Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Crypto valuta

Side 6 ud af 15 (149 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Jan 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Website: Bonusvegas.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 15:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Bitcoin alles darling, den første cryptocoin der så dagens lys er også den første til at tage det største fald. 

Problemet er den er sindsyg langsom til at overføre, jeg har selv ventet 20 timer og dens fee er det højeste hvilket har gjort jeg slet ikke vil handle med den coin længere, den er ikke brugbar som fx. Bitcoin Cash er eller XRP når det handler om hastighed.

Selv handler jeg på Binance og kan varmt anbefale handel af coins derinde, der er flere hundrede og det sjovt at se hvordan nogle stiger over 100% i døgnet i værdi og så er jeg stolt indehaver af XRP, XVG og TRX som jeg selv spår en stor fremtid, da de rent faktisk bringer noget værdi til verden. 

Tilmeld dig her: https://www.binance.com

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Krogfelt Hansen:
Selv handler jeg på Binance

Hej Jesper

Jeg har fjernet ref. fra dit link da Amino ikke skal bruges til at få leads under sig.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 28. Oct 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:27

Skygge Manden:

Bitcoin er fremtid det er helt 100% . Men den har vokset unaturligt og derfor vil en boble komme snart.

Hvad går op må komme ned, er der en naturlov

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 22:58

Jeg har lavet et afkast på 500% fra 01.01.2018 til 04.01.2018 på kryptovaluta.

Dog ikke på bitcoin. Men på ethereum.

Men jeg invester dog heller ikke direkte i valutaen, men i værdipapir der følger kursen. Da det har en egen fordele, eksempelvis , ingen hacking, glemte koder , ingen backup osv.

Dog vil jeg anbefale at man skal være forsigtig når man invester fordi det kan hurtig gå den anden vej ned.

Jeg vil klart fra råde at investere i bitcoin.

Og jeg mener bestemt stadigvæk at en boble er på vej.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:14

https://nypost.com/2018/01/16/bitcoin-price-skids-after-south-korea-suggests-crackdown/

https://www.cnbc.com/2018/01/16/peoples-bank-of-china-virtual-currency-trade-report.html

Man kan sige det vel egentlig går som forventet, hvis man ser på crypto ud fra et historisk perspektiv. Bliver det andet end en fiasko, skal det nok blive stoppet af Centralbanker/banker/regeringer, og de (centralbanker/banker) skal nok udvikle deres egne alternativer som de kontrollerer 100%.

Mon ikke vi kommer til at se flere tiltag som i Sydkorea og Kina rundt omkring?

Hvis man ser på BTC er søge-interessen stadig nedadgående og har været det siden peaket på de omkring 20.000$:

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:06
Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 13:55

Thomas Frost

Kom igen d.22-12-18, så kan vi se hvor markedet står og om det stadig eksisterer.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:03

Lars Ravn:

Thomas Frost

Kom igen d.22-12-18, så kan vi se hvor markedet står og om det stadig eksisterer.

? Du synes ikke det er interessant at følge udviklingen frem mod den dato du anfører? Eller må man kun debattere når kursen stiger?

Hvorfor er det i øvrigt lige d. 22-12-18 jeg skal "komme igen"? :-)

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 14:39

Thomas Frost:

Lars Ravn:

Thomas Frost

? Du synes ikke det er interessant at følge udviklingen frem mod den dato du anfører? Eller må man kun debattere når kursen stiger?

Hvorfor er det i øvrigt lige d. 22-12-18 jeg skal "komme igen"? :-)

når jeg læser nogle af dine indlæg, virker det på mig, som om se mig, jeg har ret indlæg. Hvis du ikke ved hvorfor der allerede i år har været 1 større korrektion på markedet (det har ikke noget med google søgninger at gøre), burde du læse op på hvorfor den har været der, i stedet for linke til ligegyldige artikler, hvor de ikke aner hvad de skriver om.

Side 6 ud af 15 (149 indlæg)