Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Crypto valuta

Side 10 ud af 19 (184 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

https://nypost.com/2018/01/16/bitcoin-price-skids-after-south-korea-suggests-crackdown/

https://www.cnbc.com/2018/01/16/peoples-bank-of-china-virtual-currency-trade-report.html

Man kan sige det vel egentlig går som forventet, hvis man ser på crypto ud fra et historisk perspektiv. Bliver det andet end en fiasko, skal det nok blive stoppet af Centralbanker/banker/regeringer, og de (centralbanker/banker) skal nok udvikle deres egne alternativer som de kontrollerer 100%.

Mon ikke vi kommer til at se flere tiltag som i Sydkorea og Kina rundt omkring?

Hvis man ser på BTC er søge-interessen stadig nedadgående og har været det siden peaket på de omkring 20.000$:

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost

Kom igen d.22-12-18, så kan vi se hvor markedet står og om det stadig eksisterer.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Ravn:

Thomas Frost

Kom igen d.22-12-18, så kan vi se hvor markedet står og om det stadig eksisterer.

? Du synes ikke det er interessant at følge udviklingen frem mod den dato du anfører? Eller må man kun debattere når kursen stiger?

Hvorfor er det i øvrigt lige d. 22-12-18 jeg skal "komme igen"? :-)

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Lars Ravn:

Thomas Frost

Kom igen d.22-12-18, så kan vi se hvor markedet står og om det stadig eksisterer.

? Du synes ikke det er interessant at følge udviklingen frem mod den dato du anfører? Eller må man kun debattere når kursen stiger?

Hvorfor er det i øvrigt lige d. 22-12-18 jeg skal "komme igen"? :-)

når jeg læser nogle af dine indlæg, virker det på mig, som om se mig, jeg har ret indlæg. Hvis du ikke ved hvorfor der allerede i år har været 1 større korrektion på markedet (det har ikke noget med google søgninger at gøre), burde du læse op på hvorfor den har været der, i stedet for linke til ligegyldige artikler, hvor de ikke aner hvad de skriver om.

Tilmeldt 19. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Ravn:

Thomas Frost

Kom igen d.22-12-18, så kan vi se hvor markedet står og om det stadig eksisterer.

December 2018 er prisen på bitcoin under 1000 usd.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Ravn:
Hvis du ikke ved hvorfor der allerede i år har været 1 større korrektion på markedet (det har ikke noget med google søgninger at gøre), burde du læse op på hvorfor den har været der, i stedet for linke til ligegyldige artikler, hvor de ikke aner hvad de skriver om.

Jeg ved meget lidt om Crypto-valuta (som tidligere angivet) men jeg prøver at komme med nogle vinkler der også inddrager den historiske og politiske viden jeg har om emnet.

Jeg har absolut ingen ide om hvorfor der har været en korrektion tidligere, og det er heller ikke min primære interesse, for mig er det langt mere interessant at se på den politiske del af "spillet".

Grunden til jeg linker til artiklerne er ikke deres specifikke forklaringer på stigninger eller fald, men for at synliggøre den modstand der er fra banker/regeringer imod uregulerede valutaer, hvad end det så er crypto, eller en valuta jeg begynder at trykke hjemme i garagen.

Jo flere lande der ulovliggør cryptovalutaer jo sværere kår får de, og den udvikling er i gang og den er spændende at følge, ligesom alle mulige andre elementer omkring crypto er meget spændende at følge.

Grunden til jeg hovedsageligt skriver om det politiske, og det der vedrører regulering, er fordi det er det jeg ved noget om. Hvorfor der har været en specifik korrektion, og om en gruppe bestemte personer begynder at sælge ud, eller om ether "konverteres" til BTC (eller hvad den historie er for noget) udtaler jeg mig helst ikke om, da jeg ved meget lidt.

Hvis du ikke ønsker updates fra denne tråd kan du lade være med at følge med, men jeg kommer stadig til at forholde mig løbende til crypto i historisk perspektiv og i forhold til regulering, da det er et meget vigtigt element i forhold til udviklingen og ikke mindst hvem der evt. "vinder" den krig.

Der skal nok komme en eller flere lovlige og accepterede cryptovalutaer, men det bliver reguleret og der kommer til at stå banker eller centralbanker bag. Det er i hvert fald mit gæt hvis man skal lære af historien.

Lars Ravn:
når jeg læser nogle af dine indlæg, virker det på mig, som om se mig, jeg har ret indlæg.

Kommer der et land som blåstempler og lovliggør BTC/crypto, så skriver jeg også om det. Så jeg vil bestemt også skrive om regulering/politik selvom jeg ikke har ret i mine forudsigelser, og hvis der er noget du mener jeg ikke har ret, så skriv endelig, jeg er altid åben for en god debat.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 15
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Er Bitcoin ikke en valuta i Japan eller er jeg galt på den?

Tilmeldt 17. Jan 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Klitgaard:

Er Bitcoin ikke en valuta i Japan eller er jeg galt på den?

gør det nogen forskel ?

ico

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

debatfnat:

Mads Klitgaard:

Er Bitcoin ikke en valuta i Japan eller er jeg galt på den?

gør det nogen forskel ?

 Sad Nej BTC er ikke en valuta i Japan og ja det gør en vild forskel hvis det var en valuta i et egentligt land som Japan . 

himmel dog Super Angry

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 10 ud af 19 (184 indlæg)