Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengøring og vinduespolering tilbydes.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

 

Hej alle aminoer..

Jeg har et rengøring og hjemmeservice firma.

Det er et mindre firma med lille personale og ligger i kbh post nummer 2620.

Jeg ville høre om der er nogen der kan hjælp mig?

Jeg søger kunder i københavn gerne nogen store kunder.

Vi udfører alt indefor rengøring og hjemmeservice til både private og virksomheder.

Jeg ville høre om der er nogen der kender nogen der søger eller om i kan give mig et

bud på hvor jeg kan søge henne og hvordan.

Jeg håber i kan hjælpe mig det vil jeg være rigtig glad for

Venlig Hilsen

Dina

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dina,

Pæn nok hjemmeside. Jeg ville gerne høre hvad dine priser ligger på for både rengøring og vinduespudsning.

 - og en lille kommentar til hjemmesiden: er det virkelig nødvendigt at have googleannoncer på din side? Det virker ikke så gennemført i mine øjne, blot en tanke...

 // Mads
 

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dina

Ved godt, at du ikke har lavet tråden for at få kritik af dit firmas hjemmeside, men da jeg ikke ved en disse om rengøring kan jeg ikk hjælpe med dette... MEN: jeg synes også det er lidt mærkelig med annoncerne. Du henviser jo potentielle kunder til dine konkurrenter, så skal du ihvertfald have rigtig mange annoncekroner i kassen pr. klik før det kan svare sig, ville jeg sige.

Under "Om os", skriver du flere gange om at "DR Rengøring" tilbyder bla.bla. Står "DR" for "Dinas Rengøring"? Så skriver du jo egentlig "Dinas rengøring rengøring tilbyder...." Synes ikke du behøver forkortelser.

Ved godt du ikke eftersøgte kritik, men ville bare lige komme med et par småting jeg sys ville hjælpe dig.

God jul. MVH Søren

Endnu ikke iværksætter. Læser HA Almen på CBS, indtil ideen og modet kommer. Men så bliver jeg også selvstændig.

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

 

Hej Mads..

Tak for din kommentar jeg ville lige kig på det og få det lavet om.

Det med priser kommer an på hvor stort det er og om det er privat eller en virksomhed.

Men min normale pris er på 240 kr i timen plus moms for rengøring.

Det med vinduespudsning kan vi altid finde et tilbud.

P.S Jeg har lige fået den hjemmeside jeg er klare over det ikke er den bedste.

Den bliver lavet om efter nytår.

Tak for det

Dina

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

 

  Hej alle sammen..

 Jeg vil bare lige sige at det med hjemmesiden bliver lavet om så hurtigt som muligt.

 Så det er muligt at den er nede i løbet af de dage.

 Jeg ønsker jer alle sammen god jul og godt nytår.

Dina

 

Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dina

Jeg har også set din hjemmeside, og synes da elleres den er flot. Der er et par annoncer, men det er OK og er på så mange sider endda de store aviser osv. Hvor har du fået den lavet. Har du prøvet at annoncere på dba.dk (den blå avis). Det er gratis.

Oliver

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 

   Hej Oliver...

  Tak for det med hjemmesiden. Det er bare en begynder hjemmeside bare for at vise mine kunder

  at det er et firma og ikke noget fup du ved.

  Jeg har fået det lavet hos en jeg kender der har noet med hjemmesider.

 Jeg ville lige høre kan du hjælp mig med at finde nogen kunder.

Og ja jeg har annonceret på dba.dk det er kun gratis for private ikke for en virksomhed.

Tak igen

Dina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dina,

Du bevæger dig på et meget konkurrencepræget marked og vil gerne ind og ha’ din del af storkundegruppen…

Enhver virksomhed skal ha’ et idégrundlag – altså et prospekt/forretningsplan der beskriver hvad der er virksomhedens målsætning, samt hvordan den vil nå disse mål.  Det er i særliggrad påkrævet når man bevæger sig på et marked hvor udbudet er stort, så er forudsætningen for at markere sig positivt som udbyder – at strukturen er stram og målgrupperne veldefinerede.

Storkundegruppen vil alle gerne ha’ fat i – så der skal laves en dissideret plan for hver enkelt af dem, det samme ifm. indtog på det kommunale område…

 

For at nå den gruppe – så skal du kunne tilbyde et fuldservice koncept, kan og vil du det med egne medarbejdere eller skal det være i samarbejde med underentreprenører/samarbejdspartnere??

Dernæst så skal der udarbejdes drift, status og likviditetsbudgetter – samt budgetforudsætninger der fortæller hvordan du er nået frem til dine tal og viser om virksomheden overhoved har mulighed for at overleve. Der skal også i din branche indregnes løn og materialeforbrug i procenter i forhold til entreprisesummen, således at du har styr på disse ting, for du må ikke glemme at i servicebranchen, er det arme og ben du sælger – og er der ikke helt styr på dem, så dør virksomheden.

Du skal ha’ et kalkulationsprogram, der kan udregne salgsprisen baseret på hvilke rengøringsprogram du tilbyder den enkelte kunde – altså et 511program til en pris og evt. et 555 program til en anden incl. materialeforbrug.  Du skal kunne udarbejde farvelagte arbejdsplaner, APV bøger m.m. 

Så der er nok lidt og gå i gang med her i juledagene – god arbejdslyst… Wink

 
Fra København
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej alle sammen..

Er der ikke flere der vil hjælp mig.

Der er ikke så mange der skriver.

Tak for det

Godt nytår

Dina

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)