Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Bogholder virksomhed til fremtidig virksomhed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg befinder mig på nuværende tidspunkt i opstartsfasen, i forbindelse med stiftelse af min kommende virksomhed. I den forbindelse søger jeg en virksomhed der fremadrettet vil kunne varetage bogholderi funktionen i virksomheden. 

Opgaven: 

Der er tale om max 20 Bilag pr. mdr i opstarts fasen

- Daglig bogføring af indtægts og udgifts bilag 

- Løn afregning 

- Afregning af moms og momsregnskab

- Afsteming af bank 

- Udarbejdelse af årsregnskab

- Faktureing og rykker

Krav til ansøger/virksomhed: 

- Skal kunne tilbyde en fast mdr. pris 

- Skal kunne spare og rådgive med virksomhed 

- Skal kunne modtage bilag pr. e-mail og derefter bogføre disse 

- Skal kunne håndtere og anvende e-conomic 

Jeg ser frem til at modtage tilbud, eller henvisninger til virksomheder der kan tilbyde ovenstående service. 

Med Venlig Hilsen 

Christian 

Tilmeldt 5. Sep 06
Indlæg ialt: 5
Fra  TEDS IvS Skrevet kl. 08:31

Jeg gør dette for 7 andre større eller mindre virksomheder, og kan lave alt ovensteånde, undtaget dit årsregnskab, som jeg dog samarbejder med en virksomhed om.

Dette gøres dog ikke til en fast pris, men en månedsfaktura, da det altid vil være mest retfærdigt.

Du får sikkert tilbud af nogen der kan leve op til alle krav, men ellers er du velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen

Ted Hansen

26305000

Vedr. sparring, så har jeg drevet virksomheder i ca. 30 år, så jeg ved da et og andet :-)

Tilmeldt 12. Feb 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:21

Hej Christian.

Det er jeg sikker på vi kan håndtere. Hvor stål fast er du på E-cnomic? Det kan vi sagtens håndtere, har flere kunder som anvender E-conomic. Men vi har også en anden løsning som ikke inkluderer E-conomic, men staidg med elektronisk håndtering af bilag via en app.

I forhold til pris, så har jeg brug for lidt flere oplysninger om din virksomhed, bl.a. antal forventede debitorer osv. 

Mvh. Morten Kristensen

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:21

Hej Christian

Det kan vi håndtere. Vi har flere kunder som anvender E-conomic og har arbejdet med E conomic siden det så dagens lys.

I forhold til pris, så har jeg brug for lidt flere oplysninger om din virksomhed.

Du er velkommen til at kontakte mig på tlf. 20 85 38 43 eller sende en mail dfo@dforegnskab.dk 

Tilmeldt 23. Aug 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:45

Hej Christian 

Det lyder lige som en opgave for mig. 

Du er velkommen til at kontakte mig til et uforpligtende tilbud på 60477266 eller via mail tsa@taimregnskab.dk

Med venlig hilsen 
Tami

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:07

www.contabilia.dk har talt mine penge i årevis. De er rigtig dygtige til at ordne det, jeg beder dem om, og forklare mig resten.

Hans

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)