Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt affilliate-site søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har netop lanceret www.laantildig.dk et site der bl.a. sammenligner forskellige lånemuligheder på markedet.

Jeg vil blive super glad hvis nogen vil komme med lidt input til hvad der fungerer godt/mindre godt, hvad kan med fordel ændres samt måske bare generel ris og ros. Alle emner er velkomne - design, brugervenlighed, indhold etc.....

Alle kommentarer vil blive værdsat. :-)

God påske til alle Aminoer. :-)

Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Din side ser flot ud :)

Du bevæger dig ind i en vanvittig branche med den hårdeste konkurrence overhovedet - vil jeg mene. Så tror ikke at du får gode placeringer på "lån penge nu".

Men altså hvis du får bygget nogle gode links til den og dens Ahrefs DR bliver stærk, så kan du nok sælge advertorials fra den - det ville jeg i hvert fald være interesseret i at købe.

Men du får nok ikke nogen placeringer i LAAANG tid :)

Men selve siden ser flot ud

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit input. 😊

Tilmeldt 30. Mar 18
Indlæg ialt: 28
Fra  tips Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side, men du får ikke et ben til jorden i den branche, sorry to say. De største på side 1 bruger alene 20K i linkbuilding vedligeholdelse om måneden.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres mening. Jeg er godt klar over jeg er hoppet ind i en branche med høj konkurrence. Jeg forsøger at tage kampen op efter bedste evne og ser hvor vi lander.

Fokus har fra min side indtil videre været på sidens design og funktionalitet - det skal helt sikkert så småt skiftes ud med Seo og nok især god og prof linkbuilding. :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)