Alienware laver utroligt kraftige maskiner, med Dell's pengemaskine i ryggen er det nogle knap så sjove gutter at gå op imod. Jeg tror det er rigtigt at rigtigt mange selv samler/opgraderer deres maskiner, gjorde jeg også selv dengang jeg var lidt i miljøet. Men synes det i højere grad var fordi alle "færdige" maskiner ikke havde udelukkede godt hardware, der er altid noget "fyld" i.
Alienware vinder på deres design, de ser ultra fede ud og er meget sjælne. Det er trods alt sejere at komme til computertræf med sådan en maskine, den koster boksen, men det er vel lidt Ferrari effekten. Hvis alle havde Ferrari ville det heller ikke være så fedt at have en længere. Gamere/Nørder lever for deres computer, det er deres "Ferrari".. hvis du kan følge mig.
Så du skal få designet et fedt kabinet hvis det skal holde vand, evt. med et tema ligesom Alienware... Så har du en chance, skab noget unikt i markedet. Hardwaren inde i maskinerne i dag den samme, om du vælger Dell, Alienware, Apple eller hvad du gør...