Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige hjemmesider fra kr.: 499,00

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenligningen Tesla vs Up er lidt langt ude. 

Ny bil vs gammel bil uden syn passer desværre bedre.

Fra Gråsten
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville nok bruge lidt krudt på at få egen side til at fungere - også på mobil.

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

vognmandjakobsen er bygget på dette tema: https://raratheme.com/wordpress-themes/education-zone/

Synes godt nok det er syndt I har taget et ellers ganske nydeligt tema og fuldstændig dræbt det :(

Men anyways, når siden "kodes i Wordpress" - Hvad betyder det så? Hvor mange linjer kode skriver I selv, og hvor meget af det bliver blot hentet fra en gratis skabelon online?

Tilmeldt 2. Apr 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er ikke helt færdige med : https://vognmandjakobsen.dk/

Den bliver færdig i weekenden, bl.a. med SEO optimering, men kunden ønskede den lanceret straks.

Hjemme hos mor og far Big Smile , den var god.

Prisen på 499,00 + moms, omfatter en Word Press side med forside, og tre undermenuer. Kunden leverer billeder og tekst, og vi har udviklet en metode så det kan lade sig gøre, dog uden avance. Ønskes en mere omfattende side, koster det selvfølgelig mere. Man kan sige, hjemmeside efter ønsker og behov.

Men læs meget mere om os på: https://mesterpartner.dk/ og i menuen om os, kan du læse, at vi er faktisk en filantropisk virksomhed.

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nielsen:

Jeg ville nok bruge lidt krudt på at få egen side til at fungere - også på mobil.

Ja det burde forbydes ved lov at sælge hjemmesider til andre når ens, egen er grim fyldt med fejl og halter på mange punkter.

Fra Eidsvoll
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis køberen er tilfreds, og sælgeren er tilfreds, hvad er så problemet? Smile

Mvh Dan

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Dan Åsen Hansen:
Hvis køberen er tilfreds, og sælgeren er tilfreds, hvad er så problemet?

At kunden næppe har viden om online markedsføring og dermed ikke er bevidst om de markante fejl, der er ved hjemmesiden.

Konsekvensen af noindex = sletning fra google og andre søgemaskiner og dermed 0 besøg i fremtiden. Hvad er en hjemmeside, der ikke bliver set værd? Intet.

Når mesterpartner.dk bevidst forhindrer at en hjemmeside bliver indekseret af søgemaskinerne, er det at snyde en kunde, som pga. manglende viden om online markedsføring har henvendt sig til en "ekspert".

Hvis mesterpartner.dk ikke sørger at lave 301 redirects fra gamle undersider til nye, vil opsparet markedsføringsværdi i form af indgående links gå tabt.

Hvis disse markante fejl ikke rettes, har mesterpartner.dk med andre ord taget penge for at gøre skade på vognmandjacobsen.dk's online markedsføring. Det er ikke i orden og kan ikke forsvares med en lav pris.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Åsen Hansen:
Hvis køberen er tilfreds, og sælgeren er tilfreds, hvad er så problemet?

Enig og vi kender jo heller ikke kundens krav, hvis der er nogle.

Vi er jo heldigvis forskellige.

Jeg er ikke selv it "nørd", men har dog formået at bygge min egen hjemmeside via en udbyder, hvor der ligger forskellige skabeloner. Jeg stødte på, at der mangle nogle muligheder og skrev til ejeren af platformen. Få minutter/timer efter var/er disse tilføjet til alle kunder. Der er et årligt gebyr på ca. kr. 1.100,00 + DK Hostmaster.

Men som trådstarter skriver, henover weekenden er den nævnte hjemmeside måske helt ukendelig, i forhold til den nuværende.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan altid optimere alting bedre, men det tager tid, tid er penge o.s.v.

Vi har allerede en del kunder som bare savner en billig løsning, og det er det de får. Dem der er klar til at betale mere, får en anden løsning.

Der er forskel på en VW UP og en Tesla, sådan er det overalt. Forøvrigt har nævnte kunde selv krævet nogle løsninger, som vi ej heller ser på med blide øjne. Men kunder får det kunden ønsker.

Så det vi gør er at udfylde en niche, nemlig hjemmesider fra kr.: 499,00 + moms, og så ellers opefter, hvis man ønsker at betale mere.

______________________\

Sikke en omgang vås

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:

Dan Åsen Hansen:
Hvis køberen er tilfreds, og sælgeren er tilfreds, hvad er så problemet?

Enig og vi kender jo heller ikke kundens krav, hvis der er nogle.

Vi er jo heldigvis forskellige.

Jeg er ikke selv it "nørd", men har dog formået at bygge min egen hjemmeside via en udbyder, hvor der ligger forskellige skabeloner. Jeg stødte på, at der mangle nogle muligheder og skrev til ejeren af platformen. Få minutter/timer efter var/er disse tilføjet til alle kunder. Der er et årligt gebyr på ca. kr. 1.100,00 + DK Hostmaster.

Men som trådstarter skriver, henover weekenden er den nævnte hjemmeside måske helt ukendelig, i forhold til den nuværende.

Jeg er enig med Uptimester 

Kundens uvidenhed er absolut ingen undskyld for at levere noget, som ikke lever op til de mest basale anbefalinger fra Google

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)