Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nem måde at lave reklame til billige penge

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Klik her for at se den nyeste måde for markedsføring Præsentation af Try Us ApS . Bemærk at det kun er et link i en mail selvom vores præsentation fylder 5,2MB (Normalt ville en sådan vedhæftet fil ikke nå frem til modtager. Her sender du bare linket  i en normal link og så kan kunden se dit budskab.)

 

Præsentation af vores firma, klik her Præsentation af Try Us ApS

 

Mvh

 

Gert Nielsen Fleron

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du ikke allerede forsøgt at sælge os det koncept en gang her inde?
http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=319&forumID=22
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg går ud fra der er tale om en fejl her, så jeg vil foreslå du beder Martin om at slette den tråd igen. Jeg kan da ikke forestille mig, at du med vilje spammer debatten med den samme reklame to gange.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad den dog stå - den taler jo for sig selv.


Jeg er sikker på, at det vejes fuldt ud op af de links der er til www.vibrugerikke.dk

Jeg er også sikker på, at blot et enkelt kig på siden overbeviser de fleste om, hvorvidt den form for reklame egner sig til deres produkter. For mit eget vedkommende, tror jeg ikke rigtig på, at jeg kan sælge noget ved at stille mig op foran mit webcam med mit pæneste slips og sige, at I skal tage og købe mine ydelser.

 

Så et seriøst svar på tryus'' indlæg vil være: Jeg vurderer ikke, at mit salg vil stige, hvis jeg anvender jeres gratis reklamestunt.

 

mvh Hans
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Øhhh - jeg hader at sige det til dig, Gert, men der altså ikke tale om noget revolutionerende. Det er lang tid siden, man første gang kunne sende et link i en email.

Ej heller er video præsenteret på nettet nyskabende. Du har ikke ligget nedfrosset siden 1992, vel??..


Molvins
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)