| Der er flere forskellige måder at sende et Sitemap til Google. Du kan gøre det manuelt gennem din Sitemaps konto, semi-automatisk gennem deres Sitemaps Generator eller fuldautomatisk ved enten at have flere sitemaps hvor det ene opdateres ofte eller, ideelt, ved at sende en HTTP forespørgsel til Google: To submit your Sitemap using an HTTP request, issue your request to the following URL: For example, if your Sitemap is located at http://www.example.com/sitemap.gz, your URL will become: URL encode everything after the /ping?q=: | 
Dato: 6/9/2005 9:55:25 PM Forfatter: KristianKHsom jeg læser det ud af googles ''sitemap faq'' så uploader den selv hvis man bruger google sitemap generatoren
''Sitemap Generator is a simple script that can be configured to automatically create Sitemaps and submit them to Google''
- ja, men nu er det jo ikke os alle der har adgang til at bruge denne generator, kræver det ikke noget Python jeg-ska-gi-dig-ska-jeg (aner ikke hvad det er) ?

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

syntes ellers lige det var en kreativ løsning på problemet.. men nok også lidt omfattende hvis man har et stort site, hehe (sikke nogle lange aftner
 syntes ellers lige det var en kreativ løsning på problemet.. men nok også lidt omfattende hvis man har et stort site, hehe (sikke nogle lange aftner  )
) 
     Opret bruger
Opret bruger