Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af computere til gamere.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du er en helt

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 17:56

Der er forskel på at være hardcore gamer og være god til hardware.

Det er jo ikke alle gamere som nødvendigvis KAN samle deres egen computer, ellers ville der jo overhovedet ikke være salgsmuligheder for Alienware.

MEN hvis man kunne lave noget, som var billigere end Alienware, måske med bedre ydelse (for Alienware ved i hvert fald godt hvad de vil have for tingene), så kunne det måske være et godt valg for gamere (for hvem siger at gamere har mange penge??).

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:11

For at være ærlig tror jeg at du brænder fingrene på dette projekt hvis du fører det ud i livet.

Hård konkurrence, mange konkurrenter, lav avance.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:48

Jeg er en helt - det siger Remy selv. Big Smile

(sorry men nu poppede tråden op igen og jeg så hans svar)

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 02:32

Alienware laver utroligt kraftige maskiner, med Dell's pengemaskine i ryggen er det nogle knap så sjove gutter at gå op imod. Jeg tror det er rigtigt at rigtigt mange selv samler/opgraderer deres maskiner, gjorde jeg også selv dengang jeg var lidt i miljøet. Men synes det i højere grad var fordi alle "færdige" maskiner ikke havde udelukkede godt hardware, der er altid noget "fyld" i. 

Alienware vinder på deres design, de ser ultra fede ud og er meget sjælne. Det er trods alt sejere at komme til computertræf med sådan en maskine, den koster boksen, men det er vel lidt Ferrari effekten. Hvis alle havde Ferrari ville det heller ikke være så fedt at have en længere. Gamere/Nørder lever for deres computer, det er deres "Ferrari".. hvis du kan følge mig.

Så du skal få designet et fedt kabinet hvis det skal holde vand, evt. med et tema ligesom Alienware... Så har du en chance, skab noget unikt i markedet. Hardwaren inde i maskinerne i dag den samme, om du vælger Dell, Alienware, Apple eller hvad du gør...  

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 23:34

Tror også gamere bygger deres eget men man skal da stadig ikke udelukke ideen, for det er trods alt nemmere at købe en køreklar end selv at skulle samle det.

Kontorstole

Find de bedste kontorstole her.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:47

Nu har jeg bygget selv i 15 år og kender rigtigt mange der bygger selv eller er / har været hardcore gamere.

Mindst 9 ud af 10 der kunne finde på at smide 30.000 på en maskine kan selv bygge den eller har venner / bekendte i miløjet de kan få til at hjælpe med at bygge den.

Der skal altså noget helt ekstraordinært til for at sælge til det marked.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:49

Ronnikc:

Nu har jeg bygget selv i 15 år og kender rigtigt mange der bygger selv eller er / har været hardcore gamere.

Mindst 9 ud af 10 der kunne finde på at smide 30.000 på en maskine kan selv bygge den eller har venner / bekendte i miløjet de kan få til at hjælpe med at bygge den.

Der skal altså noget helt ekstraordinært til for at sælge til det marked.

Rigtigt, hardcore gamere de bygger selv deres computere :D 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)