Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad har været det vigtigste for din start?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra frederiksberg
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 136
Fra  kropfortalt.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner!

Mit til dato nok bredeste spørgsmål.

Hvad har været det vigtigste eller den vigtigste ting for dig og din virksomhed da i startede op?
Team, inspiration, bøger, ideer, folk ? Det kan jo være hvad som helst i denne smukke verden der bare venter på at springe frem og give os sparket til succes!

Nogle gange skal der slet ikke så meget til som vi går og tror og bilder os ind, andre gange skal der langt mere til. Aldrig til at spå om.

Må din hjerne give dig succes!

www.kropfortalt.dk | Et kropsprojekt : foredrag / workshops / forløb

2500,- nov-dec 2019 | kroppen er nøglen til succes

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par bud herfra:

- Mentorer / folk man ser op til og lærer fra. Det er meget svært at lykkedes med at drive en virksomhed uden at have lært en masse fra andre, inden man begiver sig ud i en hård kamp med trial & error og hyppig problemløsning.

- Viden: I mit tilfælde at læse en helt masse blogindlæg omkring hjemmesider, online marketing mv.

- Andre personer i samme situation: Det er vigtigt at have nogle at snakke med der forstår hvad det vil sige at starte virksomhed. Jeg sad på hjemmekontor første år, men jeg vil anbefale at man kommer ud i et kontorfællesskab eller iværksætter-hub. Jeg er super glad for at sidde i Herning hos https://innovatorium.info/, hvilket jeg måske nok burde have gjort tidligere.

Og noget af det vigtigste fra start / en nødvendighed er at man har massere af gå på mod :-)

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino har været godt med hele vejen hver gang jeg havde spørgsmål, men ellers har jeg taget det lidt hen af vejen og prøvet mig frem.

Det koster ikke mange penge at sætte en webshop op.. men man er sgu nødt til at skille sig ud for at kunne overleve.

Jeg har derfor sat mig på en snæver niche hvor jeg har stor interesse i min fritid.

Fra frederiksberg
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 136
Fra  kropfortalt.dk Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv ideen med folk omkring og mentor som et af mine nøgler bag at bygge koncept op. Men tak for detaljeret svar hr! :-)

www.kropfortalt.dk | Et kropsprojekt : foredrag / workshops / forløb

2500,- nov-dec 2019 | kroppen er nøglen til succes

Fra frederiksberg
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 136
Fra  kropfortalt.dk Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Er også sikker på at det du starter op skal fylde lige så meget som at trække vejret. Altså virkelig en interesse. Helt enig :-)

www.kropfortalt.dk | Et kropsprojekt : foredrag / workshops / forløb

2500,- nov-dec 2019 | kroppen er nøglen til succes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)