Hej Dette er mit første indlæg, men ikke mit første visit på siden - tak for et godt sted at finde nyttige informationer. Jeg går med tankerne om at starte en forretning med hardware og pc-service - med pc-service som den primære indtjeningskilde, dog har jeg brug for at kunne sælge og have hardware liggende til reparationer af computere - det er her jeg er en anelse lost angående valg af distributør. Jeg har prøvet at opstille en række "krav" til en distributør / leverandør: - Mulighed for dropshipping - Minimumskøb er forholdsvis lav - Mulighed for konfiguration af pc og leverandør så samler pc og sender til os - Priser som ikke er højere end hvad jeg kan finde på edbpriser og lignende - En fornuftig sammensætning af kvalitetsprodukter
Er det muligt at finde sådan en leverandør af hardware til min butik? - nu leder jeg ikke over en liste leverandører, men mere om der er nogen der har nogle erfaringer med de diverse leverandører eller folk der kender til branchen.
Der kommer sikkert mange flere spørgsmål hen af vejen.
På forhånd tak for hjælpen :) |
Den der kan blive ret svær at få opfyldt, i sær hvis du ønsker lavt minimumskøb. Ved nogle produkter vil du måske kunne få noget billigere hos en distributør og noget billigere hos en anden, men samlet set ligger edbpriser ofte under mange af distributørerne pga. parallelimport og indkøb i meget store mængder.- Priser som ikke er højere end hvad jeg kan finde på edbpriser og lignende