Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mode tøj på nettet?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Selvfølgelig får smartguy rabat hos en stor del af leverandører - derudover er der ofte ældgamle varer som de sikkert har købt for en slik. Set udefra ligner det snart mere en outlet end en trendy modeshop. De har helt sikkert et kæmpe lager af gamle varer som cirkulerer - og de som er ligeglade med om varen er ny og smart kan med fordel handle der.

Som skrevet så får de ik en rabat af betydning på NYESTE kollektion... Kender flere af distributørerne, og de yder intet på nyeste kollektion. Hva de så måtte betale for ældre kollektioner, det er en helt anden snak...

De er nu ik et outlet, da de føre nyeste kollektioner fra rigtig mange brands... Men de mixer det op med ældre kollektioner, det er der ingen tvivl om ;D

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 17:10

AlaCharm:

Mange tak for svarene igen ..

Vi har lige været i København, for at kigge på flere "unikke" butikker.

For eksempel butikken "il" var vi inde og kigge på, hvor de har rigtig mange vare som vi aldrig selv havde set før, fra forskellige mærker som ærlig talt var PISSE dyre - det var rigtig fedt, fordi det er noget i det vi er ovre i. Vores priser skal dog ikke være helt så høje og flere udvalg af varene i samme mærke.

- Vi har fundet frem til et super navn til hjemmesiden, som jeg desværre ikke kan afsløre endnu...

Updates kommer.. 

IL gik konkurs for et pænt stykke tid siden, så I kan vist ikke "lige" have været der?
Det var en fed butik - men det er også vigtigt at pointere, at de rent faktisk gik konkurs.  Måske kunne det være interessant for jer, at kontakte de tidligere ejere og høre om de har nogle gode råd til jer - både hvad angår leverandører og ting de ville gøre anderledes.  De var altid smaddersøde, snaksagelige og hjælpsomme, når man var i butikken, så mon ikke de stadig er det?

Det var en dyr butik, fordi de havde kvalitetsmærker til "voksne" mænd - og en meget lille butik - nok heraf, det meget begrænsede udvalg.  

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:29

Fashion-Seller:

Helle - houseofkids.dk:

Selvfølgelig får smartguy rabat hos en stor del af leverandører - derudover er der ofte ældgamle varer som de sikkert har købt for en slik. Set udefra ligner det snart mere en outlet end en trendy modeshop. De har helt sikkert et kæmpe lager af gamle varer som cirkulerer - og de som er ligeglade med om varen er ny og smart kan med fordel handle der.

Som skrevet så får de ik en rabat af betydning på NYESTE kollektion... Kender flere af distributørerne, og de yder intet på nyeste kollektion. Hva de så måtte betale for ældre kollektioner, det er en helt anden snak...

De er nu ik et outlet, da de føre nyeste kollektioner fra rigtig mange brands... Men de mixer det op med ældre kollektioner, det er der ingen tvivl om ;D

Ja ja, man kan da godt tro på alt hvad distributørerne siger :·) selvfølgelig giver de ikke rabat nogen steder overhovedet - sikke dog et grimme ry at få på sig... tænk hvis andre fik nys om det, og insisterede på det samme. En klassiker: Du er altså den eneste som får noget - vi gør aldrig noget lignende med andre. Hvilket er smart psykologi. Jeg vil sige at det ville være pænt skuffende, hvis en så stor netshop ikke kan forhandle sig til pæne priser - så den hopper jeg ikke med på :·) Medmindre de kun køber ganske lidt nye varer og mange flere gamle - så er det selvfølgelig naturligt at rabatten ikke ligger på de nye...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:45

Helle - houseofkids.dk:

Ja ja, man kan da godt tro på alt hvad distributørerne siger :·) selvfølgelig giver de ikke rabat nogen steder overhovedet - sikke dog et grimme ry at få på sig... tænk hvis andre fik nys om det, og insisterede på det samme. En klassiker: Du er altså den eneste som får noget - vi gør aldrig noget lignende med andre. Hvilket er smart psykologi. Jeg vil sige at det ville være pænt skuffende, hvis en så stor netshop ikke kan forhandle sig til pæne priser - så den hopper jeg ikke med på :·) Medmindre de kun køber ganske lidt nye varer og mange flere gamle - så er det selvfølgelig naturligt at rabatten ikke ligger på de nye...

Du kender selv en distributørs/agenturs/agents avance, så det er vel simpelt, at der ik er den store rabat at give... De skal os leve, og sælger ik bare nye varer uden fortjeneste...

Hva gamle varer angår, der er det en anden snak, og så er smartguy jo heller ik direkte konkurrent til trådstarter mere, som en anden bruge lagde op til...

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 22:00

Distributørs/agenturs/agents avance = Glem det.... Smile

Det er ofte producenten selv der henvender sig med sprit nye vare med gode priser hvis de er brændt inde med dem... dvs, hvis en anden stor aktør (i disse tider.... ) ikke kan betale for det bestilte fra en messe o. lign. Så "risikere" man at blive ringet op fra dem med her og nu tilbud hvis man har "street-kredit m.m." nok.... Wink

Det er sådan en hel del af børne-branchen er skruet sammen nu til dags.... - og så slår man altså til!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:04

Dennis:

Distributørs/agenturs/agents avance = Glem det.... Smile

Øhhh hvordan kan du skrive det? Hvem skulle man ellers handle hos?

Dennis:

Det er ofte producenten selv der henvender sig med sprit nye vare med gode priser hvis de er brændt inde med dem... dvs, hvis en anden stor aktør (i disse tider.... ) ikke kan betale for det bestilte fra en messe o. lign. Så "risikere" man at blive ringet op fra dem med her og nu tilbud hvis man har "street-kredit m.m." nok.... Wink

Det er sådan en hel del af børne-branchen er skruet sammen nu til dags.... - og så slår man altså til!

Flot sammenligning... Smartguy sælger nemlig børnetøj Indifferent

Synes du ik selv ovenstående er totalt of topic og ubrugeligt for en der vil sælge herretøj?
For sådan foregår det altså ik med store brands til orientering! Det kan godt være, at danske børnetøjsmærker gør det, men det er igen ik relevant for trådstarter...

Fra Grindsted
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 08:14

@ Lone

Hvis du går tilbage kan du se at jeg oprettede tråden 4/16-2008 :-)

@ Alle

Det er nu over 2 siden jeg oprettede tråden og jeg må sige at vi var en smule naive dengang og troede vi bare kunne kaste os ud i det, uden nogen form for nærmere beregning af start kapital, markedsføring mm.

Ideen faldt til jorden og jeg har sammen med en ny ven fået øjnene op for et nyt projekt - vi har indset hvor meget potentiale siden har og tror virkelig på det og er villige til at gøre HVAD SOM HELST for at det skal blive en succes!

Vi har lige betalt for designet, 5 kg og nu mangler den bare at blive tilpasset og så skal koderen igang.

Siden hedder http://www.Stylos.dk

Håber i vil tage pænt imod den.. Jeg opretter nok en ny tråd når vi er færdige - denne tråd er trodsalt 2 år gammel ;-)

Fortsat god dag!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)