Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjæp til en nybegynder i Dinero

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har længe læst med på sidelinien, men nu kommer altså mit først spørgsmål

jeg har haft eget firma i fritiden i flere år, og har altid bare afleveret alt regnskab til en regnskabsdame, nu er jeg så startet med at bruge dinero, det går også fint med at uploade bilag af køb, det halter dog lidt med upload af fakturaer.

jeg kan ikke helt finde ud af hvilke "kontoer" jeg skal vælge, jeg ved godt at meget af det her sikkert er basic viden for mange, men jeg aner det altså ikke, jeg har mest koncentreret mig om bare at lave arbejdet :-), jeg har prøvet dineros support, og fik den da også til at godtage den, men syntes bare ikke at beløbet kommer frem i bilagsoversigten, så inden jeg bare sletter et bilag, og der kommer rod i billags numerne tænker eg at jeg lige vil have det rettet ordenligt til. 

kan i hjælpe ?

Vh Morten 

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg har brugt Dinero en del ifm. med en tidligere webshop jeg havde.

Brug deres support alt det du har brug for - de er super hjælpsomme til både nybegynderen som dig og den øvede. Personligt brugte jeg deres chat en del i starten - det fungerede super godt for mig.

Håber du kan bruge rådet til noget! Smile

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke du allerede har det, kan jeg anbefale Dinero Pro, da du får adgang til Dinero Crowd funktionen som håndterer netop denne problematik for dig. For hvert bilag foreslås der et eller flere tags og når du vælger det rette tag der beskriver hvad bilaget omhandler, foreslår Dinero automatisk hvordan det skal bogføres (herunder hvilken konto).

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 7. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har pro udgaven. Og selve købs bilagene kan jeg sagtens sætte ind. Det er mere mine salgs bilag. Jeg ikke kan få til at virke. Konto 1 er jo salg af varer eller ydelser. Modkontoen burde jo være bank. Da det er ældre fakturaer jeg har fået betaling for som bare skal bogføres. Men når jeg vælger bank. Viser den ingen beløb i bilagsoversigten

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Modkontoen for Salg er i Dinero mig bekendt, "Debitorer". Du skal når du har oprettet og godkendt en faktura i systemet, huske at trykke "Registrering af betaling" (eller hvad der nu står, derovre til højre i billedet efter du har godkendt faktura) ellers ender du med at alle dine salg står som Omsætning og Debitorer. Når du trykker på denne "registrering af betaling" kan du vælge hvordan du har fået betalingen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)