Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento udvikler eller bureau

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej
Er der nogen her på Amino som kan anbefale dygtige magento2 udviklere/bureau, hvor man bliver taget seriøst og hvor der er fuld gennemsigtighed for os som kunde.
Jeg er ansat i en mellemstor virksomhed som har en webshop bygget i Magento 2 med en Vue storefront. Derudover har vi en integration fra vores ERP til webshop. Alt vedligeholdelse med varer, webordrer, osv  foregår i vores ERP system
Vi har en fysisk butik, så webshoppen er ikke vores hovedforretning, men bliver dog en større og større del af hele forretningen.
Sagen er , at vi er ikke tilfredse med vores nuværende bureau både i forhold til service og mulighed for selv at kunne vedligeholde de mest almindelige dagligdags ting. Det meste er låst ned af vores nuværende bureau som nægter at give og adgang til mere.

De krav vi har til enten udvikler eller bureau er følgende:

Fuld adgang til kode og hosting logins, plugins osv.
Mulighed for overtagelse af alt fremtidig udvikling og support.
Vi har mange projekter i støbeskeen herunder bl.a udvikling af B2B shop som mange af vores erhvervskunder efterspørger og redesign af front-end.
Stabil hostning med løbende backup og god SLA. 
Adgang til Staging / dev site, til test af ny udvikling / funktionalitet.







Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 04:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sandsynligvis en god løsning til jer.

Kontakt mig gerne direkte.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jaxx.
Det kan vi sagtens klare for dig, hos os ejer du altid selv alle filer, efter betaling er modtaget.
Mine ansatte har 7-18 års eftaring i programmering, og mere end 6 år inden for Magento.

Hvis du har spørgsmål m.m. er du meget velkommen til at kontakte mig på kim@cyberdata.dk eller i en pb.

Mvh.
Kim Jacobsen
Cyberdata.dk

Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbuddet, men jeg har ikke brug for udviklere der sidder i Indonesien. Jeg skal have nogen jeg kan få fat på. 

Tilmeldt 18. Aug 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jaxx,

Vi er et e-commerce hus, hvor vi har både afdeling i Aarhus samt København. Du er velkommen til at kontakte mig, hvor du kan høre mere om os samt hvordan vi kan hjælpe dig.

Mvh

William - Efiware ApS
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej William

Tak. Det lyder spændende. Jeg kontakter dig engang i næste uge.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)