Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Crypto valuta

Side 8 ud af 19 (184 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Du kunne også holde på dem


Kan også sagtens være jeg tager chancen igen senere.


Det var nu med denne ugens kursudviklign in mente at jeg synes det var ganske heldigt valgt at sælge i mandags :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Endelig skete boblen.
Jeg er helt forskrækket over det folk skriver herinde.
Bitcoins er på INGEN måde fremtiden. Bitcoins er blot et skridt mod den.
Alle de problemer som Bitcoins er fyldt med, er umulige at løse gennem forks.
Coins som Ethererum og Monero burde være langt mere populære end Bitcoins fordi deres teknologi er langt bedre, men Bitcoins får så meget medie omtale, så folk der INTET aner om Bitcoins vælger at købe, udelukkende på grund af succeshistorier.

Grundet medie omtalen er Bitcoins stortset blevet til et ponzi scheme - folk får deres venner til at købe, og det driver valutaen op af.

Lad vær med at investere i ubrugelige crypto currencies som Bitcoins, og det kommer fra en person der aktivt har handlet og benyttet Bitcoins siden 2011.

Deep web markets benytter udelukkende Monero indenfor 2 år, og den aktuelle handel med Bitcoins kommer til at falde. Det ENESTE bitcoins kan bruges til, er store transaktioner over landegrænser, da gebyrene for at sende f.eks en million fra Danmark til USA, stadigvæk er billigere end gennem en bank

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:
Endelig skete boblen.
Jeg er helt forskrækket over det folk skriver herinde.


Jeg vil mene den skal falde mere, førend vi kan tale om at den sprunget.

Men ja jeg kan egentlig godt se problematikken i at Bitcoin tilsyneladende ikke skalerer særligt godt, for at sige det mildt.


Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Der er ikke sket en boble endnu .

Den er kun faldet lidt ..

En boble er når der sker et stort kæmpe fald lige i krisen 2008 .

Den skal ned til 1000-3000$ før du kan kalde den en boble.. hvorfor ? Fordi for 6mdr siden kostede den kun 1000$ . Så det er langt fra en boble.

Tilmeldt 19. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er lidt til tankerne hos dem der er nye i den verden der hedder valutahandel. Altså 99% af dem der ejer bitcoin.

At handle med valua tager mange år at mestre hvis man vil tjene penge på lang sigt. At du har været heldig at købe på det rigtige tidspunkt gør dig ikke til et geni eller en valuta guru.

Hvis der er noget alle valutahandlere med success ved, så er det at held ikke holder i længden.

Der er så mega mange fælder at gå i her, og jeg ser et af de største problemer som værende at de folk der handlerbitcoin absolut ingen viden har om at handle.

90% af alle valutahandlere i verden mister 90% af deres penge inden 90 dage.

Og hvis du tror du kan være en af de 10% uden at have nogen erfaring, så kan du tro om.

Det er bare ikke en bæredygtig situation i længden, og det har et navn hos de proffe handlere. DUMME PENGE (dumme folk med penge)

Dumme penge er en nødvendighed for at de smarte med penge har nogen at sælge til når de vil ud. Længere er den ikke.

Når alt dette er sagt, så er bitcoin det fedeste at handle hvis man ved hvad man laver og benytter ETF så man kan komme ud efter ønske. Den volatilitet der ligger er guld værd hvis man ved hvordan det skal handles. Der kan nemlig ikke laves penge på en flad kurs.

Sådan her ser bitcoin ud i dag.

En lille nedtur, men ikke noget alvorligt ??

Måske bare folk der skal købe lidt julegaver .....

Overstående graf viser pris per time

Denne nedestående graf viser samme bicoin pris data, men per dag.

Ok. Så ser man lidt anderledes på det.

Alle, og jeg mener absolut alle med erfaring inden for aktie og valutahandel ved hvad der vises på overstående graf.

Det er en pump and dump...

Her ses en klasisk pump and dump

Og her ses den historiske tulipan boble fra 1600 tallet som resulterede i tulipaner pludselig var mere værd end guld.

Der er masser af ting i verden der har steget på samme måde som bitcoin.

At prisen går op på denne måde er ikke uhørt. Det er set før.

Og i absolut alle tilfælde kom den ned igen.

Vi snakker altså data over ca 500 år tilbage.

Bitcoin er en fantastisk ide. Men det er ikke en bæredygtig pris vækst, og det er ikke en bæredygtig kryptovaluta grundet sine fysiske begrænsinger.

Der findes allerede mange andre kryptovalutaer som har fjernet alle de problemer som bitcoin har, og det eneste bitcoin har til sin fordel er sit navn.

Jeg vil klart anbefale alle at benytte en RIGTIG valutahandelsplatform til at købe bitcoin ETF istedet for den rigtige vare. Så kan du i det mindste sælge dem når du har lyst. I stedet for som i dag hvor alle ville sælge og ingen kunne. coinbase måtte lukke og folk var fanget i en kø af flere hundredtusinde folk.

Tilmeldt 19. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er en sammenligning mellem tulipmania og bitcoin

Bitcoin er den blå streg

Tulipmania fra 1600 tallet er den røde

Tilmeldt 27. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi dine btc/guld argumenter ikke holder..
Hvilket du selv burde erkende, i stedet for at blive ved med at prøve på at finde et sammenligningsgrundlag hvor du kunne have ret..

God jul 😊




Tak for spændende info, folk...

Tilmeldt 19. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Bitcoin har i løbet af i dag stabiliseret sig en lille smule.

Dette er dog hovedsageligt som et direkte resultat af at de fleste store bitcoin platforme har suspenderet handel, så folk der gerne vil sælge ikke har denne mulighed længere.

Igen et stort problem for bitcoin da det dræber troværdigheden.

Hvem vil have penge i noget man ikke kan sælge når man ønsker, og hva sker der når de mange hundredtusinde i køen igen for muligheden for at sælge ???

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

ProBuild:

Fordi dine btc/guld argumenter ikke holder..
Hvilket du selv burde erkende, i stedet for at blive ved med at prøve på at finde et sammenligningsgrundlag hvor du kunne have ret..

God jul 😊




Tak for spændende info, folk...



Jamen, vi bliver så enige om, ikke at være enige og det er jo også noget.
<

God jul til dig også.

De bedste hilsner

Martin

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessen for BTC har været lav henover jul og nytår, mon ikke interessen generelt er faldende?

Side 8 ud af 19 (184 indlæg)