt inden de får adgang til systemet. Tænk på Sterling krakket hvor mange penge det har kostet. Tænk også på at du gør det for kundernes skyld så de får en let betalingsmulighed - og du får en god forretning.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:41

Forfatter:

Håber at du tager hele den internationale pakke som inkluderer VISA, Master Card m.m.

Jovist.. det har været planen hele tiden.. :-)

Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:17

movement:

Personligt tror jeg at mange IKKE tager rådene til sig, fordi de et eller andet sted er"bange" for succes. Hvad nu hvis det hele virkelig var sandt ? Hvad nu hvis jeg virkelig læste på mine lektier ? Så ville jeg jo få gode karakterer !! ?? !! Og så ville jeg blive en succes . Men er jeg en succes ? Er den identitet jeg kan forbinde mig selv med ?

Mange hænger fast i mønstre så som : Hvis jeg får succes kan jeg ikke være empatisk, hvis jeg får succes kan jeg ikke være den jeg er, hvis jeg får succes mister jeg min identitet og mine venner , familie og kone. De vil ikke kunne kende mig igen, og alt det vi havde sammen ville være fortid .

Miks det op med udsagn som : penge hænger ikke på træerne, de rige udnytter de fattige osv osv, og så har du en psykisk cocktail der gør at mange selvom de kan intellektualisere over emnet succes, ikke kan føre det ud i livet.

Ligesom fyren der drømmer om de smukke piger og som egentlig godt kunne være sammen med dem, men som pga lavt selvværd ødelægger det for sig selv i sin akavethed, når han endelig får chancen.

Nogle er ikke vokset op med disse psykiske begrænsninger, men rigtig mange er. Det gode ved dem der ER vokset op med dem, er at de HVIS de bryder dem, kan få uendelig succes. Det derfor man ofte hører de sjove historier om dem der blev mobbet i skolen, voksede op i ekstrem fattigdom osv, som fik de mest fantastiske succeser, forretningsmæssigt og mindst ligeså vigtigt : i privatlivet 

Netop. Frygten for succes, for forandring bremser netop mange (uden at de ved det). Det er en bremseklods der forurener, en langsom dræber', en skjult overbevisning, der slører for virkeligheden. Ligesom en virus, der ligger gemt et sted hvor man aldrig kigger.

Jeg fandt overraskende selv frem til min egen frygt for succes sidste år, og vendte den i en simpel Anthony Robbins' stil, ved at forbinde mere smerte med min situation nu og mere glæde med den succes der venter. Engang i mellem skal vi rystes ud af vores komfort zone, og det kan nye bøger hjælpe med, for det er sjældent vi får lyst til at læse en bog vi engang læste og som vi har glemt alt om. Et inspirerende friskt pust kan vi altid bruge!

Side 34 ud af 41 (404 indlæg)