Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start af Rengøringsfirma

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tænk over at starte min egen Rengørings firma i københavn

Jeg har en kunde fundet kontor rengøring ( en jeg kender ) men jeg skal finde flere kunder for det kan køre rundt

Mit spørgsmål er nu

1. Hvad skal jeg tage i timen ( Jeg havde tænkt på 190 - 260 i timen + moms, der omkring for normal kontor rengøring )

2. Hvordan skal jeg finde nye kunder.... måske er der nogle herinde der kender nogle som kunne hjælpe mig med at finde kunder

3. Navn på virksomheden ( havde tænk på Royalservice ) hvad synes i måske nogle der ville hjælpe med hjemmesiden og logo

Det er de 3punkter jeg kunne komme i tanke

 

 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og velkomme her.

Du kan prøve og læse nogle af disse tråde – og se om der skulle være lidt inspiration og hente.  De omhandler det samme som du spørger om, og der er som ikke kommet noget nyt under solen siden de blev forfattet…

http://www.amino.dk/forums/p/28068/189358.aspx#189358
http://www.amino.dk/forums/p/26966/183569.aspx#183569
http://www.amino.dk/forums/t/26627.aspx

Til dine direkte spørgsmål kan jeg sige:

  1. Dine timesats skal afspejle de omkostninger du har, og selvfølgelig være konkurrencedygtig i forhold til det marked du arbejder i.
  2. Du skal starte med og lave en forretningsplan > http://www.startvaekst.dk/Download > når den er på plads så skal der udarbejdes drifts, status- og likviditetsbudgetter.  Under den proces vil du helt naturligt komme til at overveje hvilke delmarkeder du kan håndterer at lever – og så efterhånden arbejde på at kunne leverer et fuldservicekoncept. Under den proces vil du så skulle tænke på hvilke kundetyper der kunne være interesserede i dine ydelser samt hvordan du når dem.
  3. Navnet på virksomheden – det skal jeg ikke gøre mig kyndig på, kunne være en kommunikationsekspert lige kom forbi med et råd der.

Men eller så pøjpøj med konceptet.

 

Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet ud af at der er en firma der hedder royalservice

kan jeg så godt hedde royalservice.nu

eller er det ulovligHmm

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej KORKMAZ.

Der er ikke noget ulovligt i at hedde det samme.

Men det vil måske ikke være det bedste, da folk nok ofte vil finde deres site eller dem, når de søger efter dig, da de nok har været på markedet længere.

For at undgå misforståelser ville det nok være bedst at finde på et navn der ikke er nogle andre firmaer der har. 

Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar

 Men det gør nok ikke noget, da de ikke har nogle hjemmeside eller noget på nettetStick out tongue

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Et firmanavn er det første signal man sende til sine potentielle kunder, så signalværdien i lige netop firmanavnet er ret stort.

Det er altså ikke hensigtsmæssigt og ta’ et navn som andre allerede bruger, uanset om de så har en hjemmeside eller ej.

Find et navn som er unikt, fortæller hvad du vil – og beskyt det så efterfølgende…

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

 Hej allesammen

Først og fremmest , så lyt, lyt efter de gode råd du får ,af blandt andet Bjarne Andersen, som har været så sød at finde links frem til dig osv. Tro mig, når først det kører er dit firmanavn det absolut sidste du kommer til at tænke over.

Jeg kan se at der er også er en anden mand , der lige har skrevet om, hvordan han starter et rengøringsfirma. 

Jeg har haft rengøringsfirma i 8 år. Og jeg har lavet alle de fejtagelser man kan lave. De fleste af dem fordi jeg ikke gad lytte til råd, eller FOKUSERE på hvordan tingene kan /skal gøres.

Det dårlige ved det, var en masse tabte penge. Det gode var en masse erfaringer i hvordan man ikke skal gøre. Så nu er jeg virkelig klar til at starte ny virksomhed.

Men altså bliver du kun selvstændig fordi du vil tjene ekstra penge og /eller ikke kan fungere som almindelig ansat, vil jeg anbefale en tur til en psykolog eller en personlig coach før du starter. Fordi uden fokus, uden forberedelse og uden omtanke for hvad du egentlig vil, er der mere end 50 procents chance for fiasko. Nogle rejser sig fra fiasko, andre går helt til bunds på alle områder i livet.

Jeg giver af princip ikke nogen gode råd til folk der lyder så uselvstændige. Det giver folk en falsk illusion om at det nok skal gå, hvis bare lige de andre fortæller mig hvordan. Hvis ikke du selv gider bare bruge det mindste stykke tid på at ransage dig selv og det stykke arbejde du vil igang med, er du igang med at sætte dig selv op til fiasko. Det lyder hårdt, men jeg vil kun hjælpe. Og tro mig livet skal nok lære dig det senere alligevel.

Det endte som det brev jeg skulle have sendt til mig selv FØR jeg selv startede. Det så derfor man siger "fiasko er guld hvis det sker for den rette ". Fiasko i de forkerte hænder , kan ødelægge alt i dit liv. Alt.

Jeg kan tale timevis om at starte og drive et rengøringsfirma. Men gør det ikke her.

Hvis du er et uselvstændigt menneske, så lad være med at blive selvstændig erhvervsdrivende. Bliv et selvstændigt menneske først. 

Grunden til at jeg kalder det uselvstændigt er at det ikke lyder som om , at du har tænkt over andet end hvad det skal hedde. Bjarne giver dig nogle gode råd, som du så ikke bekræfter at du har set på, eller vil se på, eller sige tak for hjælpen for. Du vender kun tilbage og siger : " Kan jeg så hedde Royal.nu ? " Hvis du vendte tilbage og selv kom med ALLE tanker du gjort dig, kunne du få oprigtig hjælp.

Det selvfølgelig muligt at du har forberedt dig meget bedre, i så fald kan du bare glemme alt hvad jeg har skrevet. Men så kan nogle andre måske lære noget 

Håber du kan bruge det til noget.

venlige hilsner 

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Hesselager
Tilmeldt 9. Jun 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hi ,, My name is Florin and im Leaving in fyn,,, I was thinking to Start earn some ectra money ,, to make a small comany cleaning,, but my pioint is ,, How i can start it ,, a small company ....Actually i have a few Custumars and i like to make extand it litle more ,, and for this, i like to make a small Company *( Family Bussines)... So can you give me some Tips? *( Please) Thank you ..
Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Florin:
Hi ,, My name is Florin and im Leaving in fyn,,, I was thinking to Start earn some ectra money ,, to make a small comany cleaning,, but my pioint is ,, How i can start it ,, a small company ....Actually i have a few Custumars and i like to make extand it litle more ,, and for this, i like to make a small Company *( Family Bussines)... So can you give me some Tips? *( Please) Thank you ..

Hi Florin,

maybe I can help you getting startet with your cleaning company. You can contact me on kh@firmafokus.dk or phone 71 99 22 64.

Best regards Kasper

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)