Jeg har skrevet mit første Nyhedsbrev
som er sendt til alle som har købt min bog Rig Som Selvstændig. Andre
interesserede kan også abonnere på mit nyhedsbrev ved at skrive til
feh@hasselriis.com og skrive i Emnefeltet: ØNSKER NYHEDSBREV.
Brevene vil handle om marketing
betragtninger set fra Solkysten, Spanien.
Jeg har lige tilmeldt mig dit nyhedsbrev. Kan jeg få tilsendt det første nyhedsbrev?
Jeg har lige tilmeldt mig dit nyhedsbrev. Kan jeg få tilsendt det første nyhedsbrev?
Undskyld forsinkelsen, men jeg skulle lige have lidt aftensmad. Håber at du nu har modtaget Nyhedsbrevet og får glæde af det.
Foredrag i Aalborg mandag den 19. januar 2009 for kommende iværksættere og dem som vil have mere gang i forretningen.
Nordjysk IværksætterNetværk & Væksthus Nordjylland
har
generøst villet samarbejde med mig og Margrethe Christensen, Senzia Kurser. De lægger også lokale til så stedet for mit foredrag
bliver Niels Jernes Vej 10, 9220 Aalborg Ø.
Læs mere på: www.senziakurser.dk.
Tilmelding til tlf. 98 27 77 57 eller mc@senziakurser.dk
Hovedpunkterne i foredraget vil være:
1. Min baggrund for at lære andre at blive rige. 2. Mental træning til at blive rig. 3. 10 konkrete forslag til fordobling af indtægt og omsætning. 4. Teknikker til at generere nye ideer. 5. Gennemgang af nødvendige egenskaber for en iværksætter 6. Gennemgang af nystartedes virksomheders største problemer. 7. Investering af privat kapital. 8. Besvare spørgsmål fra tilhørerne.
Foredrag i Hellerup (København nord) onsdag den 21. januar 2009 for kommende iværksættere og dem som vil have mere gang i forretningen.
Normal
0
false
false
false
MicrosoftInternetExplorer4
Tilmelding til
foredraget hos: Margit Mølgaard, Fristedet 3,2900 Hellerup, tlf. 40 42 63 13, bedst mellem kl. 18-19. E-mail: mmk.49@mail.tele.dk. Læs mere på: www.mmkconsult.dk
Hovedpunkterne i foredraget vil være:
1. Min baggrund for at lære andre at blive rige. 2. Mental træning til at blive rig. 3. 10 konkrete forslag til fordobling af indtægt og omsætning. 4. Teknikker til at generere nye ideer. 5. Gennemgang af nødvendige egenskaber for en iværksætter 6. Gennemgang af nystartedes virksomheders største problemer. 7. Investering af privat kapital. 8. Besvare spørgsmål fra tilhørerne.
Hvis man ikke kan få en PBS løsning, så er Ewire sikkert det bedste alternativ. Jeg vil bare ikke tages til indtægt for at man får en 50 % stigning i omsætningen med den løsning ;-)
Dbh Martin
Nu har jeg prøvet Ewire et par måneder og må konstatere at det ikke er den optimale betalingsløsning. Meget kontant har jeg mistet 5 ordrer fordi kunder ikke kunne finde ud af at melde sig rigtig ind hos Ewire. Kunden er bare væk selv om jeg skriver til dem om en alternativ betalingsløsning. Ewire tager et gebyr fra køber og det er også et unødigt irritations moment. Nu har jeg lavet bank overførsel som alternativ til Ewire så håber jeg det kan hjælpe på omsætningen.
Jeg ved ikke så meget om betalingssystemer, men har selv flere gange været kunde hvor en betalingsmulighed var PayPal. Her skal man ikke oprettes som bruger og kan derfor betale med sit betalingskort som i en 'almindelig webshop'.
Hvis ikke du har overvejet det endnu, kunne det måske være værd at prøve.
Sørg for at folk kan betale med kort. Mange har jo VISA i DK og så glem bankoverførsel.
Du har helt sikkert ikke kun mistet de 5 (men mange mange flere). Andre er smuttet, så snart de så at det var eneste betaligsmåde......bl.a. undertegnede ;o)
Jeg tror at mange tænker sådan her, "Hvis nogen vil sælge mig noget, men ikke er villige til at gøre det let for mig at købe, så kan de hoppe i havet" ;o)
Jeg ved ikke så meget om betalingssystemer, men har selv flere gange været kunde hvor en betalingsmulighed var PayPal. Her skal man ikke oprettes som bruger og kan derfor betale med sit betalingskort som i en 'almindelig webshop'.
Hvis ikke du har overvejet det endnu, kunne det måske være værd at prøve.
// Mads
Hej Mads
PayPal tager ikke Dankort, ellers har du ret det ville være bedre end Ewire.