Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skifte fra presta shop til hosted færdigdesignet løsning

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 1. May 19
Indlæg ialt: 12
Fra  Klovshoppen Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har en webshop kørende, som er lavet i prestashop, webshoppen er en lille del af min forretning, den er  en fin måde at få nye kunder. min egen private webdesigner laver shoppen i sin fritid. Det giver nogle udfordringer i det tekniske. som oftest opstår der problemer med salg til andre EU lande, da vi har problemer med intigrering af fragt. så ordrerne bliver afvist.

Pga diverse småproblemer, samt et øget salg, er tiden nu til at finde et stabilt system, med support så vi ikke selv skal sidde med det "når vi får tid"

Af andre udfordringer er det at finde et godt men simpelt system,  der ved de enkelte varer kan vælge mellem varianter, et eksempel er en træklods, der findes i 3 former som alle findes i 3 forskellige længder.  disse varianter sælges så både i løsvægt samt i kasser af 100. jeg søger så et system, hvor man kan vælge en bestemt variant, bestemme mængden 1-99 stk eller 1-10 x100 hvor der vil være 1 pris for 1-99 stk, 1 pris for 100 stk, samt en rabat hvis man vælger 10X100 af samme type. rabatten for 10X100  skal også gælde hvis man blander 10x100 blandt de 9 forskellige typer.

Målgruppen er landbruget, her er det et spørgsmål om at finde varen hurtigst muligt uden for mange klik. 

når jeg ser på hostede løsninger virker det som meget er lavet til folk der er på webshoppingtur og gerne introduceres til produktet. mine kunder er folk der "bare" skal have det overstået hurtigst muligt, så de kan komme i gang med deres arbejde igen. jeg har set på diverse design fra et par udbydere uden at finde noget der lige er det.

Det er svært at finde anbefalinger på shopssystemer fra andre end udbyderenb selv. Er der nogen her der har shop, der minder om det jeg søger, som kan henvise til en side eller udbyder. 

Fra Herning
Tilmeldt 11. Jun 19
Indlæg ialt: 3
Fra  https://www.amino.dk/members/Kaldmigmads/default.aspx Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Knud,

Jeg vil anbefale dig at finde en simpel wordpressløsning og forholdvis billig hosting ved fx unoeuro.

I wordpress' woocommerce kan du nemt styre rabatter ved fx benytte et plugin fx som dette: woo-discount-rules

Der vil givetvis også være et plugin, der løser dit fragtproblem også (måske det her woocommerce-fragt eller det her gls-pakkeshop-woocommerce-plugin)


Uanset hvad så kan jeg anbefale dig at tage kontakt til flere forskellige webudviklere/webbureauer og bede dem (gratis) komme med mulige tilbud, indtil du finder den helt rigtige løsning for dig.

Håber det var en hjælp til dit kommende skifte.



Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 1. May 19
Indlæg ialt: 12
Fra  Klovshoppen Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 1. May 19
Indlæg ialt: 12
Fra  Klovshoppen Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
Hej Knud,

Jeg vil anbefale dig at finde en simpel wordpressløsning og forholdvis billig hosting ved fx unoeuro.

I wordpress' woocommerce kan du nemt styre rabatter ved fx benytte et plugin fx som dette: woo-discount-rules

Der vil givetvis også være et plugin, der løser dit fragtproblem også (måske det her woocommerce-fragt eller det her gls-pakkeshop-woocommerce-plugin)


Uanset hvad så kan jeg anbefale dig at tage kontakt til flere forskellige webudviklere/webbureauer og bede dem (gratis) komme med mulige tilbud, indtil du finder den helt rigtige løsning for dig.

Håber det var en hjælp til dit kommende skifte.

ja tak, jeg bruger så allerede unoeuro, jeg tester også wp, men jeg har fået et lidt skidt indtryk af wp webshops, måske uretfærdigt måske uretfærdigt. så vil da kikke på det igen,  jeg leder efter eksempler af shop, der har produkter med mængderabatter.  Angående plugins har du helt sikkert ret. min tanke var om jeg kunne finde et færdigudviklet system, hvor tingene allerede fungerede. Men ja måske skal jeg flytte focus fra dandomain ect og istedet finde et bureau.

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Knud,

Jeg har en dansktalende bekendt som for nyligt er flyttet tilbage til Tyrkiet... Han ville forholdsvist nemt kunne lave en skræddersyet webshop til dig i enten Laravel el. Phalcon "php-frameworks", hvis I sammen får udarbejdet en god kravspecifikation... Og dét til en super skarp pris...!? :) Han hjælper til hverdag sine danske klienter med alt fra SEO/SEM til SoMe-markedsføring...

På den måde bliver det hele bygget op, præcist som DU ønsker det... Og netop fordi at det bliver bygget i php, så ville alle og enhver "næsten", kunne tage over, hvis du en dag måtte ønske at finde en anden, til at bygge videre på det... :)

- Kunne det have din interesse at jeg fremsendte hans kontakt informationer til dig?


Vh,
Erdal

Tilmeldt 1. May 19
Indlæg ialt: 12
Fra  Klovshoppen Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Erdal:
Han ville forholdsvist nemt kunne lave en skræddersyet webshop til dig i enten Laravel el. Phalcon "php-frameworks", hvis I sammen får udarbejdet en god kravspecifikation... Og dét til en super skarp pris...!? :)

Hej

Jeg takker pænt nej til tilbudet. Jeg søger en hosted løsning, hvor der er suport til de pludselig opståede problemer. 

Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg læser det, har du i dag en fungerende webshop med omsætning, og omsætningen vokser.

Du ønsker fremover en løsning, som håndterer flere sprog, automatisk beregner fragt baseret på land og kan håndtere komplekse rabatopsætninger.

Løsningen skal være ny, og må ikke være baseret på din eksisterende shop. Du ønsker ydermere en løsning, som andre håndterer hostingen af, og du ønsker hurtig, fri support - men du har ikke 10.000,- om året til projektet?!?

- måske du bare skulle overveje at fortsætte med din "det-klarer-en-kammerat-i-fritiden"-løsning, så længe han stadig orker...

Jeg har i hvert fald svært ved at forestille mig, at du finder noget som bare tilnærmelsesvis kan dække dine ønsker, når det skal koste gratis.

Tilmeldt 1. May 19
Indlæg ialt: 12
Fra  Klovshoppen Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg 

ProC:

Som jeg læser det, har du i dag en fungerende webshop med omsætning, og omsætningen vokser.

Du ønsker fremover en løsning, som håndterer flere sprog, automatisk beregner fragt baseret på land og kan håndtere komplekse rabatopsætninger.

Løsningen skal være ny, og må ikke være baseret på din eksisterende shop. Du ønsker ydermere en løsning, som andre håndterer hostingen af, og du ønsker hurtig, fri support - men du har ikke 10.000,- om året til projektet?!?

- måske du bare skulle overveje at fortsætte med din "det-klarer-en-kammerat-i-fritiden"-løsning, så længe han stadig orker...

Jeg har i hvert fald svært ved at forestille mig, at du finder noget som bare tilnærmelsesvis kan dække dine ønsker, når det skal koste gratis.

Jeg tror du skal starte med at læse mit indlæg, det ville hjælpe meget på forståelsen ;-) 

Hvis du lægger mærke til mit spørgsmål, så så spørger jeg faktisk efter erfaringer og anbefaling fra brugere og ikke tilbud fra firmaer. Det er helt fint at folk tilbyder mig deres service, men det er bare ikke det jeg søger.

ja jeg har en kørende webshop, jeg har en webdesigner til at passe det tekniske, men da min lille side ikke kan give til at fastansætte en person, der står til rådighed hele dagen, søger jeg istedet en hosted løsning, hvor der er folk, der kan hjælpe, hvis der opstår tekniske problemer. 

Hvis jeg skal have en hosted løsning, så finder jeg det ikke tillokkende, at den tilbudte pris fordobles flere gange, når siden alligevel ikke kan det jeg søger, uden jeg samtidig skal betale 5-15.000 ekstra til en tilpasset løsning. 

Angående fragt, så er der mange af de hostede løsninger, der kan integreres med pakkefirmaer, dette tiltaler mig meget, da jeg derved undgår nogle af mine nuværende problemer, hvor ingen ved hvad der giver fejlene.  kan ikke se en grund til du mener det er et problem. Din sidste kommentar om at det skal koste gratis, ja det er svært at have en mening om, for har lidt svært ved at se hvor jeg har skrevet det. 

Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dit indlæg havde indeholdt oplysning om, at løsningen ikke var brugbar uden dyre tilretning, ville det have hjulpet på firståelsen🤔🤗😁
I det indlæg jeg svarede på, afviste du blot en pris på kr. 787,-/md. som værende alt for dyrt i forhold til, hvad du stiller af krav. Og det var det, jeg reagerede på...

Du har en shop, som ifølge dine egne oplysninger er kompleks - så kompleks, at du skal videre fra et standardsystem. Den er i gang, genererer omsætning - og er så vigtig, at dit nuværende arrangement er utilstrækkeligt.
Så du ønsker, at nogle vil hoste din komplekse, ikke-standard webshop og i tillæg være i stand til at levere omgående eksperthjælp. Men en pris svarende til en halv konsulenttime om måneden er for høj?!?

Jeg kan helt klart følge, at du af andre årsager afviser løsningen. Men det fremgik ikke af dit indlæg. Og det var dit indlæg jeg svarede på - jeg er ikke synsk.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)