Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettet ny hjemmesiden for 3 uger side - har brug for hjælp tli linkbuilding

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som sagt oprettet hjemmesidne for 3 uger siden. Lavet korrekt SEO opsætning, men mangler linksbuilding for at komme op i googlesøgningerne.

Hvorsan gør jeg det bedst?

MVH

Rasmus

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus 

Først og fremmest, så kunne du starte med at lave et link til din hjemmeside her. Når det er sagt, så bør du lave dig en klar strategi for din linkbuilding og SEO i det hele taget. På den måde kan du arbejde målrettet og effektivt med SEO. 

Du kan f.eks. læse noget om linkbuilding her: https://www.henrik-bondtofte.dk/kategori/linkbuilding/. - Se der fik han lige et indgående link og det kan du jo også arbejde på. Skab lækkert indhold, som andre har lyst til at dele, hvis det er relevant for din branche. 

Bortset fra det, så er det vigtigt, at du husker at SEO er en langsigtet proces og det afhænger af konkurrencen på markedet, hvor hurtigt du kommer frem i søgeresultaterne. 

Du er velkommen til at vende tilbage, hvis du stadig har spørgsmål :) 

Venligst 

Anita 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også meget gerne hjælpe hertil - du kan læse mere om min forretning her: http://linkshoppen.dk

Det er kvalitet til lavpris og det første link er gratis for nye kunder, så du kan let se kvaliteten :) 

Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Med et SEO budget på 0 kr., så forsøger jeg selv at lave linkbuilding.

Jeg gør det, at jeg tjekker mine konkurrenter ud på et eller flere søgeord/søgefraser, så gennemgår jeg top 10 hos f.eks. Ahrefs, Moz eller Openlinkprofiler.

På den måde får jeg indsigt i, hvem der linker til mine konkurrenter og så kan jeg gå i gang med at lave links til min egen side.

Nogle links er jo bare blogkommentarer, signaturlinks fra forums etc. Disse linktyper kan du nemt selv lave.

Held og lykke.

Mvh.
Morten

Alt Om Basketball får du basket nyheder om: Tøj, Sko, Bolde, Træning og Guides

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anita.

Tak for din tilbagemelding - jeg har går i gang med læsnigen :)

Mit problem er at linkbuilding til en hjemmeside for en lægeklinik ikke er så nemt - tænker jeg.

Men som du siger - jeg kan jo starte her! Link fjernet af moderator- Amino skal ikke bruges til linkbuimding

Venlig HIlsen

Rasmus

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten  - god idé med at tjekke de andre!

Det vil jeg forsøge mig med..

Venlig hilsen

Rasmus

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare lige at få det på det rene. Amino skal ikke bruges til at linkbuilde. Man kan llgge sit link i signaturen og deltage i debatten på normal måde. Hvis vi tillader det andet så vil vi se rigtigt mange indlæg hvor der ikke er noget indhold andet end links. Dvs værdi af det indhold I får her vil falde drastisk i kvalitet.

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.

Beklager - det havde jeg ikke tænkt på!!

Men jeg forstår hvad du mener....

Venlig hilsen

Rasmus

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen 

Husk på, at det kan være langt sejt træk, at nå målet og det kræver hårdt og målrettet arbejde med konstant fokus. 

Nu smider jeg lige lidt ekstra ideer (uden at kende dine kompetencer, kerneydelser etc.). Du kunne f.eks. dele nyttig viden, som  "Derfor er det vigtigt at lade sig vaccinere", "Hvornår har du sidst besøgt lægen", "Sådan holder du kroppen sund". - Og så videre... Du kan jo selv begynde at ideudvikle på emner, som kunne være interessante. 

Få en blog tilknyttet din side, hvis du ikke allerede har det. Her kan du med fordel dele dine vise ord om sundhed, lægebesøg etc. :) 

PS: Tror ikke jeg fik forklarede mig skarpt nok i forhold til linket på Amino. Det er klart, at vi ikke bare skal have links, for linkets skyld, men nogle gange kan det være rart med et link til hjemmeside, så vi bedre kan vejlede dig og andre :) 

Rigtig god weekend! 

Anita 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)