Jeg søger et bureauer der kunne være interesseret i et samarbejde der kunne skabe noget omsætning begge veje.
Til dagligt er jeg nemlig i kontakt med flere af mine egne kunder, der i stigende grad efterspørger web- og marketinghjælp.
Er det dig, eller kender du en/flere?
Ser frem til at høre fra jer
// Seb
|
Web- og marketingbureauer søges
Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com
|
Selvfølgelig! My bad. Jeg er som udgangspunkt åbent for dine idéer, så hvad tænker du kunne skabe værdi for dig? - skriv gerne på seho@getsocialy.com el Amino Privatbesked alternativt ring på 20673160 så tager vi et kald! |
Vi er et marketingsfirma med 20 år erfaring inden for mødebooking og salg, har du fundet det du søger? Mvh Anja |
Vil gerne hører fra jer, Anja. Skriv gerne på seho@getsocialy.com // Seb |
Hej, jeg kan hjælpe med web, Linux servere, API-udvikling, datahåndtering, databaser, hosting etc. VH. GrN.dk |
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
Jeg står gerne til rådighed. |
www.Softnotik.dk Freelance, Softwareudvikling, Web - (+45) 32222720
/ServiceNews.dk |
Find og læs nyheder fra servicebranchen - ServiceNews.dk
Hej Sebastian. Har sendt en en PB :-) |
ClickTeam l Web og online marketing virksomhed i WordPress hjemmesider l Webshop udvikling l SEO l PPC marketing l E-mail marketing