Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengøringsfirma---Hvordan fastsætter jeg en pris?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej allesammenBig Smile

 Jeg har lige startet mit eget rengøringsfirma, og er fuld igang. Jeg har fundet en kunde, som jeg snart skal mødes med og forhandle om prisen. Jeg har en ide om at det er ca mellem 200-300 kr, eller har jeg ramt forkert? Og hvis vi nu siger 220 kr pr.time, gælder det så alleslags/ former for rengøring eller er det forskelligt?

 

 

 

 

 

Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

220 + moms/timen betaler jeg for at få gjort rent - så det lyder da som om det rammer markedsprisen meget fint. Da jeg skulle finde et firma til at gøre rent i mit hus var det også ca. i det område de firmaer jeg kontaktede lå.

 Den pris gælder for alt "alm." rengøring. Jeg ved jo ikke om du henvender dig til privat/erhverv eller begge dele, men du skal nok tage forbehold for at hvis det er særlig krævende opgaver (ved ikke lige hvad det skulle være, men der skal nok være et eller andet) er prisen højere.

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på, hvor i landet du er, og om der er tale om erhvervsrengøring eller privat. Hvis du laver erhvervsrengøring til 220 kr. i timen i København, så vær venlig at kontakte mig, vi mangler noget hjælp i vores nye lokaler, for den pris opfatter jeg som et rigtig godt tilbud.

 

Tilmeldt 18. Jan 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AnetteBig Smile

 Det er både erhvervsrengøring og privat vi gør og vores faste timepris, er på 220 kr i timen og firmaet ligger i København, . Vi er selvfølgelig interesseret i at rengøre dine lokaler, og jeg har prøvet at kontakte nummeret 33330102, men der er lukket om weekenden. Hvordan kan jeg få kontakt til dig?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Først så vil jeg ønske dig tillykke med dit nye firma, altid rart og se når drømme/lyst bliver realiseret til virkelighed.  MEN når det er sagt – så kan vi nok konstaterer, at det er et meget konkurrencepræget marked du bevæger dig ind på.  Enhver virksomhed skal ha’ et idégrundlag – altså et prospekt/forretningsplan der beskriver hvad der er virksomhedens målsætning, samt hvordan den vil nå disse mål.  Den skal bl.a. omhandle målgrupper, om du vil køre efter Facility Management princippet – som er et fuldservicekoncept – 511 programmet etc…  Dernæst så skal der udarbejdes drift, status og likviditetsbudgetter – samt budgetforudsætninger der fortæller hvordan du er nået frem til dine tal og viser om virksomheden overhoved har mulighed for at overleve. Der skal også i din branche indregnes løn og materialeforbrug i procenter i forhold til entreprisesummen, således at du har styr på disse ting, for du må ikke glemme at i servicebranchen, er det arme og ben du sælger – og er der ikke helt styr på dem, så dør virksomheden.  Du skal ha’ et kalkulationsprogram, der kan udregne salgsprisen baseret på hvilke rengøringsprogram du tilbyder den enkelte kunde – altså et 511program til en pris og evt. et 555 program til en anden incl. materialeforbrug.  Så til din pris. Du taler om 220 kr. pr. time. Kontakt Servicebranchens Arbejdsgiverforening under HTS, de forhandler overenskomster for servicemedarbejderne og kan sikkert lokkes til at sende dig en – så har du en idé om hvad en servicemedarbejder koster i timen.  Du skal huske – at der skal lægges mindst 26% på lønnen i sociale omkostninger til at dække feriepenge, IP arbejdsmarkedsbidrag, ATP, pension m.v.  Så dine 220 kr. NEJ de rækker som en skrædder i helvede, hvis du vil ha’ rengøringsfirma i en længer periode…  

Håber ikke at jeg har skræmt dig – men forsøgt at være ærlig så du kan se hvad du er oppe imod…

 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kors hvor er jeg træt af denne side, hver gang man har skrevet noget og sætter det ind – så bliver det pladret ud som en lang smøre…

 

Håber du selv kan finde afsnittene – det så ikke sådan ud da jeg kopierede det ind.

 

Ved ikke hvad det er jeg gør forkert.

 

 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kontakter dig pr. mail vedr. rengøring.

Bjarne: Prøv at kopiere via notepad... 

  

Tilmeldt 3. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil mene 220 + moms heller ikke lyder skræmmende.

Du skal selvfølgelig have mere for at gøre rent på trapper f.eks. Så kan der være vinduer osv osv

Jo hårdere og krævende kunden er jo dyrere.

Det tror jeg selv kunderne forventer....

Thomas

Fra København
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan går det med firmaet?

Vi søger i øjeblikket et firma der kan gøre rent i vores nye kontorfælleskab på Østerbro i København. Du må gerne kontakte mig hvis det har interesse.

Med venlig hilsen 

Grønkjær - Promotion Bag ApS

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hej allesammendriver lige for tiden min egen firma og har gjort det i snart 2år jeg er en lille firma med store planer

så hvis i der ude kender nogen kunder må de meget gerne kontakte mig på e-mail så vender jeg hurtig med en god tilbud

dette er min super men super tilbud 210kr. pr time i alm rengøring 255kr. i hovedrengøring så tænk lige over min pris

min e-mail er dansktiptop@hotmail.com

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)