Jeg kunne godt tænke mig at vide om min webside er nem at bruge og finde rundt i.
Jeg er fotograf og har nogle erhverskunder og laver primært billeder inden for industri, produkt billeder, produkt billeder og arkitektur. Mit design passer sammen med resten af min "design linie" inden for folder, brevpapir og visitkort m.m.
Hejsa, det bliver vist ikke ret meget mere brugervenlig :D.. men en ting jeg bemærkede var at jeg skulle scrolle lodret for at se menuen. er det kun mig?
Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!
Tak for det..det glæder mig at du kan finde rundt på min webside.
Desværre er designet lavet lidt bredt og jeg ville tro at at ca 10% skal scrolle lodret. Hvis det bliver rettet, ville det så gå ud over nogle "andre ting", så ville høre om det er et stort "problem" at man skal scrolle lodret ???
Hej Ørts
Superlækker hjemmeside.
Meget brugervenlig, og med nogle flottebilleder..
Du kan måske skrive hvad de har været brugt til..?
Jeg skulle ikke scrolle for at se menuen..
Hilsen Mikkel
Takker mange gange for de pæne ord i siger og det virker til at i syntes om siden, foruden at den er nem at bruge.
Remydk: Hvad mender du med at menuen er "kluntet" ??
Steen: Alle soldaterbillederne er hjemmeværnet (lige minus et portræt) og jeg har næsten lavet alle de billeder de bruger til PR og markedsføring i de sidste 10-11 år
Jeg ved ikke rigtig.. Den udstråler ikke rigtig den samme kvalitet som resten af siden. Svært at forklare. DU kunne evt. finde en menu her http://www.dynamicdrive.com/style/
Jeg synes bare den virker forkert. Men jeg er ingen expert.