Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM folk

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 28. Jan 21
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person
Hej :-)
Pyramidespil er ulovligt at bedrive i Danmark - heldigvis!
Så lad os endelig skille ting ad. Hvis du ikke kender forskellen på NWM og Pyramidespil, så er det svært at fortsætte den fornuftig dialog.

Ja, SELVFØLGELIG er det muligt at være med fra starten i NWM og stadig tjene penge... er det nogen der har sagt andet?
Selvfølgelig er det sådan at hvis man er dygtig og laver et stort stykke arbejde, så vil man uden tvivl blive ved med at tjene penge.
Jeg tror ikke at nogen har skrevet andet.

MLM/NWM er ikke "de facto" et pyramidespil. Igen, hvis du ikke kender - eller ønsker at kende forskellen, så er det svært at fortsætte en fornuftig dialog :-)

Selvfølgelig kommer det an på evner at sælge, for at tjene penge i denne branche - ligesom i rigtigt mange andre brancher. Hvis man ikke skaber nogen omsætning, så er det utroligt svært at få nogen indtjening.
Så jeg kan ikke helt se din point... Dog er det sådan at hvis man er god til at skabe et solidt og succefuldt team (altså et team med masser af omsætning), så kan man "som leder" tjene pænt med penge, uden at man selv decideret sælger ret mange varer.
Men, det kræver virkelig ihærdighed og at man hjælper andre til at "få succes" - altså hjælper andre til at tjene penge.
Det minder egentlig ret meget om den gang jeg var selvstændig med butik. I starten var vi to ansatte og det meste af salgsarbejdet lå på mig. Men da forretningen udvidet, blev selvfølgelig mine arbejdsopgaver lidt forandret. Jeg solgte stadigvæk, men jeg brugte også en del tid på at motivere og lære medarbejderne mere om varerne, så de kunne sælge mere.
Forskellen var dog at medarbejderne - som udgangspunkt fik lige nøjagtig det samme i løn, uanset hvor meget de solgte.

Du ville ikke starte en tømmerforretning op uden erfaring - det er jo ren utopi. Og nej, det ville være ekstremt svært at gøre dette, uden at skulle have penge op af lommen, da du skulle ud og købe værktøj, sørge for at du havde noget du kunne køre rundt i, reklamer osv osv.
HVIS du valgte at åbne en tømmerhandel uden erfaring eller har brugt nogle penge på remedier... så tror jeg uden tvivl at det var ca 99% chance for at du ville lukke indenfor ganske kort tid.

Jeg tror vi lukker den her mester...
Vi kan blive enige om en ting... det er RIGTIGT MANGE der har startet op(og desværre kommer det sikkert lige så mange fremover) med NWM, der lover guld og grønne skove, uden at have noget som helst at have det i... det er rigtigt skidt.
Men det er i mine øjne ikke branchens skyld, men mere personen der lover ting han/hun ikke aner noget om.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

DGN:
hvis du ikke kender - eller ønsker at kende forskellen, så er det svært at fortsætte en fornuftig dialog :-)



Så hvis jeg ikke ser sagen fra din synsvinkel, er der ingen mulighed for diskussion. Hvad er så meningen med "diskussion"?

DGN:
Du ville ikke starte en tømmerforretning op uden erfaring - det er jo ren utopi

Hvorfor ville det være en utopi? Hvis (hypotetisk) jeg er hammergod (haha) til at drive forretning, men ikke aner hvordan en hammer håndteres, men til gengæld kender en der kan (og er rigtig god til det) men ikke har lyst til at være selvstændig, hvad er der så utopisk i den plan?

DGN:
Jeg tror vi lukker den her mester...

Sådan noget siger man inden der argumenteres for ens synspunkt. Ikke efterfølgende. Det er ligesom du stikker dine fingre i ørerne og synger "Lalala, jeg kan ikke høre dig".

Tilmeldt 28. Jan 21
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej igen :-)
HVIS du ønsker at arbejde med NWM, så undersøg markedet godt, inden du tager en eventuel beslutning.

Mine personlige råd vil være:

1. Find et firma hvor produkterne er lovlige og godkendte i Danmark.

2. Find et firma der har nogle år på bagen... desværre er der aldeles for mange firmaer der starter op og så forsvinder indenfor 1-5 år.

3. Tal med flere forskellige, der har været i branchen i længere tid og der har skabt resultater. ALT for mange påstår at de er med i "verdens bedste" firma och alligevel skifter de firma/selskab efter 1 år.

4. Accepter at det tager tid. Hvis det er nogen der giver indtryk af at du hurtigt kan tjene penge, så skal dine "røde lamper" blinke. Det er sket at folk har fået hurtig succes og tjent penge hurtigt... men det er også folk der har vundet 10 millioner i lotto...

5. Vær seriøs, både omkring dine forventninger til selskabet og også omkring dig selv.
Stil dig selv følgende spørgsmål:
Hvor meget tid vil du bruge på dette?
Hvad er succes for dig og hvor lang tid er du villig til at give for at opnå denne succes?


Jeg ønsker dig mere end helt og lykke med det.

Du kan bare skrive/sende en besked, hvis du har nogle spørgsmål. Jeg vil hjertens gerne prøve at svare.
Fra Masis
Tilmeldt 26. Jan 21
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er alvorligt viktigt at finde gode MLM firmaer som udbyder en god tjenst :) 

Flere mennesker forsøger kun at (ulovligt) spille med penge fordi det er svært at opbygge en virksomhed uden omkostninger, detsamme gælder for MLM. 

Jeg har redan omkring 11 år på bagen men aldrig har lært dette rigtigt for at sejre :(

http://hovhannesjohansen.me/index-bararan.php 

Hovhannessen skaber hjemmesider og gør bitcoin mining

Tilmeldt 28. Jan 21
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Albert van Harten:
Nej, hvis du ikke ønsker at kende fakta, så er det svært at fortsætte en dialog.
Fakta er at Pyramidespil er ulovligt i Danmark og at NWM er ganske lovligt - og tak for det.
Jeg undskylder hvis jeg udtrykket mig uklart.

JEG tror det er utopi at starte en tømmerhandel, elektrikervirksomhed, coachingvirksomhed osv. osv. uden en uddannelse/baggrund der gør at man rent faktisk kan yde det der forventes.
SELVFØLGELIG kan man finde en person der "er født" med evnerne, men jeg tror det er meget sjældent set. Derfor skrev jeg 99% og ikke 100% ;-)

Jeg skrev at jeg tror vi lukker den her, for det virker ikke til(heller ikke på de andre du har debatteret med) at du rent faktisk ønsker at udvide din horisont.
Faktum er at du har besluttet dig for din holdning og hvad nytter det så at bruge tid på at diskutere frem og tilbage... jeg(og forhåbentlig også du) har andet at bruge tiden på og uanset hvad, så er det da trist at sidde og diskutere, når man ingen vej kommer... enig?

Du har tydeligvis nogle oplevelser med NWM, der gør at du har din holdning - og fair nok.
Jeg har været ansat, været selvstændig i over ti år og arbejder nu med NWM på 3 år.
Jeg vil mene at jeg kender de forskellige aspekter og forskelle der er i at være ansat, have en traditionel virksomhed og arbejde med NWM.
Det firma jeg arbejder for er ca. 30 år gammelt... Jeg har MANGE- RIGTIGT MANGE over mig... og alligevel tjener jeg ganske fint med dette.
De mennesker der genbestiller igen, igen og igen fortæller mig at de er produkter folk(de og mange andre) er glade for...
Jeg har mennesker i mit team der tjener ganske fint og de er også glade for forretningsmodellen(de kan endda overhælde og tjene mere end mig, hvis de er dygtige og arbejdsomme nok), samt at deres kunder er glade for "vores" produkter.

Faktum er at jeg med NWM har startet en lille virksomhed op, hvor jeg arbejder ca 5-10 timer pr. uge og dette giver mig ganske fine penge og LANGT mere end hvis jeg tog et ekstra job. Er dette negativt?
Hvem snyder jeg?
Jeg har glade og tilfredse kunder...
Jeg har glade og tilfredse personer i mit team...
Jeg har en glad og tilfreds bankmand...
Jeg er sikker på at SKAT også er glade og tilfredse...

Jeg kan tjene penge uden at rekruttere andre i mit team... men JA, det er nemmere at tjene penge, hvis man har et team med succes... jo flere der har succes(hvad folk mener er succes er individuelt) i mit team, jo flere penge tjener vi... OG jo flere glade kunder har vi.
Er dette uetisk?

Igen, spørgsmålet er om vi ikke skal stoppe her, for vi kan bruge masser af tid på at skrive frem og tilbage...
Jeg accepterer fuldt ud, at du har haft nogle dårlige oplevelser med NWM - eller at du i det mindste har tilegnet dig et negativt syn på branchen... fair nok... jeg kan faktisk forstå det... for det er eddermeme mange amatører(idioter) der lover guld og grønne skove og DET er IKKE i orden.
Men at dømme en hel branche på grund af dette, det finder jeg useriøst.

Med venlig hilsen
Fra Masis
Tilmeldt 26. Jan 21
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan naturligvis tjene penge uden at finde nye mennesker, men det er meget langsomt. Jeg er lidt bange til at snakke med menneskerne og andre netværkere 

http://hovhannesjohansen.me/index-bararan.php 

Hovhannessen skaber hjemmesider og gør bitcoin mining

Tilmeldt 28. Jan 21
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg forstår at du finder det utrygt at snakke med mennesker om Network Marketing, for der er virkelig mange meninger om denne branche og alle er ikke lige nuancerede.
Men kære Hovhannes, skal andres meninger stoppe dine eventuelle drømme?
HVIS du ønsker at starte med Network Marketing, så lav et grundigt forarbejde, så du finder et firma og produkter du kan stå inde for.
Husk at det skal være produkter du selv er meget glad for, da du jo selv skal promovere disse.

Obs. det kommer konstant nye Network Marketing selskaber og PAS PÅ, da det ikke er alle selskaber der er lige sikre og få er "her" om 5-10 år.

Hav en rigtigt god dag

Med venlig hilsen
DGN
Fra Masis
Tilmeldt 26. Jan 21
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for dit svar kære DGN

Jeg skal selvfølgeligt forsøje at arbejde med en god MLM virsmhed sammen

Hav en hyggelig nat

http://hovhannesjohansen.me/index-bararan.php 

Hovhannessen skaber hjemmesider og gør bitcoin mining

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)