Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

224 råd om hvordan du bliver rig

Side 23 ud af 41 (404 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det går godt med både Nicolai og hans forretnng CSS-Outlet.com

Han har travlt (arbejder over lige nu), men vil selv kommentere udviklingen i dag eller i morgen. Der er selvfølgelig lidt indkørings vanskeligheder, men bedst han selv beskriver dem så mange andre kan lære af det.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:51

Jamen tak for interessen :-)

Som Flemming skriver, så går det bestemt fremad.
Nu har jeg ikke selv børn, men jeg forestiller mig lidt at nystartet firma er lidt i samme kaos-klasse som nybagt forældre. Alle de fine planer og intentioner man har inden, de bliver rodet godt og grundigt rundt når først man er i gang.

Mange andre iværksættere vil sikkert også nikke genkendende til, at egne deadlines for budget, finpusning af website osv. kommer til at lide til fordel for kundernes deadlines. Det meste af arbejdsdagen går jo med kundeopgaver - selvsagt de giver penge i kassen her og nu - og når "almindelig kontortid" så er ovre, kan det være mere fristende at læne sig tilbage frem for at få færdiggjort et salgsbrev :-)
Her har Flemming virkelig været god at have, da han sætter nogle deadlines overfor mig, for de interne ting, og løbende følger op på mig. Det er virkelig guld værd, at have sådan en ekstern mentor, som hjælper til med også at holde fokus på disse ting. Man har jo ingen chef at står til ansvar overfor, hvis man ikke få færdiggjort noget internt arbejde - der har det givet et godt og sundt pres at have Flemming som står og venter på at jeg sender noget...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 11:09

Et forslag, kunne i ikke ligge projektet over i en fælles blog, således det er mere overskueligt at følge udviklingen. Er jo et spændende projekt som mange nye iværksættere kunne have glæde af at læse, er lidt rodet her med alle indlæggene, men som sagt et forslag.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:08

kijo:

Et forslag, kunne i ikke ligge projektet over i en fælles blog, således det er mere overskueligt at følge udviklingen. Er jo et spændende projekt som mange nye iværksættere kunne have glæde af at læse, er lidt rodet her med alle indlæggene, men som sagt et forslag.

Det er et godt forslag. Nicolai vil oprette en ny blok med navnet "Millionærlærling". Adressen følger når han får en ledig hånd.

Jeg kan følge op på Nicolai´s bemærkning om start problemer. Mange kunne være løst ved en bedre og længere planlægning. Nogle problemer kan ikke forudses af en nystartet, men her må man så få egen erfaring. Nicolai ville forståeligt nok hurtigt i gang og så kommer planlægningen hen af vejen.

Til alle nystartede: Jo bedre i planlægger og budgetterer jo hurtigere og glat når I Jeres mål. Man kan f.eks. sikre sig imod større overraskelser hvis man altid sørger for at have mindst to solide underleverandører til sit produkt(er).

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 20:24

Hej Flemming

Jeg vil gerne sige tak for dine gode råd til mig. Jeg er gået i gang med at ændre de ting du foreslog. Jeg kan godt se at det var nogle rigtig trælse faldgruber, som jeg ikke selv havde opdaget. Det var dejligt med et par konstruktive øjne på vores hjemmeside.

Flemming kom med følgende kommentarer til vores hjemmeside som jeg har rettet og som jeg nu vil gøre noget ved;

Hej Annette

Jeg synes ikke at du skal sidde og vente på kunder og bedre tider du må gøre noget.
Her har du et par forslag:

1. Har du informeret pressen om dine nye produkter?
2. Du kunne ofre en annonce på Google Adwords for at få flere kunder til din side.
3. På din hjemmeside: Jeg mangler et incitament til at købe noget lige nu. Kan du ikke skrive hvad man med stor fordel bør købe NU?
3. Munks design siger mig ikke noget. Hvis du skrev det drejede sig om et flot foderbræt m.m. så vil jeg måske klikke ind.
4. Jeg kan ikke se nogen pris på dit fine fuglebræt på stativ og kan heller ikke købe den!
5. Jeg ville betænke mig på at købe en "rusten" lampe. I din beskrivelse står at den også findes i rustfri stål. Du bør nok skrive begge versioner på første side.
6. Er der ikke specielle produkter man bør købe til sin have før sne og frost kommer?
   Du kunne nok med fordel hver eneste måned skrive lidt om hvad man bør gøre (så, beskære mm) i haven i denne måned.

Fortsat god fornøjelse med butikken. Det er tid den bliver mere end en hobby.

Flemming Hasselriis
www.rigmand.es

Mange tak for hjælpen

Annette

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 08:53

Goddag Goddag

Jeg har også haft fornøjelsen af at have Flemming Hasselriis på som kritiker af mit site/idemand. Det har foreløbig været en rigtig god hjælp. Flemming er en sådan type, som har irriterende ret, og man får n æsten dårlig samvittighed når man ikke har fulgt hans råd.

Flemmings bog har jeg også haft lejlighed til at læse, og den sparer mig for god tid, og får nogle flere ting gjort.

Tak for det

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:13

Jeg må give Martin ret.....

Det kan næppe blive det store tab, hvis man føler at man ikke får noget ud af den. Har ikke noget cvr, så jeg er ikke desværre indbefattet af tilbuddet.

Hvis manden har nogle guldkorn, så folk kan komme ordentligt igang, kan fortsætte på en god måde etc., så kan det vel ike være en katastrofe. Hvis bare et af rådene kan give en besparelse eller fortjeneste på ca. 300 skallede kroner, så har det vel været en ok investering Surprise

At han så vælger at man ikke skal have Aminorabat uden cvr, når bogen handler om iværksætteri...............er mig en gåde, men det styrer han selv.

Held og lykke med bogen.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 09:18

Hey der

Et vildt gæt er, at efter at have spottet Flemmings seriøsitet, så er det nok fordi at man ikke er seriøs og vil videre hvis man ikke har CVR nr:-)

Nogle investerer mange tusinde kroner i hjemmesider, div. kontorartikler, og måske endda kontorer inden første ordre er i hus - Med flemmings bog kan du spare de samme tusindvis af kroner :-), så 300 DKK er givet ok godt ud:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44

Business:

Hvis manden har nogle guldkorn, så folk kan komme ordentligt igang, kan fortsætte på en god måde etc., så kan det vel ike være en katastrofe. Hvis bare et af rådene kan give en besparelse eller fortjeneste på ca. 300 skallede kroner, så har det vel været en ok investering Surprise

At han så vælger at man ikke skal have Aminorabat uden cvr, når bogen handler om iværksætteri...............er mig en gåde, men det styrer han selv.

Kære Business

Min bog bliver sendt fra Spanien. Hvis køber har et gyldigt CVR nummer kan jeg sende bogen uden 16% spansk moms. Så enkelt er det. Går ud fra at du påtænker at blive iværksætter siden du er aktivAmino. Du vil få megen hjælp til opstart og drift af egen virksomhed ved at læse min bog og lad ikke de ekstra kr. 43,- afholde dig fra at købe den (eller få en ven med CVR nummer til at købe den for dig.)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:05

Juliussen:

Med al respekt, så er det dog det mest useriøse og stupide argument i mands minde ;o) Blot fordi man endnu ikke har etableret et firma/selskab, kan man udmærket være seriøs.....Imo er det blot et udtryk for at man er et sted tidligere i processen, hvis man ikke har CVR. Hvis du er uenig, er du velkommen til at uddybe Wink 

resten har du dog ret i...

Flemming:

Næ, det har du da ret i. Folk plejer at give rabat til Aminoer, når de reklamerer her Cool Her er rigtig mange mennesker, som er ved at komme igang og ikke kun etablerede iværksættere. Faktisk var jeg inde på dit website og fik læst dine gratis råd. Der var da nogle imellem, som jeg stof til eftertanke ;o)

Et godt råd herfra dog......sørg for at folk kan betale med kort. Det andet er sgu en show stopper.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 23 ud af 41 (404 indlæg)