Hej Lars. Din hjemmeside har et rigtig flot design, og dine fotos er i topklasse. Men.....Der mangler noget. Jeg går udfra du lever af din fotografering, og derfor kører det som en seriøs forretning hvor det primære formål ikke er at komme ud og fotografere - men at tjene penge. Right ?. Jeg synes din vægtning af webdesign og din fotograf-forretning er forkert. Der er alt for meget vægt på det flotte webdesign og selvfølgelig de flotte billeder - som man måske nok kan gætte sig til er den vare du kan levere. Jeg savner noget mere business-indhold, jeg savner noget mere salg. Din vare er tydeligvis i orden, så med noget mere salg på hjemmesidne, vil du kunne komme igennem hvor du vil er jeg sikker på. Hvad kan du konkret levere ? Hvad kan du konkret hjælpe mig med ? Hvilket behov hos mig kan du hjælpe med at dække ? Du er jo ikke alene på dit markedsområde. Hvorfor skal jeg vælge dig ? Kan du noget andre ikke kan ? Får jeg en service hos dig, andre ikke giver ? osv. osv. ? Du ser dyr ud med det flotte design - mon jeg overhovedet tør ringe til dig og spørge om priser ? Forstår du min pointe ? :-) Peter
|