Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

224 råd om hvordan du bliver rig

Side 30 ud af 41 (404 indlæg)
Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu får iværksættere i Nordjylland også mulighed for at se og høre mig live.
Torsdag den 22. januar kl. 18.45-20.45 i Aabybro. Kontakt Margrethe Christensen på:
mc@senziakurser.dk, eller tlf. : 9827 7757. Læs mere på: www.senziakurser.dk

det ser jo vældig interessant ud, men hvor i aabybro er foredraget og hvordan tilmelder man sig,  kan ikke se på hjemmesiden hvordan

Mvh Kronborg

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 22:40

corona:

Torsdag den 22. januar kl. 18.45-20.45 i Aabybro. Kontakt Margrethe Christensen på:

det ser jo vældig interessant ud, men hvor i aabybro er foredraget og hvordan tilmelder man sig,  kan ikke se på hjemmesiden hvordan

"Kontakt Margrethe Christensen på:
mc@senziakurser.dk, eller tlf. : 9827 7757."

Tror du ikke det kunne være der, man tilmelder sig? ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46

chrholck:

corona:

"Kontakt Margrethe Christensen på:
mc@senziakurser.dk, eller tlf. : 9827 7757."

Tror du ikke det kunne være der, man tilmelder sig? ;-)

Jo, helt rigtigt. Du ringer eller skriver til Margrethe. Selvfølgelig skal der også stå på hendes hjemmeside, hvor foredraget skal holdes, det er en mangel som jeg vil lade gå videre til Margrethe. Hun var lidt i tvivl sidst vi taltes ved, om det skulle holdes i Aabybro eller Aalborg Hallen. Wink

Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 17:22

Hej Flemming

Jeg stødte ved et tilfælde på dit indlæg omkring "224 råd om hvordan du bliver rig"

Og da det ikke er studenter huen der har gjordt mig pladt fodet, har jeg som dig besluttet at det er nødvendig hele tiden at udvikle sig personligt, gennem bøger, kurser og inspiration fra andre ligesindede og positive mennesker.

Så Tak, jeg køber bogen med det samme, for hvis der bare er et godt råd jeg kan bruge så kommer ivesteringen i bogen tilbage 1000 fold.

Til jeg andre der er bange for at blive rige, så har i ret. Penge er ikke alt, og penge kommer ikke til os eller nogen andre andet at vi brænder 1000% for det vi gør.

Og husk så på at:

"Alt hvad et menneske kan forestille sig og tro på kan du også opnå" Napoleon Hill

Mod nye mål.

Flemming Hebsgaard

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22

Hej Flemming Hebsgaard

"Alt hvad et menneske kan forestille sig og tro på kan du også opnå" Napoleon Hill.

Jeg har også læst Tænk Dig Rig af Napoleon Hill, og den er meget inspirerende og jeg kan kun anbefale den.

Rigtig mange er bange for at bruge deres mentale kræfter eller tror ikke på det virker. Det er et ikke videnskabelig bevist faktum at energi følger tanken. Penge er energi. Det er selvfølgelig ikke nok at tænke, man skal gøre noget, men det hele starter med en tanke. Kan du ikke forestille dig at du er rig, så bliver du det heller ikke.

Tak for bestillingen af min bog. Den bliver sendt i morgen.

De bedste tanker

Flemming Hasselriis

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:01

Foredrag i Aalborg mandag den 19. januar 2009.

Nordjysk Iværksætter Netværk & Væksthus Nordjylland har generøst villet samarbejde med mig og Margrethe Christensen, Senzia Kurser. De lægger også lokale til så stedet for mit foredrag bliver Niels Jernes Vej 10, 9220  Aalborg Ø.

Læs mere på: www.senziakurser.dk. Tilmelding til tlf. 98 27 77 57 eller mc@senziakurser.dk

Jeg glæder mig til at rigtig mange Nordjyske iværksættere møder op.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25

fejl

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30

Er generelt imod den slags, men nu bruger du også et markedsføringskoncept der stammer fra USA, og må siges at være misbrugt ret groft derovre efter min opfattelse. Meget af det man kan se på din hjemmeside er jo lige til og lige ud, men det var e-pusher også og sådan er det nok med alle den her slags bøger, for det drejer sig nok i bund og grund om at provokere sin tankegang til at tænke anderledes, selvom de tanker ikke behøver være fuldstændig fremmede (hvis de var det, havde man det jo nok heller i sig). Synes der er mange gode råd på din side håber dog der står lidt mere til hvert emne i bogen modsat de 70 råd. Har ikke pengene nu desværre, men vil da lige gemme den i baghovedet til når jeg har penge igen. Og så skal man jo også lige huske, at rig er ikke det samme som at kunne købe et privatfly, man er rig når udgifterne er dækket ind og man har råd til at leve uden at skulle tænke på sine penge hele tiden.

Omvendt kan jeg godt lide din provokation, hvis du havde kaldt den noget mere traditionelt havde det her nok ikke været indlæg nr 297 og der havde nok heller ikke været ret meget salg.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44

Emil:

Synes der er mange gode råd på din side håber dog der står lidt mere til hvert emne i bogen modsat de 70 råd. Har ikke pengene nu desværre, men vil da lige gemme den i baghovedet til når jeg har penge igen. Og så skal man jo også lige huske, at rig er ikke det samme som at kunne købe et privatfly, man er rig når udgifterne er dækket ind og man har råd til at leve uden at skulle tænke på sine penge hele tiden.

Omvendt kan jeg godt lide din provokation, hvis du havde kaldt den noget mere traditionelt havde det her nok ikke været indlæg nr 297 og der havde nok heller ikke været ret meget salg.

Nu ved jeg ikke om du er studerende eller du er iværksætter, men bogen dækker rigtig mange emner og skulle du have brug for en uddybning så får du den gratis ved at skrive til mig.

Overskrifter skal provokere, det har jeg bl.a. lært på et seminar  hos Martin Thorborg.

Så er det i øvrigt ikke svært at tjene mange penge - når man først har lært det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:53

Er ingen af delene lige pt, arbejder frem mod at blive selvstændig, men forberedelsen til det tager desværre en del tid og sideløbende arbejde har jeg ikke været heldig med at finde, så kører på lavt budget for tiden Smile Spørgsmålene skal nok komme når jeg har læst bogen, det er ikke fordi jeg er tvivl om det er interessant og brugbart noget af det der står i den, hvor underligt kan lyde så er budgettet der desværre bare ikke lige nu, men skal det nok komme.

Side 30 ud af 41 (404 indlæg)