Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Crypto valuta

Side 7 ud af 19 (184 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jaxx eller coinomi

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 04:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så ligger der 280.000 BTC transaktioner i kø, oppe fra 220.000 transaktioner for et par dage siden. Der er mange der vil handle, men systemet kan ikke følge med og kommer mere og mere bagud. Når man ser på de seneste kursfald kunne det godt se ud som om interessen for BTC er ved at falde (som antaget ud fra Google trends), og at den tager andre cryptoer med ned (bl.a. er ethereum og bitcoin cash er faldet kraftigt de sidste 24 timer).

Tilmeldt 27. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 06:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin T... 

Du er en klog mand, men nogen gange virker det som om det er blevet lidt for vant til at have ret! (hvilket du tit har haft)

...Lidt ydmyghed ville være så smukt.... ;)

God Jul.... :D 

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Så ligger der 280.000 BTC transaktioner i kø, oppe fra 220.000 transaktioner for et par dage siden. Der er mange der vil handle, men systemet kan ikke følge med og kommer mere og mere bagud. Når man ser på de seneste kursfald kunne det godt se ud som om interessen for BTC er ved at falde (som antaget ud fra Google trends), og at den tager andre cryptoer med ned (bl.a. er ethereum og bitcoin cash er faldet kraftigt de sidste 24 timer).

Hvorfor mon der er 280K transaktioner i kø, kan det ikke skyldes Roger Ver ?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Ravn:
Roger Ver ?

Jeg ved egentlig ret lidt om BTC, så absolut ingen ide. Men den store kø må vel umiddelbart skyldes at der er flere der ønsker at lave transaktioner, end systemet kan håndtere. De der 10-20 transaktioner i sekundet som er max pt. er jo ingenting for en "verdens-valuta".

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ProBuild:
...Lidt ydmyghed ville være så smukt.... ;)


Hvorfor?

De bedste hilsner

Martin

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve det at der ikke er nok af en vare eller crypto, så udbud langt overstiger det som kan leveres, vil jo med alle normale tankegange, medføre store stigninger. Det er tydeligt, at i den lange periode hvor kursenligger under 50 t usd ligger den med relative lave volumener (de små stabler nederst) for så at få klart større volumen, som nok med den forskel, betyder øget efterspørgsel, og så stiger den meget eksplosivt - langt mere end volumen - vel lidt tegn på den øgede efterspørgsel overgår det der kan leveres - se billede og mere under detHvis vi så tager lige den sidste periode i stedet for hele året så er der stigninger i både volumen og endnu meget større stigninger i kurs - større efterspørgsel end hvad der kan leveres men så kommer der lidt urytme i systemet fra 8 dec og specielt fra 17 december og frem, hvor den får hoste, og går ganske meget ned trods ganske store stigende volumer faktisk handles - hvilket KAN være fordi nogle der HAR bitcoins nu sælger ud og er villige til at se den gå lidt ned, fordi de trods alt selv tjener pænt stadigt og fordi de måske, og det er meget teknisk, har set en såkaldt teknisk kritisk punkt (nok så meget følelsesmæssig men kursteknikere regner i div. punkter hvor en valuta/aktie når "kritiske punkter" i forhold til tidligere handler hvor man ved købere KAN tage store fortjenester hjem.)



Det er lidt underligt med fald på 30% på ganske få dage - trods dog trods alt større volumer totalt set, end i den lange periode.

Jeg skal ikke gætte på noget her, for almindelige tekniske regnemodeller for aktier kommer nok til kort, blot KAN jeg være lidt nervøs for, at hypen netop nu får mange rigtigt uerfarne ind på markedet. Ganske som for aktier, fordi NU er det klart at DER kan man tjene penge, og det er jo ofte når det netop IKKE er klart man kan tjene penge, man skal købe sine aktier/valutaer Stick out tongue

Det går nok ikke så galt, men for helt nye investorer kan to begreber være gode at have baghovedet:

"Falling knive" - det som beskriver et marked hvor noget pludseligt går i store fald, og hvor man så søger at finde et tidspunkt, hvor man tror man kan købe til de stærkt faldende kurser, i forventning om, at man kan se NU vender den, inden det sker - og den så ikke vender - Som at gribe en skarp kniv der falder hurtigt gennem luften i bladet, det kan give blødninger.

"Dead cat bounce" en værdi styrdykker - man ser på den dykke - den komme voldsomt ned og SÅ - går den pludseligt lidt op og man skynder sig at købe for NU er bunden nået. 
Desværre viser værdien sig at opføre sig som en død kat smidt ud fra 86 etage. Den styrter ned af, og lige når den rammer jorden mod stor kraft - så hopper kroppen lige lidt op et splitsekund, som en hoppebold, MEN katten / aktivet er i virkeligheden stendødt.

Jeg tror som der er mere i BTC hvis man kan finde det rette tidspunkt. Lige nu der den for min smag trods alt for volantil

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Lars Ravn:
Roger Ver ?

Jeg ved egentlig ret lidt om BTC, så absolut ingen ide. Men den store kø må vel umiddelbart skyldes at der er flere der ønsker at lave transaktioner, end systemet kan håndtere. De der 10-20 transaktioner i sekundet som er max pt. er jo ingenting for en "verdens-valuta".

læs den her tråden fra omkring d.20/12 post #687 , så ville du få lidt indblik i hvad der foregår mellem Bitcoin og Bitcoin Cash for tiden og hvad der kan være årsagen til det du beskriver.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
Jeg tror som der er mere i BTC hvis man kan finde det rette tidspunkt. Lige nu der den for min smag trods alt for volantil

Jeg er ihvertfald glad for at jeg fik solgt mine ETN'er mandag morgen :)


Simpelthen ud fra den ganske enkle betragtning, at når juleferien sætter ind, så tror der er mange som ville vælge at trække gevinsten hjem, og ikke risikere at der sker noget vildt mens der holdes juleferie.

Samtidig var der jo så også lige en børs som er gået på røven siden, mon ikke også det har fået nogle til at ville veksle lidt om til nogle dollars istedet.

Så må vi se hvordan det ser ud efter nytår 


Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Jeg er ihvertfald glad for at jeg fik solgt mine ETN'er mandag morgen :)

Du kunne også holde på dem - med BTC så er den ved at finde et leje nu efter at havde haft en kæmpe stigning - men i midten af november kostede en BTC $8000 og idag er den næsten fordoblet. Den skal nok komme op igen og rygter siger at den kommer højere op. Der er også nogle der mener at den vil falde til $1000 i 2019.

Problemet med BTC idag er prisen for at sende - jeg så at prisen er på DKK 200 for at sende lidt BTC rundt... det er alt alt for meget... med ETH så er prisen omkring $1 for at sende et beløb.

Jeg har selv gang i lidt BTC projekter og der må jeg lade dem stå til transaktionsafgiften falder :(

Side 7 ud af 19 (184 indlæg)