Hej Iværksættere.
En ven og mig har planer om at etablere en virksomhed som lancerer og driver websites, men vi er lidt i tvivl om hvilken virksomhedstype som er bedst, vi skal ha ½delen af virksomheden hver. Den ene af os har en masse idee'r, og kan lave korrektur, den anden kan programmere, og det mener vi begge 2 er lige vigtige for os begge 2. så har vi planer om at lave hjemmesiderne og ha ½delen af hver hjemmeside hver. Det skal lige siges at vi laver det her på frivillig basis, dvs ulønnet, før div indtægter. Udgifter som vi har: Webhotel / Serverleje
Indtægter: Indtægter i form af medlemsskaber på div websites Reklameindtægter.
Den ene mener at I/S måske er det bedste, men jeg har ikke forstand på det, men ville det ikke være tåbeligt at bruge en masse resourcer på at lave et regnskab på Serverleje/Webhotel, og div indtægter, hvis det kan gøres på en anden og lige så god måde?
Håber at høre andres meninger |
Hejza
Jeg hedder Roman , og jeg har en hjemmeside, som jeg bygger på.
men mit bedste råd til dig, er at man skal starte med at planlægge, hvor mange penge man har, og så kan det jo sige sig selv.
man kan eventuelt starte med at opbygge en hjemmeside du kan få en meget billig hjemmeside til 48 kr pr. år. for at få dit hjemmesidesnavn koster det 123.25kr.
den sted du køber dette hedder www.DomainDirect.dk og så følder du bare det der står..
anden råd. er at du snakker med din bankmand, og snakker med din konge eller kæreste eller ven, om hvordan du vil starte din virksomhed op.
Du kan også gå ind på www.google.dk og læse om virksomhedsstart. og så kan man læse om det.
Du kan Kontakte mig på mail, argaar@postkasse.net eller du kan gå ind min hjemmeside som er www.argaar.dk
Hilsen Roman / Argaar
mimi-group:Hej Iværksættere.
En ven og mig har planer om at etablere en virksomhed som lancerer og driver websites,
men vi er lidt i tvivl om hvilken virksomhedstype som er bedst, vi skal ha ½delen af virksomheden hver.
Den ene af os har en masse idee'r, og kan lave korrektur,
den anden kan programmere, og det mener vi begge 2 er lige vigtige for os begge 2.
så har vi planer om at lave hjemmesiderne og ha ½delen af hver hjemmeside hver.
Det skal lige siges at vi laver det her på frivillig basis, dvs ulønnet, før div indtægter.
Udgifter som vi har:
Webhotel / Serverleje
Indtægter:
Indtægter i form af medlemsskaber på div websites
Reklameindtægter.
Den ene mener at I/S måske er det bedste, men jeg har ikke forstand på det, men ville det ikke være tåbeligt at bruge en masse resourcer på at lave et regnskab på Serverleje/Webhotel, og div indtægter, hvis det kan gøres på en anden og lige så god måde?
Håber at høre andres meninger