|
Det her indlæg er skrevet med forbehold, da jeg ikke er super meget inde i reglerne om Personlige mindre Virksomhed. Men måske dette var en løsning, hvis man må sælge ud i EU fra sådan et. https://skat.dk/erhverv/egen-virksomhed/er-en-personligt-ejet-mindre-virksomhed-noget-for-dig Det lyder ligeledes, som om, at trådstarter laver illustrationer, altså kunst. Der er særlige regler for kunst, f.eks med 5% moms mm. Hvis det er kunst, er en momsregistrering muligvis ikke nødvendig, grundet kunst særlige regler, som også gælder i EU. |
Man betaler ikke skat af eget indbo. Ja jeg synes det er helt rimeligt at man skal registreres før man må eksportere og importere så det her jo starter med. Ja jeg synes det er helt rimeligt at man betaler skat af sit overskud. Ikke af sin omsætning men af sit overskud ganske som alle andre. Der er heller ikke en lille undergrænse for lønmodtagere.
. Der er heller ikke en lille undergrænse for lønmodtagere.
Med venlig hilsen John Hannover
Bliv gratis medlem