Læg mærke til en lille detalje ude i højre hjørne. To scroll bars... Hvad er den af?
His man så læser selve kildekoden ligger der en kilometer lang tekst bag sitet med links til rundt omkring på sitet, og så er der bare lagt flash oven i... Man kan fjerne et lille stykke kode, som kalder flashen frem, og så har du et helt site KUN med information
Der findes flere sites med samme eksempel, som også benytter sig af et subdomæne på cos.dk. Ejeren af serveren bag webhotellet ved et hurtigt tjek på netstats er ukendt...
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
jeg mener at det er søgemakineoptimerings folkene bag www.aleksika.dk der står bag alle disse subdomæner. Er i hvertfald blevet kontaktet af dem og de links som de henviste til var disse. Kan også ske andre bruger dem.
Vil dog gerne høre om folks mening angående dette?
Synes rent faktisk, at det virker spændende. Den forholder sig til en lille del af cloaking, og så alligevel ikke... Den viser jo samme side for brugeren, som den gør for søgemaskinen, kan man sige
Alligevel har de valgt IKKE at placere det på deres eget domænenavn, så de må da have en elelr anden frygt for, at det de gør måske ikke er helt rent
Ikke desto mindre synes JEG personligt, at det er lidt spændende søgemaskineoptimering. Særligt fordi, jeg ofte selv har eksperimenteret på nogle sider (ikke kunders) for at opleve resultater, men intet er hændt... Men de har trods alt lagt der i 3 år, og har gode placeringer på smykker
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Hvis man googler på "herreure", så findes de sider jeg har som hhv. SERP #1, #2, #5 og #7 på samme søgning på www.forzaoeb.dk. Det er i nævnte rækkefølge: herreure.dk, jonsen.dk, hcsmykker.dk og qxl.dk. Det er ikke kun forzaoeb.dk der er et hav af andre, www.alasi.dk, www.dorul.dk og hundredevis af andre.
Hvis det ikke virker, så er der nu alligevel 3 ud af 5 på "herreure" top 5 der har valgt at betale for links fra dem (enten direkte eller indirekte).
www.vaiva.dk der ligger #1 på google "smykker", er iøvrigt også på disse sider.