Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drømmen om egen webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino.
Jeg er en ung mand, som går med drømmen om, at starte min egen webshop. Jeg har et par ideer til hvad der skal sælges på webshoppen, men vil meget gerne have nogle råd, omkring hvad man skal være opmærksom på, når man vil starte webshoppen. Kan man få en webshop op at køre for 50.000 kr (Hvad jeg pt har sparet op) altså kan det betale sig, at købe sig til et fuldt opsat site med betalings funktion og det hele, da jeg ikke selv kan programmere en hjemmeside.
Har kigget lidt på siden Saxis.dk, hvor det er muligt, at købe fx en webshop som er opsat. Vil det kunne være en mulighed??
I må meget gerne komme med erfaringer og gode råd.
Jeg brænder så meget for, at starte mit eget, men skal bare have skubbet til, at komme igang.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Eriksen1998:
Jeg er en ung mand, som går med drømmen om, at starte min egen webshop. Jeg har et par ideer til hvad der skal sælges på webshoppen, men vil meget gerne have nogle råd, omkring hvad man skal være opmærksom på, når man vil starte webshoppen

Opsætning af shoppen er det mindste af det hele. Hvis du har mod på det kan du selv gøre det, ellers kan du betale dig fra det. Det er ikke sådan at kunderne kommer væltende så snart du går online, så lav en plan og budget for hvordan du vil skabe omsætning

Tilmeldt 21. Feb 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hvis du ved hvordan...

Fra Vejen
Tilmeldt 3. Jan 19
Indlæg ialt: 7
Fra  KB Marketing I/S Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Eriksen.

Du kan sagtens lave webshops vha. shoptify, , wordpress m.m. og lave det selv. 

Men altså det kræver bare en del tid, og teknisk arbejde men hvis du har mod på det så kan du sagtens finde ud af det gennem tutorials og guides på nettet.

Men ellers så kan du også kontakte diverse bureauer, dog tager mange kassen for det. Min partner laver hjemmesider og er rigtig dygtig på wordpress, men opsætter også webshops vha. shoptify og gør det til en MEGET billigere pris end 50.000. Jeg synes selv det er en helt utrolig pris at tage for en webshop, og maintaince.. men ja det nok bare mig :)

Selve Shoptify er billig at bruge.. Der kan sagtens laves prof hjemmesider gennem shoptify f.eks, det er billigt kun 200kr i måneden for at bruge alle deres nemme funktioner osv, og du kan selv styre indholdet derinde osv, der er ikke meget kodning.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.
Jeg har lavet mit site Naturhandel.dk i wordpress... næsten samme udgangspunkt som dig og jeg kan heller ikke kode.

Det er super nemt langt hen ad vejen.

Brug god tid på at finde ud af hvad du skal sælge og hvad du skal hedde.

Køb så domæne og webhotel (ca. 400 kr for et år på f.eks. Unoeuro)

Installer wordpress (1-kliks installation)

Installer Storefront tema
Installer Woocommerce plugin

Integrer med betalingsløsning - f.eks. Pensopay (her kan man vælge en løsning hvor man betaler et højere gebyr pr måned uden abonnement - og senere opgradere)

Opsæt fragtmodul - f.eks. Pakkelabels.dk - jeg startede ud med at tilbyde GLS.

Der er også en række andre plug-ins du skal have fat i, men gør du ovenstående har du kommet godt fra start på egen hånd for omkring 400 kr.

Nu har du så en funktionsdygtig webshop med demovarer som du kan udskifte med dine egne varer og prøve det hele af :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:

Hej.
Jeg har lavet mit site Naturhandel.dk i wordpress... næsten samme udgangspunkt som dig og jeg kan heller ikke kode.

Det er super nemt langt hen ad vejen.

Brug god tid på at finde ud af hvad du skal sælge og hvad du skal hedde.

Køb så domæne og webhotel (ca. 400 kr for et år på f.eks. Unoeuro)

Installer wordpress (1-kliks installation)

Installer Storefront tema
Installer Woocommerce plugin

Integrer med betalingsløsning - f.eks. Pensopay (her kan man vælge en løsning hvor man betaler et højere gebyr pr måned uden abonnement - og senere opgradere)

Opsæt fragtmodul - f.eks. Pakkelabels.dk - jeg startede ud med at tilbyde GLS.

Der er også en række andre plug-ins du skal have fat i, men gør du ovenstående har du kommet godt fra start på egen hånd for omkring 400 kr.

Nu har du så en funktionsdygtig webshop med demovarer som du kan udskifte med dine egne varer og prøve det hele af :)

Hej

Naar jeg klikker paa dit link i din signatur for jeg dette:

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)