Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor på udkig efter nye investeringer

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Copenhagen
Tilmeldt 4. Feb 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:14

Hvad nu hvis?

Man har en ide, den er grøn men sort på bundlinjen.

Hypotetisk set har denne ide overordnet denne plan.

Investeringen forløber som følger:

Første halvår
100.000 - 300.000

Andet halvår
300.000 - 400.000

Andet År
600.000 - 1.000.000

Trede år er afhængig af hvor stor kapital vi har til at vokse. Men potentialet for en bæredygtig forretning med en 2 cifret millionomsætning og ligeledes overskud inden for 3 år

Hvad skal man da gøre?, og når man skal præsentere det for investorer hvad skal man så ligge vægt på? og ikke mindst være opmærksomme på? hvad er acceptable vilkår for begge parter. Lad os nu sige at ideen økonomisk er genial og risikoen lille (telstede, men meget lille - dokumenteret - så vidt man nu kan det.)

Jeg takker gevaldigt for henvendelser!

Casper

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:22

Prøv at tænke coaching, bevidsthedstræning, sportsfolk, kreativitet, koncentration og lignende.

Derefter kan du Google "neurofeedback".

Jeg har udviklet et produkt, som løser de basale (men oftest fortiede) måletekniske og faglige problemer i den branche.

Nu skal det ud i verden, og det kan godt fordre en overgang fra enkeltmandsvirksomhed til noget mere solidt.

Er dette noget, du har lyst til at engagere dig i?

Så er du velkommen til at henvende dig på 29 71 21 40.

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:07

Noget tyder på, at mit svar havnede et helt forkert sted.  Derfor sender jeg det lige igen.

Prøv at tænke coaching, bevidsthedstræning, sportsfolk, kreativitet, koncentration og lignende.

Derefter kan du Google "neurofeedback".

Jeg har udviklet et produkt, som løser de basale (men oftest fortiede) måletekniske og faglige problemer i den branche.

Nu skal det ud i verden, og det kan godt fordre en overgang fra enkeltmandsvirksomhed til noget mere solidt.

Er dette noget, du har lyst til at engagere dig i?

Så er du velkommen til at henvende dig på 29 71 21 40.

Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 09:42

Kære investor.

Jeg har et nyt koncept til de unge mennesker. Projektet kan blive et hit blandt de unge.

Jeg ved dit indlæg er gammelt, men måske du stadig søger noget.

Skriv en mail Mail@mh-movieproduction.dk og jeg vil fortælle dig om det hele.

Mvh

Maja Henneberg

Fra Viborg
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:59

Hej

Jeg har fået en ide om at lave en ny online butik, som i sin simpelhed går ud på at sælge udstyr til unge mennesker, der skal flytte hjemmefra. Alt fra toiletbørster til dåseåbnere. Jeg har ikke tidligere kunne finde en hjemmeside som tilbyder dette koncept, da det gerne skulle være til nogle studievenlige priser. Jeg mangler bare kapital for at få sat dette projekt i gang, og søger derfor en investor, som kan hjælpe mig i gang med det. Du må skrive hvis du synes ideen lyder bæredygtig.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 16:27

Hej.

Jeg har set dit indlæg på Amino.

Jeg repræsenterer et revisionskontor, hvor vi har en investorliste med en masse investorer der løbende modtager projekter.

Kunne det have din interesse at deltage på vores investorliste så skriv til kenneth@multi-revision.dk

Mvh.

Kenneth

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:00

Hejsa.

Jeg driver TILBUDSLAND.DK som er en tilbudsportal der har eksisteret et par år.

Nu vil jeg til at forbedre konceptet, og mangler lidt midler og meget gerne en sparringspartner.

Skriv til mig, så kan vi se om der kan være grobund for samarbejde.

MVH PER
WWW.TILBUDSLAND.DK

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:53

Per Søndermølle:
Skriv til mig, så kan vi se om der kan være grobund for samarbejde.

Han dødede sammen med finanskrisen...psst læs trådens opstartsdato...

Du kan også prøve ham her:

http://www.amino.dk/members/thormonsted/default.aspx

Tror snart det det er på tide han laver et affiliate program, så jeg kan få lidt retur for alle de henvisninger hehe--.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 22:13

Hej igen.

Vores investornetværk er en blanding af professionelle der lever af at skulle investere i virksomheder og tidligere virksomhedsejere der måske har solgt virksomheder af, der nu har pæne formuer som de gerne vil investerer i lidt forskelligt.

Vi hjælper folk med projekter med at få disse ud til investorerne og har naturligvis som revisionskontor der beskæftiger os med dette også stor erfaring I at vælge den både skatte- og selskabsretlige konstruktion der er bedst egnet.

Jeg kan kontaktes på kenneth@multi-revision.dk

Mvh.

Kenneth Bach

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)