Hej,
Jeg kan se der har været en del aktivitet i tråden men har tilladt mig at kigge på din side alligevel.
Jeg kan se du har lidt udfordringer i forhold til nogle vigtige punkter.
Først og fremmest er der noget hastighedsoptimering som kunne være en god ide at få styr på, du kan se googles hastighedstest af din side lige her.

Derudover varierer det lidt på dine sider hvordan du gør det rent on-page SEO.
Jeg har vedhæftet et par billeder til opslaget, som gerne skulle illustrere problemet.
På din "Om os" side, er din page title 17 karakterer, den indeholder umiddelbart ingen keywords udover dit brand.
Din meta description er alt for lang, hvilket bare gør at google Cutter den af et vilkårligt sted i søgeresultaterne. Lidt ærgerligt hvis der faktisk står noget som skulle lokke besøgende ind senere i teksten.
Manglende H1, Din overskrift på siden, en af de VIGTIGE parametre, den mangler simpelthen.

Din forside, home om man vil, kan også optimeres.
Din title tag er en smule for lang, hvilket igen gør at google ikke viser hele titlen.
Jeg har sat et eksempel ind her på hvordan dit page title tag bliver cuttet af, så du kan se hvad jeg mener :)

Problemerne gentager sig og er genenmgående på de sider jeg lige har kigget hurtigt på. Du kan se status her fra din kontakt:
Igen en meget kort titel hvor der desværre ikke er implementeret nogle af de søgeord du gerne vil findes på, og din meta description er ligegyldigt lang.

Og så virker denne her URL bare helt uden for radaren, Prøv at begrænse dine URL længder, da det hurtigt kan virke ret spammy. Dit title tag er iøvrigt igen for langt, prøv at holde dig til 60 tegn i title tag, som max, det er en god tommelfingerregel.

Din side https://rekrut.dk/brancher/ laver en 404.
Jeg har lavet en god guide til On-page SEO, som du kan læse her, jeg tænker du kan få meget glæde af den.
Guide til On-Page SEO
Held og lykke med projektet.
Bedste hilsner herfra.