Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor eller finansering søges til nyt projekt;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Der søges investorer til nyt projekt, som er en udlejningsportal, hvor du kan finde Private ferieboliger i udlandet og booke online ligesom på eks. hotels.com. Sitet er udviklet og indeholder også kombination af leje af feriebolig + flybillet +færge+ bil, altså hele pakken.

Indtægter skal komme ved provision ved salg af eks flybilleter og biludlejning, og et bruger gebyr hvergang der bookes igennem sitet.

Investors penge skal bruges til at "sparke" sitet i gang på nettet med annoncering osv.

Konceptet er unikt da der ikke findes noget lignende i forvejen, og planen er at det skal være worldwide og på flere sprog.

Hvis det har fanget din interesse, og du er investor eller har en ide til hvordan der skaffes kapital til proektet, ja så kontakt mig for mere information ;) 

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 23:35

Jeg har nogle spørgsmål som burde kunne tages her.

• Har du et link til den færdige løsning? Hvis ikke her, vil du poste den i PM?
  • Kapitalbehov?

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Skrevet kl. 11:09

Jeg har sendt dig en PM!

Kapitalbehov vil være 1-2millioner ialt, gerne fra flere investorer;)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:15

Hej,

Hvis det endnu ikke er lykkes dig at finde en investor eller en velvillig bank, der kan låne dig pengene, er du velkommen til at oprette et projekt på min side, du finder herunder. Det må du godt få ganske gratis, blot du opfylder de krav vi har skitseret under "betingelser".

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Skrevet kl. 10:39

Takker, det vil jeg da prøve;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23

Levi Nielsen Dahl:

Der søges investorer til nyt projekt, som er en udlejningsportal, hvor du kan finde Private ferieboliger i udlandet og booke online ligesom på eks. hotels.com. Sitet er udviklet og indeholder også kombination af leje af feriebolig + flybillet +færge+ bil, altså hele pakken.

Indtægter skal komme ved provision ved salg af eks flybilleter og biludlejning, og et bruger gebyr hvergang der bookes igennem sitet.

Investors penge skal bruges til at "sparke" sitet i gang på nettet med annoncering osv.

Konceptet er unikt da der ikke findes noget lignende i forvejen, og planen er at det skal være worldwide og på flere sprog.

Hvis det har fanget din interesse, og du er investor eller har en ide til hvordan der skaffes kapital til proektet, ja så kontakt mig for mere information ;) 

Har du prøvet hos Thor Mønsted, som også er her på Amino.

Se evt. mere her: www.virksomhedsguide.net

Hilsen

Tonny

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)