Jeg befinder mig på nuværende tidspunkt i opstartsfasen, i forbindelse med stiftelse af min kommende virksomhed. I den forbindelse søger jeg en virksomhed der fremadrettet vil kunne varetage bogholderi funktionen i virksomheden. Opgaven: - Daglig bogføring af indtægts og udgifts bilag - Løn afregning - Afregning af moms og momsregnskab - Afsteming af bank - Udarbejdelse af årsregnskab - Faktureing og rykker
Krav til ansøger/virksomhed: - Skal kunne tilbyde en fast mdr. pris - Skal kunne spare og rådgive med virksomhed - Skal kunne modtage bilag pr. e-mail og derefter bogføre disse - Skal kunne håndtere og anvende e-conomic Jeg ser frem til at modtage tilbud, eller henvisninger til virksomheder der kan tilbyde ovenstående service. Med Venlig Hilsen Christian |
Jeg gør dette for 7 andre større eller mindre virksomheder, og kan lave alt ovensteånde, undtaget dit årsregnskab, som jeg dog samarbejder med en virksomhed om.
Dette gøres dog ikke til en fast pris, men en månedsfaktura, da det altid vil være mest retfærdigt.
Du får sikkert tilbud af nogen der kan leve op til alle krav, men ellers er du velkommen til at kontakte mig.
Med venlig hilsen
Ted Hansen
26305000
Vedr. sparring, så har jeg drevet virksomheder i ca. 30 år, så jeg ved da et og andet :-)