Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor på udkig efter nye investeringer

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
*LOOOOOL* Godt sagt, nok meget rammende om ham selvom han ikke vil indrømme det
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 20:46
En historie fra det virkelige liv!

Min gamle far læste for maaange år siden en annonce hvor der stod:
"Tjen penge let og hurtigt - send kr. 50,- for detaljer"

Det gjorde min far så, og et par dage senere fik han et brev hvor der stod:
"Gør som jeg"

Hilsen
Flemming
Tilmeldt 20. Sep 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:32
Jeg hedder Rune Hove Hansen og er ejer af firmaet Nightwish Media Entertainment, dette er et firma der efter planen skal konkurrere med f.x Disney,Pixar, Dreamworks, men dog bliver der også tilbudt tjenester inden for udvikling af special effects. Det som behov er for hos dette firma er for det første et lokale og også udstyr, dette er et samme slags firma som f.x Weta Workshop som kan besøges på Wetaworkshop.co.nz, mit skal bare blive mere og mere innovativt i det hele taget. Jeg er særdeles kreativ og seriøst inden for mit område. Lokalet skal helst være et lille hus for sig selv fordi jeg tænker på Kontor til administration, kontorer og lign til udvikling og siden et værksted til fremstilling af special effects og lign.

Forhåbentlig er der interesse for dette

Rune Hove Hansen

Director of Nightwish Media Entertainment, Nightwishmedia.com

Tilmeldt 19. Oct 06
Skrevet kl. 12:35
stadig på udkig efter områder at investere i?

jeg har en ide, men mangler partner/kapital.

Et lille kig bag "sløret": - en café ( "åh nej, ikke nu igen") - jo da, det er nemlig med et HELT specielt koncept der ikke er set før. Henvender sig til en speciel kundekreds ( og der er MANGE kunder)

Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:08
Hej.

Jeg er ny på siden, men dit ønske om investerings partner fangede min opmærksomhed.

Jeg har gennem næste 2 år udviklet og patenteret en ide.

Jeg har præsenteret den for en række virksomheder i EU og USA.

Jeg er i forhandlinger med nogle af disse virksomheder der syntes om ideen og satser naturligvis på aftalere her.

Produktet er dog så anderledes/nyt og kræver relative store virksomheder med store markeder som tør og kan gennemføre færdigudviklingen af ideen.

Udover disse virksomheder som ønsker licenser i bestemte lande (ca. 10) ser jeg på sigt vores virksomhed udvikle produktet til mindre virksomheder på mindre markeder f.eks., Skadinavien. Det er denne udvikling der vil kræve 2 mio. DKK.

Jeg kan selv tilbyde ca. 1 mio.

Produktet henvender sig til virksomheder der producerer vinduer og døre og produkter er inden for elektronik/mekanik. På sigt 3-5 år vil vi kunne sælge ca. 0,5-1 mio. enheder pr. år.

Mvh Leo Laursen

Tilmeldt 10. Dec 06
Skrevet kl. 17:40

Hej Investor fra København,

Jylland her!

Vi er 3 personer, som er i færd med at opbygge et koncept med et specielt produkt indenfor byggeri i Norge, som der er et stort behov for indenfor de kommende (efter analyser) 5 år.

Jeg afholder møde førstkommende torsdag - for at komme helt tæt på med et forslag om at vi udarbejder 3 grundlæggende moduler, som sælgerne (ikke ansat af os) kan have med "under armen" disse vil og skal for os vil være pris neutrale - naturligvis gradueret efter antal m2 bygning.

Har dette korte indlæg, som jeg håber vakt interesse - er jeg naturligvis klar til at uddyde nærmere -

Kærlig hilsen

& god weekend........

Tilmeldt 25. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:51

Hej,

Mit navn er Ronnie Kent Søberg.

Jeg sidder i dag som direktør for mit eget nystartet firma. Det jeg laver til hverdag er marketing, baseret på annoncesalg på diverse hjemmesider i Danmark. Dog er min drøm at starte egne medier, og derved profilere 100% på den indtjening der kommer. Jeg har flere rigtig gode ideer til hjemmesider og nyhedsbreve, bygget på de 6 år erfaring jeg har fra branchen. Den ene ide er jeg ved at udleve, men mangler en del kapital til projektet. Det handler om rejsebranchen, og har allerede nu fået god feedback fra kommende kunder, om at de støtter op om ideen og enkelte forhåndsaftlaler. Men siden skal udvikles og det er et større projekt som kommer til at koste en del. Det er penge jeg ikke har, så derfor skriver jeg til dig, og håber at vi kan finde tid til at sætte os ned, så jeg kan forklare meget mere om mit projekt, og jeg kan høre mere om hvem du er.

Med venlig hilsen

Ronnie kent Søberg

Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:01

hej med dig

jeg driver et par website + at jeg formidler varepartier fra store brand 

hvis du har interesse i at tale med mig kan jeg kontaktes på tlf 21342055

jeg har en del investorer / købmænd jeg dealer med så en mere vil kun være fint

jeg glæder mig til at høre fra dig

mvh gårdmand bjørn

Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:03

hej ronnie

jeg har en investor klar til dig hvis dit projekt er bæredygtigt

du kan kontakte mig på min private

mvh

gårdmand bjørn

Tilmeldt 25. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:06

Hej,

Bare så vi er på samme side, så er det en investor jeg søger, har ledt længe, så det vil være lækkert hvis det var dig?

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)