Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken platform skal jeg vælge?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg leder efter en platform hvor jeg kan uploade trænings videoer med musik spillet fra spotify, en mulighed jeg vil give mine kunder, hvor de mod et beløb kan få adgang til denne.

Hvad vil i anbefale?

Bh/ Lotte - Fokus på sundhed

Tilmeldt 23. Jun 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 05:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte,

Personligt vil jeg anbefale du altid har din egen platform. Forstået på den måde at du laver din egen hjemmeside.

Hvis du skriver om sundhed, træning og personlig coaching, er det rart at have sin egen platform til videoer og artikler. Det er rigtig surt at have hele sin tilstedeværelse på fx Facebook, Youtube, Spotify, mv. i tilfælde af en selvfed So-Me-medarbejder ender med at blokere dig eller nogle af dine videoer, for en eller anden mærkværdig bagatel. Og det sker.

Chancen er selvfølgelig relativt lille, men man kan virkelig blive overrasket over hvad SoMe-platformene censurerer. Derfor vil jeg anbefale du altid linker tilbage til din egen hjemmeside, uanset hvilke video- og poscast-platform(e) du vælger at benytte. Undersøg evt. Vimeo til din egen hjemmeside, ligesom du også lægger videoer ud på din FB, Youtube, mv.

Håber det kan bruges. Pøj pøj med det 😊

Mvh

Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for råd. Jeg har naturligvis min almindelige hjemmeside med bookingsystem mm., men jeg søger en platform hvor jeg kan ligge videoer op - som kun folk med kode kan tilgå.

Fra Horsens
Tilmeldt 10. Nov 17
Indlæg ialt: 74
Fra  Startup Central Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville kombinere det. 

Altid egen platform, evt. gemt bag login som jeg gætter mig til du vil grundet det med betaling 

Youtube kan lave "skjulte" sider som kun kan til gåes via et specifikt link

Jeg tror måske faktisk en virksomhed som Lumant kan bruges til at oploade dit setup :) 

Anders Fogh CEO og Founder af Startup Central www.startupcentral.dk

Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Pt. bruger jeg løsningen ved youtube, men de giver mig musik begrænsninger. Desværre.

Jeg vil prøve at tage fat i Lumant, tusind tak ;-)

God dag

Fra Horsens
Tilmeldt 10. Nov 17
Indlæg ialt: 74
Fra  Startup Central Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt! 

Jeg har lige googlet lidt efter jeg så dit post. 

For at få de ultimative sounds valgmuligheder er flere begyndt at bruge tiktok og lave en privat profil :) Har faktisk et medlem som lige har gjort det 

Anders Fogh CEO og Founder af Startup Central www.startupcentral.dk

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lotte Nielsen:

Jeg leder efter en platform hvor jeg kan uploade trænings videoer med musik spillet fra spotify, en mulighed jeg vil give mine kunder, hvor de mod et beløb kan få adgang til denne.

Hvordan er det muligt?

Mig bekendt er Spotify en service målrettet forbrugere og deres service må ikke benyttes kommercielt.

Eller er der noget jeg har misforstået?

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten:

Hvordan er det muligt?

Mig bekendt er Spotify en service målrettet forbrugere og deres service må ikke benyttes kommercielt.

Eller er der noget jeg har misforstået?

Også min første tanke...
Har svært ved at kunne se hvordan man bare kan hente musik fra Spotify ind på egen platform og tjene penge på deres musikstream.
Lige umiddelbart hvis jeg var Spotify, så ville jeg da lukke det hul lige pr. omgående...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig i spotify ikke bare må deles gratis - lige som der vil være krav om Koda medlemskab ved deling af musik kommercielt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

cilvic:

Hej Aminoer

Jeg leder efter en platform hvor jeg kan uploade trænings videoer med musik spillet fra spotify, en mulighed jeg vil give mine kunder, hvor de mod et beløb kan få adgang til denne.

Hvad vil i anbefale?

Bh/ Lotte - Fokus på sundhed

Hej Lotte

Syntes måske du er lidt ude i noget her der ikke virker helt gennemtænkt.
Faktisk også en lille smule overrasket over et par af de kommentarer der er i tråden, som ikke gør andet end forvirrer.

Du giver udtryk for at du har en webside og formoder dut er en WP side.
Her er der ingen problemer med at finde et pluginn der kan give bruger købt adgang til dine videoer.

Det er altid smart at have dit content hvor du har størst sandsynlighed for at styre dette og ikke eksterne som kan fjerne dette grundet det ene eller andet.

Det du dog lige bør bruge en smule tid på, er at finde en løsning for din musik del.
Musik er også beskyttet af coprrights og brugsrettigheder.
Derfor er et socialt medie aldrig den rigtige vej som første trin og base.
Du vil blive begrænset og få slettet div. på FB, Insta, Youtube, TikTok.

Jeg ved godt det kunne være fedt at have noget nyt top et eller andet musik i baggrunden, men du har ikke og vil ikke få rettigheder til at bruge det, med mindre du har rigtig dybe lommer.

Find en af de utrolig mange musikbaser på nettet hvor du for små penge eller gratis må benytte deres musik kommercielt.
Så vil du heller ikke få problemer med at dele direkte over til et socialt medie.

Og bare lige.....
De her selvfede medarbejder på de sociale medier som der omtales, gør meget ofte bare deres jobs og beskytter rettigheder og dem med ophavsret.
Dem der laver musikken skal naturligvis betales for deres arbejde.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)