Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords og SEO

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har længe arbejdet på en webshop som endelig er færdig. Nu kommer så det sjove men mindst lige så udfordrende spørgsmål.

Hvordan kommer man videre med Adwords og SEO på egen hånd. Jeg finder en masse E-Bøger om emnet men synes det er meget blandet hvad folk mener.
Er der en ny E-Bog i kan anbefale. Det skal nødvendigvis ikke være gratis. Betaler gerne prisen for en der er ny og effektiv.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Dbh. Fatih

Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fatih

Mit navn er Cecilie, jeg skriver på vegne af det firma jeg arbejder for TOGIData.

SEO Er en ongoing process der tager tid og vedligeholdelse at bygge op. 

Du skriver du ikke har noget i mod at betale for en E-bog, bare den er ny og effektiv.
Kunne det så ikke være interessant at investere i at professionelle med erfaring indefor området, råder, vejleder og opsætter enten SEO eller Adwords på din shop? 

Tid er jo penge, og gør det selv er ikke altid den bedste og mest profitable løsning.  

Hvis du har lyst ringer jeg gerne og tager en uforpligtende snak om det vi kan tilbyde. 
Måske det kunne være interessant for din virksomhed  

De bedste hilsner 
Cecilie Poulsen

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fatih.

Jeg startede i 2014 og har lært alt selv. 

Hvis du er helt grøn inden for emnerne kan du evt. starte på biblioteket ;) - Bare søg efter Adwords eller SEO/søgemaskineoptimering/search engine optimisation

Selvom man evt. vælger at hyre en, er det vigtigt at man også selv forstår det, for pengene får hurtigt ben at gå på.

Men ja - Seo er den langsigtede proces /Strategi.. Der kan gå uger og måneder før man ligger der hvor man gerne vil. Der er mange aspekter - Onpage optimering som foregår på dit website og off-page som f.eks. linkbuilding der styrker din sides værdi i søgemaskinerne.

Så hvis du har en webshop der fungerer men mangler trafik, så synes jeg du skal kigge på Adwords først. Du kan få 600 kr. gratis at starte på.

Der findes et hav af guides - Også danske.. Brug Google til at finde dem ;)

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hints Mark. Jeg har oprettet Adwords konto, men har ikke fået nogen kampagnekoder desværre.

Jeg har faktisk lavet en del onpage optimering, og kigger lidt på offpage nu.

Jeg vil ikke kalde mig helt grøn inden for området men heller ikke super erfaren. Jeg søger noget der kan hjælpe mig lidt videre.

Vh. Fatih

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne måske være videoerne på golearn, det koster 299 pr måned og der er video indenfor seo og adwords facebook og andre ting.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)