Der er ikke tilbud. Prisen på BTC er bare faldet rigtigt meget. Men det betyder ikke du får noget til nuværende pris som egentlig er mere værd.
Problemet med den gruppe er at 95% af dem der deltager har penge i diverse cryptoer og generelt ses det helst ikke at man skriver noget negativt da det betragtes som FUD. Der er helt sikkert brugbare informationer derinde, men det kan på ingen måde stå alene. Et generelt problem både derinde og mange andre steder er at folk tror de investerer i en teknologi når de køber en coin fra en eller anden ICO. Man skal bare lige husket at det er firmaet bag der ejer teknologien, og du ejer intet af det firma selvom du har købt nogle mønter firmaet har udstedt. Det er tydeligt at mange skribenter på Bitcoin Talk - Danmark ikke helt forstår den forskel, da man gang på gang ser hvordan de skriver om at investere i teknologien bag. Det gør de jo bare ikke. Derudover er der meget lidt fokus på hele den politiske side af crypto derinde. Jeg har skrevet en del herinde omkring hvorfor jeg tror f.eks. bitcoin ikke bliver stort i længden, da de eksisterende magthavere aldrig vil tillade dette. Men jeg kunne ikke finde på at skrive det inde i gruppen, heller ikke med masser af referencer og paralleller til de seneste 300 års finanshistorie, for folk sviner jo en til hvis man er "unødvendig negativ" og spreder FUD. På dit opslag herinde lyder det som om du har brugt meget tid derinde, og har meget af din information og dine holdninger derinde fra, og det er farligt hvis du gerne vil tjene penge på crypto, da man jo ikke kan tage råd fra en gruppe af mennesker der er farvede af deres egne investeringer og forhåbninger, og som samtidig ofte lukker ned for "negative" indslag, ved at svine folk til. |
no brain:Jeg forudsiger Bitcoin pris på under 8000 usd inden fredag i næste uge. (2 feb 2018)
Prisen er i skrivende stund $7.850,- og under $8000,- for første gang.
Overstående forudsigelse blev lavet tidligere i denne tråd tirsdag d.24 for 10 dage siden da prisen på Bitcoin var ca $11.300,-
Min forudsigelse ramte plet præcis på dagen jeg forudså.
Prisen vil fortsætte med at falde. Jeg ser support omkring $7000,- og igen omkring $4500,- og til slut omkring $1000,-
Min næste forudsigelse er at Bitcoin inden sommeren er slut går under $5000,- og inden år 2018 er slut går under $1000,-
Vi ser nu også en ny boble i aktiemarkedet, og S&P500 kursen begynder efterhånden at ligne Bitcoin kurven da den ramte $20k.
Den nuværende boble i aktiemarkedet er den største i verdenshistorien. Større end dot com, og større end 2008. Når den brister vil prisen på guld eksploderer til over $2000,- per ounce og muligvis langt langt mere. Det er en meget mere attraktiv investering end kryptovaluta.
En bristet aktie boble kan dog have en MIDLERTIDIG positiv effekt på bitcoin og andre kryptovalutaer.