Tillader mig at stille et spg til alle jer experter. Hvis man opretter en Wallet - ex Jaxx.io - kan det anbefales ? |
Jaxx eller coinomi
Tillader mig at stille et spg til alle jer experter. Hvis man opretter en Wallet - ex Jaxx.io - kan det anbefales ? |
Så ligger der 280.000 BTC transaktioner i kø, oppe fra 220.000 transaktioner for et par dage siden. Der er mange der vil handle, men systemet kan ikke følge med og kommer mere og mere bagud. Når man ser på de seneste kursfald kunne det godt se ud som om interessen for BTC er ved at falde (som antaget ud fra Google trends), og at den tager andre cryptoer med ned (bl.a. er ethereum og bitcoin cash er faldet kraftigt de sidste 24 timer). |
Hvorfor mon der er 280K transaktioner i kø, kan det ikke skyldes Roger Ver ? |
Jeg ved egentlig ret lidt om BTC, så absolut ingen ide. Men den store kø må vel umiddelbart skyldes at der er flere der ønsker at lave transaktioner, end systemet kan håndtere. De der 10-20 transaktioner i sekundet som er max pt. er jo ingenting for en "verdens-valuta". |
læs den her tråden fra omkring d.20/12 post #687 , så ville du få lidt indblik i hvad der foregår mellem Bitcoin og Bitcoin Cash for tiden og hvad der kan være årsagen til det du beskriver. |
Endelig skete boblen. |
Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende?
Adm. Direktør hos NordDank ApS
Jeg vil mene den skal falde mere, førend vi kan tale om at den sprunget. Men ja jeg kan egentlig godt se problematikken i at Bitcoin tilsyneladende ikke skalerer særligt godt, for at sige det mildt. |
Der er ikke sket en boble endnu . |
Her er lidt til tankerne hos dem der er nye i den verden der hedder valutahandel. Altså 99% af dem der ejer bitcoin. At handle med valua tager mange år at mestre hvis man vil tjene penge på lang sigt. At du har været heldig at købe på det rigtige tidspunkt gør dig ikke til et geni eller en valuta guru. Hvis der er noget alle valutahandlere med success ved, så er det at held ikke holder i længden. Der er så mega mange fælder at gå i her, og jeg ser et af de største problemer som værende at de folk der handlerbitcoin absolut ingen viden har om at handle. 90% af alle valutahandlere i verden mister 90% af deres penge inden 90 dage. Og hvis du tror du kan være en af de 10% uden at have nogen erfaring, så kan du tro om. Det er bare ikke en bæredygtig situation i længden, og det har et navn hos de proffe handlere. DUMME PENGE (dumme folk med penge) Dumme penge er en nødvendighed for at de smarte med penge har nogen at sælge til når de vil ud. Længere er den ikke. Når alt dette er sagt, så er bitcoin det fedeste at handle hvis man ved hvad man laver og benytter ETF så man kan komme ud efter ønske. Den volatilitet der ligger er guld værd hvis man ved hvordan det skal handles. Der kan nemlig ikke laves penge på en flad kurs. Sådan her ser bitcoin ud i dag. En lille nedtur, men ikke noget alvorligt ?? Måske bare folk der skal købe lidt julegaver ..... Overstående graf viser pris per time Denne nedestående graf viser samme bicoin pris data, men per dag. Ok. Så ser man lidt anderledes på det. Alle, og jeg mener absolut alle med erfaring inden for aktie og valutahandel ved hvad der vises på overstående graf. Det er en pump and dump... Her ses en klasisk pump and dump Og her ses den historiske tulipan boble fra 1600 tallet som resulterede i tulipaner pludselig var mere værd end guld. Der er masser af ting i verden der har steget på samme måde som bitcoin. At prisen går op på denne måde er ikke uhørt. Det er set før. Og i absolut alle tilfælde kom den ned igen. Vi snakker altså data over ca 500 år tilbage. Bitcoin er en fantastisk ide. Men det er ikke en bæredygtig pris vækst, og det er ikke en bæredygtig kryptovaluta grundet sine fysiske begrænsinger. Der findes allerede mange andre kryptovalutaer som har fjernet alle de problemer som bitcoin har, og det eneste bitcoin har til sin fordel er sit navn. Jeg vil klart anbefale alle at benytte en RIGTIG valutahandelsplatform til at købe bitcoin ETF istedet for den rigtige vare. Så kan du i det mindste sælge dem når du har lyst. I stedet for som i dag hvor alle ville sælge og ingen kunne. coinbase måtte lukke og folk var fanget i en kø af flere hundredtusinde folk. |